Xboxlife forum

Battle.net nede??

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Battle.net nede??

Indlægaf Mads Justesen » 31. okt 2012 17:50

Hey. Jeg fik meddelelse om at min account var blevet spærret pga mistænksom opførsel eller noget. Da jeg så ville resette sagde den at mit navn og email ikke stemte overens..??
Deres telefon linjer melder teknisk fejl.

Andre der har problemer?
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Re: Battle.net nede??

Indlægaf Clinkie » 31. okt 2012 18:09

Jeg har ikke selv problemer, men har med jævne mellemrum læst om folk med samme problem. Det plejer for det meste at ske når folk har fået deres accounts hi-jacked, og 'tyven' så har brugt kontoen til at botte (fishing, mining, etc. etc.) og dermed på den måde er blevet banned.

Det plejer at hjælpe at hive fat i dem enten per mail (ticket) eller telefon (jeg ved ikke lige hvilket nummer du har prøvet).

Lokalt, dansk nummer: 80 60 22 14 - 11.30 til 19.30
Engelsk, gratis Skype nummer: +44 800 0288246 - Stort set altid åben.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Battle.net nede??

Indlægaf Mads Justesen » 31. okt 2012 21:14

Ok mange tak for hjælpen, prøver at fange dem på skype..!
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Re: Battle.net nede??

Indlægaf Mads Justesen » 31. okt 2012 21:30

Har du evt en email til deres support? Jeg kan ikke umiddelbart finde noget? Kun til at oprette en ticket, men der skal jeg jo været logget ind, så det er ikke en mulighed..
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Re: Battle.net nede??

Indlægaf Dirty Harry » 31. okt 2012 21:37

Brugte du linket der var i mailen? Skriv hellere battle.net i stedet og tjek din konto.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Battle.net nede??

Indlægaf Mads Justesen » 31. okt 2012 21:41

Er ikke helt sikker på hvad du mener? Jeg prøvede at logge ind via battle.net og fik denne besked
"Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue. Visit http://eu.battle.net/account/locked.html for more information. "

Og ligemeget om jeg går via email eller hjemmeside til password recoveren, siger den at mit navn og email ikke matcher
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Re: Battle.net nede??

Indlægaf Mike.B » 31. okt 2012 22:11

den besked fik jeg osse for nogle måneder siden efter en længere pause og fandt så ud af at der var en der havde hygget sig med min Diablo 3 account og måttehave hele skidtet recoveret og lavet password om og måtte investere i en af de dersens Authenticators
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Battle.net nede??

Indlægaf Mads Justesen » 31. okt 2012 22:19

Hmm, det er sikkert det der er sket ved mig også... Ringede du bare til support og fik det ordnet? Kan se de ikke har åbent nu, så må vente til imorgen.. Bare jeg ikke skal betale for spillet igen, mine characters var lort alligevel haha :)

Og så skal jeg have en authenticator også ja..!
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Re: Battle.net nede??

Indlægaf Mike.B » 31. okt 2012 22:27

Mads Justesen skrev:Hmm, det er sikkert det der er sket ved mig også... Ringede du bare til support og fik det ordnet? Kan se de ikke har åbent nu, så må vente til imorgen.. Bare jeg ikke skal betale for spillet igen, mine characters var lort alligevel haha :)

Og så skal jeg have en authenticator også ja..!


I mit tilfælde kunne jeg nøjes med at maile dem, så de nulstillede mit password og jeg gik så ind og ændrede de oplysninger de mente var sårbar og så fik en authenticator tilknyttet min account men man kan osse få det gjort igennem sin mobil hvis man ikke vil have sådan en authenticator liggende
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Battle.net nede??

Indlægaf Mads Justesen » 31. okt 2012 22:45

Okay, jeg kan bare ikke finde nogen email til deres support? Men så må jeg jo ringe til dem
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Re: Battle.net nede??

Indlægaf Mike.B » 31. okt 2012 22:48

det er bare det alle login sites har. der skulle gerne være et menu punkt der hedder noget med forgot password og så skal du skrive den mail adr du har knyttet til Battlenet og så sender de en mail med et nulstillings link. mener da, det var sådan de gjorde med mig
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Battle.net nede??

Indlægaf Mads Justesen » 31. okt 2012 23:08

Ret mærkeligt - tidligere ville den ikke resette mit pass, den sagde at mit navn og email ikke stemte overens.. Nu virkede det så pludeligt med præcis samme fremgangsmåde...Så det er løst. Tak for jeres hjælp alligevel
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron