Xboxlife forum

Hjælp en Skyrim Jomfru

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf Rasbred » 25. nov 2012 12:47

Jeg har længe haft lyst til at prøve et spil som Skyrim. har dog altid synes sådanne spil har været lidt nørdede at starte med.

nu har jeg dog fået købt min Skyrim og får det startet op osv..

men allerede da jeg starter får jeg valg om race osv osv.

Er der nogen som har nogen tips til hvilken Race man skal vælge ? om det betyder noget i det lange løb om man vælge katten :D eller orc eller noget helt 3.

Og ellers hvis der er noget en noob i skyrim skal vide.. så er jeg åben for alle tips og tricks.

har før spillet Dragon age orgins men brugte MEGET tid på at komme igang da jeg ikke fattede ret meget.. så ønsker at være bedre forbredt inden jeg kaster mig ind i skyrim universet..

På forhånd mange tak :) og håber nogen vil hjælpe mig.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf Jibla » 25. nov 2012 15:18

Du skal bare give den gas. Du kan ikke rigtig vælge en forkert race - men nogle racer giver en effekt og stats som gør dem oplagte til at spille på en bestemt måde (warrior/mage/tyv), men det er slet ikke noget der er gamebreaking. :)

Så, vælg den race du har lyst til.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf Hasani94 » 25. nov 2012 15:27

jep, som Jibla siger, skal du bare give den gas! Tips, tricks mm. ødelægger bare oplevelsen, så lad det hele komme af sig selv ;)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf Smokenhagen » 25. nov 2012 15:45

Borset fra at Khajiit er den svageste race du kan spille som ifølge ESwikia... men den har de bedste egenskaber imo da jeg selv er den race :)
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf krig » 25. nov 2012 16:09

efter du har slagtet den første drage så er du hooked på skyrim!!

det ville ikke være nogen dårlig ide at fokusere lidt på bueskydning.. men det er jo bare min mening, det hele kommer an på hvordan du ville spille spillet :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf Haugboelle » 25. nov 2012 16:25

Er dark elf med conjuration og destruction skills, det fungerer og er super sjovt. Kan summon zombies og diverse sjove væsner til og hjælpe mig, lave magiske våben og give den gas med de elementære skills I destruction (primært fire) men uanset hvad du vælger, så det et mega sjovt spil.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf Rasbred » 26. nov 2012 17:43

lyder super !

så må jeg bare igang :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf Jibla » 29. nov 2012 21:42

Hvordan går det så med dit skyrim eventyr?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf Rasbred » 8. dec 2012 10:46

er gået så småt igang nu her idag.

har valgt en Wood Elves fordi jeg gerne vil sneake og lockpicke :D

så må jeg se om det er noget.. synes det er svært at sneake.. er kun lige kommet ud af helgen og har fundet en grotte med nogen bandits i.. men synes sneak er meget svært :S

er dog også kun i lvl3.. så kan være det kommer..
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf austerellis » 10. dec 2012 11:11

Sneak skal i den grad øves. Det skal endda øves rigtigt meget, før det for alvor virker, men når du er kommet godt i gang med det, så er et sneak kill en af de allerfedeste ting, man kan give sig i kast med i Skyrim. Når jeg en skønne dag tager et nyt playthrough, det bliver efter jeg har spillet Dragonborn-udvidelsen og nok også efter at have holdt en pause, så skal jeg nok også være wood elf.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf matthi » 10. dec 2012 11:44

Rasbred skrev:er gået så småt igang nu her idag.

har valgt en Wood Elves fordi jeg gerne vil sneake og lockpicke :D

så må jeg se om det er noget.. synes det er svært at sneake.. er kun lige kommet ud af helgen og har fundet en grotte med nogen bandits i.. men synes sneak er meget svært :S

er dog også kun i lvl3.. så kan være det kommer..


en god måde at level sneak skill på er, at få fat i en bue, og så snig dit tæt på nogle vagter eller montsre. så skyd en pil ved siden af dem, altså ikke ramme dem. så vil de blive alameret, og din sneak skill vil level up. husk bare at vente til at du er hidden før du skyder en ny pil.
i might be crazy, but i am also insane
matthi
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf Rasbred » 11. dec 2012 19:43

austerellis skrev:Sneak skal i den grad øves. Det skal endda øves rigtigt meget, før det for alvor virker, men når du er kommet godt i gang med det, så er et sneak kill en af de allerfedeste ting, man kan give sig i kast med i Skyrim. Når jeg en skønne dag tager et nyt playthrough, det bliver efter jeg har spillet Dragonborn-udvidelsen og nok også efter at have holdt en pause, så skal jeg nok også være wood elf.


Jeg synes jeg har fået ret godt styr på det..

Har fået mig bue og pil.. og sniger mig frem i grotter og miner osv. også skyder jeg med buen og får sneak attack.. gemmer mig og kommer frem og skyder igen.. virker super godt..

ellers får jeg sneak attack x 6 på daggers.. så det giver også ret godt :)


matthi skrev:
Rasbred skrev:er gået så småt igang nu her idag.

har valgt en Wood Elves fordi jeg gerne vil sneake og lockpicke :D

så må jeg se om det er noget.. synes det er svært at sneake.. er kun lige kommet ud af helgen og har fundet en grotte med nogen bandits i.. men synes sneak er meget svært :S

er dog også kun i lvl3.. så kan være det kommer..


en god måde at level sneak skill på er, at få fat i en bue, og så snig dit tæt på nogle vagter eller montsre. så skyd en pil ved siden af dem, altså ikke ramme dem. så vil de blive alameret, og din sneak skill vil level up. husk bare at vente til at du er hidden før du skyder en ny pil.



det kan jeg ikke få til at virker :S
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf Rasbred » 11. dec 2012 21:45

hvordan virker DLC i skyrim ??

hvis jeg køber alle dlc'er, kan jeg så bruge de ting jeg får i dlc'en i det normale skyrim quests ?
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Hjælp en Skyrim Jomfru

Indlægaf Rasbred » 11. dec 2012 21:45

nå ja forresten..

hvordan får jeg en vild bue ?? synes ikke jeg kan finde et sted at få en :S !!???!?
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron