Xboxlife forum

The Division

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Division

Indlægaf Rasmusdc » 1. feb 2016 10:42

Morten Skou skrev:Ah ok, jeg kører med assault / maskingevær, det er sgu meget sjovt. De skal sgu have en del skud.


Sniper + Shotgun dog på PC. håber da også der er lidt mere modstand final release, dog må jeg indrømme at når man er lavest level og kommer i kamp med nogle af de sværer modstander, så bliver man da også udfordret.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: The Division

Indlægaf Lowlandet » 1. feb 2016 19:53

Kode til beta'en: TJK3M-TXFV?-K2PCR-JJ?FF-P?M?Z

? = Mellem C & E
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster

+1

Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 3. feb 2016 17:51

Der skulle komme en åben beta den 16/02
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev

+1

Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 3. feb 2016 18:07

DePeCHe DK skrev:Der skulle komme en åben beta den 16/02


Fedt, jeg kunne godt klare en omgang mere :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 3. feb 2016 18:14

Hvis den er open, så er de vel mere men demo, så de lige kan få de sidste med på vognen :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 3. feb 2016 19:35

DePeCHe DK skrev:Der skulle komme en åben beta den 16/02


Dette er ikke officielt. Det kommer sig af et billede den italienske Xbox afdeling lagde ud på sin facebook side i tirsdags, hvor der var vist nye spil i februa, Her var der så et billede af The Division, med teksten "Open Beta 16-21 feb". Billedet blev hurtig fjernet igen, og Massive har sagt det ikke passer.

Desværre skabte det en del clickbait artikler og youtube videoer. Så hold forventningerne lidt nede, indtil vi høre noget fra Ubisoft.

Men når det så er sagt kunne det være fantastisk hvis det passer [-o< . Har allerede abstinenser, som er svære at gå med i 34 dage mere :shock:

Tror dog ikke selv den kommer til at ske. De udvidende betaen med en dag ekstra, for at få så mange som mulig med, fra deres venteliste, plus der blev sendt rigtig mange koder ud via sociale medier. Så tror de har dækket en stor del af dem, som ønskede at prøve spillet.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 3. feb 2016 20:13

WEZL_DK skrev:
DePeCHe DK skrev:Der skulle komme en åben beta den 16/02


Dette er ikke officielt. Det kommer sig af et billede den italienske Xbox afdeling lagde ud på sin facebook side i tirsdags, hvor der var vist nye spil i februa, Her var der så et billede af The Division, med teksten "Open Beta 16-21 feb". Billedet blev hurtig fjernet igen, og Massive har sagt det ikke passer.

Desværre skabte det en del clickbait artikler og youtube videoer. Så hold forventningerne lidt nede, indtil vi høre noget fra Ubisoft.

Men når det så er sagt kunne det være fantastisk hvis det passer [-o< . Har allerede abstinenser, som er svære at gå med i 34 dage mere :shock:

Tror dog ikke selv den kommer til at ske. De udvidende betaen med en dag ekstra, for at få så mange som mulig med, fra deres venteliste, plus der blev sendt rigtig mange koder ud via sociale medier. Så tror de har dækket en stor del af dem, som ønskede at prøve spillet.

Det der bare er sjovt ved det billede, var også at der stod 24h Xbox ekslusiv adgang! Hvilket passer meget godt med den seneste beta, hvor Xbox fik 24h længere adgang end de andre udgivelser.

Jeg tror det er en fejl den info kom ud, og jeg tror på der kommer en åben beta den 16-21/02

At de forlængede den sidste lukkede beta, tror jeg simpelthen var pga det løfte der var afgivet til dem der havde forudbestilt. Nogle har fået koderne meget sent, og med den rimelige store download mængde, så begyndte tiden at blive knap - selv på den officielle Division hjemmeside, meldte de ud, at de ikke kunne garantere at alle fik adgang.
Billede
Ved at forlænge Beta'en gav de sig selv en bedre chance for at holde deres løfte.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf Phimosis » 9. feb 2016 06:58

Det må man da sige at være noget nyt på konsol :)
http://www.dailyrush.dk/stories/32704/
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 9. feb 2016 18:09

Så får vi sgu en open beta!!!!!! Hype!

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/ga ... 8-76770-32

18-21 feb (19-21 på PC og PS4) og ud over alt det der var tilgængelig i den lukket beta, så får vi en historie mission mere.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 9. feb 2016 19:14

Sådan der
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 9. feb 2016 21:27

Bliver spændende at se om den nye mission bliver den første mission i Tech eller Security Wing. Hvilket jo vil give os adgang til en ny skill (entenTurret eller Smart Cover).
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: The Division

Indlægaf Morten Skou » 9. feb 2016 22:23

Det bliver super fedt... der er alt for længe til det udkommer :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 10. feb 2016 08:03

Beta updaten er live på PS4 inkl patch notes.

Den nye mission bliver i Tech wing, hvor der skal kæmpes mod the Cleaners. Gennemførelse af denne mission giver adgang til Turret skill.

Darkzone har også fået en del ændringer. Der i blandt:

- flere NPC'er, som er blevet buffet
- Kortere refresh på chest
- nye high-end våben
- Manhunt ændret, så timer går på pause når man bliver skudt eller skyder på nogen, i stedet for den resetter
- nemmere at kende forskel på rogue og ikke-rogue spillere

Jeg glæder mig især til at prøve den nye skill. Jeg har bestemt mig for at spille historiedelen igennem alene, så har brug for en skill der kan trække aggro, og håber turret kan gøre det.

Hvis man vil læse alle patch notes er de her: http://imgur.com/a/sOfKg
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: The Division

Indlægaf DePeCHe DK » 10. feb 2016 14:58

Kan ikke finde The Division beta app på Xbox Store! Så jeg prøvede lige at starte The Division beta op (den fra den lukkede beta)Billede
Mon ikke de benytter samme app [-o<
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: The Division

Indlægaf WEZL_DK » 10. feb 2016 15:49

DePeCHe DK skrev:Kan ikke finde The Division beta app på Xbox Store! Så jeg prøvede lige at starte The Division beta op (den fra den lukkede beta)Billede
Mon ikke de benytter samme app [-o<


Jo du skal bruge samme app, der kommer bare en update på et par GB. Updaten er live på PS4 og PC, så kommer nok snart på Xbox (Microsoft bruger nogen gange flere dage til at godkende en update, i forhold til PS4).
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron