Xboxlife forum

Borderlands 2 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf DKsDEVIL » 29. jan 2013 23:02

Damn har endelig fået en af de der special våben damn den slår hårdt.
http://cloud.steampowered.com/ugc/57672 ... 5CCEA7028/
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf DKsDEVIL » 30. jan 2013 12:51

Et spørgsmål.

Er den der Mechromancer Pack virkelig 9.99 euro vær ? jeg håbede den ville komme på tilbud i julen men selv da det meste andet borderlands var på tilbud var den ikke, er den virkelig lige så meget vær som de "rigtige" DLCér med nye områder og sådan noget.
For mig virker det som om den er vildt over pris sat.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lasborg » 30. jan 2013 14:05

Altså det er jo kun en ny figur, i mine øjne er det dyrt, men hvis nu det viser sig at hun passer godt til din spillestil så er det måske fint nok.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf DKsDEVIL » 30. jan 2013 14:09

Spiller næsten altid sniper type spiller, men jeg kan ikke lide zero så jeg spiller commander med sniper som speciale :)
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 30. jan 2013 14:28

Ellers så kan du se om du kan skaffe en kode til premiere club, der følger mecromanceren med jo. Kan se at de koster omkring 5 dollars på ebay. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf DKsDEVIL » 31. jan 2013 01:51

Lowlandet
Takker den havde jeg ikke tænkt på fandt den til 4 pund.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf DragonXD » 18. feb 2013 15:40

Legendaries lvl 50 give away? Anyone? Tilføj DragonXD7
DragonXD
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Skillfulsheep » 14. jun 2013 17:21

Hejsa :) Da jeg lige har fået ferie, overvejer jeg at investere i Borderlands 2. Har to kammerater der også er med på at købe det, men først om 2-3 uger. Vil i anbefale mig at vente til de også er klar, så vi kan spille det samme fra starten, eller kan man sagtens spille det single player først og så bare starte sammen med dem, når de også erhverver sig spillet, uden at spiloplevelsen forringes?
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Hasani94 » 14. jun 2013 17:47

Skillfulsheep skrev:Hejsa :) Da jeg lige har fået ferie, overvejer jeg at investere i Borderlands 2. Har to kammerater der også er med på at købe det, men først om 2-3 uger. Vil i anbefale mig at vente til de også er klar, så vi kan spille det samme fra starten, eller kan man sagtens spille det single player først og så bare starte sammen med dem, når de også erhverver sig spillet, uden at spiloplevelsen forringes?

Hej, Hvis det skulle være, så har jeg et eksemplar af borderlands 2 til salg. :)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 15. jun 2013 09:37

Borderlands 2 er lavet så det er sjovest i COOP. Nuff said. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reptyl » 8. jul 2013 11:47

Bør man købe det DLC der er på tilbud inden det forsvinder i dag enkeltvis til halv pris?
Eller er season pass det eneste rigtige valg?
Reptyl
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 8. jul 2013 12:37

Reptyl skrev:Bør man købe det DLC der er på tilbud inden det forsvinder i dag enkeltvis til halv pris?
Eller er season pass det eneste rigtige valg?


Kun hvis du vil have alle achivements. Ellers så køb den første og den sidste dlc, de er mest underholdende. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Rasbred » 20. jul 2013 14:09

uh synes det er lidt svært at komme igang med borderlands2...

har valgt assasin.. og har kun fået en sniperriffle i starten af spillet..

men har loot'et kister og folk i 3-4 timer i det is landskab man kommer til i starter.. og har dræbt han dvægeren på den bully ting..

men får kun shotguns og pistoler ?? kommer der flere sniper rifles ?

Og hvad er den "rigtige" taktik med assasin ? er det at snipe fra afstand når de kommer tæt på så skifte til shotgun også før man dør bruge sin decoy også løbe ?

men synes bare når man er løbet væk også vil tilbage igen.. så er de fleste onde respawnet igen ? også kan jeg starte forfra ?
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 20. jul 2013 14:28

Bare rolig, der skal nok komme flere våben! :D Alternativt kan du jo købe våben i automaterne rundt omkring i spillet.

Assasssin er klart den kedeligste klasse du har valgt at spille, desværre. Siren er klart den bedste klasse i spillet IMO. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Rasbred » 20. jul 2013 18:22

Lowlandet skrev:Bare rolig, der skal nok komme flere våben! :D Alternativt kan du jo købe våben i automaterne rundt omkring i spillet.

Assasssin er klart den kedeligste klasse du har valgt at spille, desværre. Siren er klart den bedste klasse i spillet IMO. :-)



fandt lidt flere våben nu :D

synes assasin er ok :D må prøve den Siren næste gang.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron