Xboxlife forum

Skyrim et år efter - stadig glitchy?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Skyrim et år efter - stadig glitchy?

Indlægaf Bumsen42 » 12. nov 2012 20:32

Hej XBL

Jeg har endelig kastet mig over dette fantastiske spil og er virkelig blevet hooked.
Flere steder har jeg dog læst, at spillet skulle være enormt glitchy, hvor man f.eks. kan miste muligheden for visse quests, hvis man gennemfører dem i forkert rækkefølge eller lignende.

Da jeg er familiefar (læs: har begrænset tid til at spille) og samtidig er en achievement-hoarder, er jeg selvfølgelig meget interesseret i at vide, om disse glitches er blevet luget ud med patches osv. henad vejen.

Jeg har simpelthen ikke tid til at bruge f.x. 50 timer på Skyrim for derefter at finde ud af, at jeg ikke kan complete det uden adskillige playthroughs pga. glitches. Jeg har jo også andre spil, der skal completes 8)

Er der nogen, der kan hjælpe?
Peace is the real muscle!
Bumsen42
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Skyrim et år efter - stadig glitchy?

Indlægaf Vestergaard » 12. nov 2012 21:50

Jeg synes ikke selv jeg oplevede nogle achievement glitches. Men du kan da kigge en walkthrough i gennem. På sider med et større achievement fokus har de helt sikkert også en guide med fokus i den retning.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Skyrim et år efter - stadig glitchy?

Indlægaf Lord Alla » 12. nov 2012 22:45

Jeg starter her, før jeg begynder spil - netop for at undgå flere unødvendige playthroughs idet man vel er en achievement hoarder.
http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/ Klik dig videre ind under FORUMS, derefter stickies achievements guide. Vær opmærksom på spoilers ved første gennemspilning.
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Skyrim et år efter - stadig glitchy?

Indlægaf spif2001 » 12. nov 2012 23:24

Den eneste achievement du kan komme til at misse, er Oblivion Walker - Collect 15 Daedric Artifacts. Hvis man tager et par forkerte beslutninger i disse sidemissioner, kan man ende ud med ikke at få 15 Daedric artifacts, så følg en guide NØJE, hvis du vil være sikker på achievement.

Resten af achievements i Skyrim + DLC er bare tidskrævende. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Skyrim et år efter - stadig glitchy?

Indlægaf Vestergaard » 12. nov 2012 23:46

Ahh, ja. Den havde jeg helt glemt. Den er lidt en paine. Jeg skrev navnene ned på de daedric quests der var og holdt øje med listen når jeg modtog nye quests.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Skyrim et år efter - stadig glitchy?

Indlægaf Bumsen42 » 13. nov 2012 20:26

Det var en stor hjælp, thx guys :-)
Peace is the real muscle!
Bumsen42
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Skyrim et år efter - stadig glitchy?

Indlægaf Prozel » 13. nov 2012 20:40

Så længe du ikke spiller PS3 versionen kan aldrig gå helt galt.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Skyrim et år efter - stadig glitchy?

Indlægaf austerellis » 15. nov 2012 11:22

Oblivion Walker er den eneste achievement fra spillets originale achievements, som jeg mangler. Det er forbandet svært at få alle femten. Jeg må hellere køre det igennem med en guide for at få den halet ind.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron