Xboxlife forum

Borderlands 2 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Major Oblivious » 17. okt 2012 08:03

mange tak - nogen som har prøvet den ?

- Syns tit at det er lidt hit or miss med DLC
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Jokeri2000 » 17. okt 2012 08:51

Det eneste miss der har været indtil videre med borderlands (efter min mening) er underdome.
Den nye har det i sig, jeg fortryder ikke købet :)
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Sociopat » 17. okt 2012 08:57

Har spillet de første 5 quests i DLC'en. De er meget underholdende og udfordrende. God humor som altid med borderlands.
Sociopat
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Jokeri2000 » 17. okt 2012 13:40

Har fundet den anden flaske som gir informationer om hvor den næste skat er. Jeg kan bare ikke finde den skat og står lige på the X.
En der har fundet den?
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 24. okt 2012 10:14

De sidste par dage har jeg haft alvorlige problemer med at mit Borderlands 2 frøs! Problemet er kommet samtidig med pirat-DLCen, men om det eksklusivt er med den, har jeg ikke undersøgt. I går forsøgte jeg at geninstallere DLCen og herefter selve spillet. Ændrede minus. Slettede derefter spillet fra HDen og afspillede det via skiven. Testede det alene i omkring 10 minutter, hvor jeg så umiddelbart ikke havde frys-problemerne! Men om det er væk - kræver mere spiltid for endeligt at afgøre.

Er der andre som har haft det problem? og hvis ja, hvordan løste I det så?
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf dchapper » 24. okt 2012 10:23

Jokeri2000 skrev:Har fundet den anden flaske som gir informationer om hvor den næste skat er. Jeg kan bare ikke finde den skat og står lige på the X.
En der har fundet den?


Jeg har fundet alle tre.. hvilket område er den i?
dchapper
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf SealFox » 24. okt 2012 10:31

Reinhold skrev:De sidste par dage har jeg haft alvorlige problemer med at mit Borderlands 2 frøs! Problemet er kommet samtidig med pirat-DLCen, men om det eksklusivt er med den, har jeg ikke undersøgt. I går forsøgte jeg at geninstallere DLCen og herefter selve spillet. Ændrede minus. Slettede derefter spillet fra HDen og afspillede det via skiven. Testede det alene i omkring 10 minutter, hvor jeg så umiddelbart ikke havde frys-problemerne! Men om det er væk - kræver mere spiltid for endeligt at afgøre.

Er der andre som har haft det problem? og hvis ja, hvordan løste I det så?


Læs længere oppe i tråden,
Jeg kender mange som har frys problemer med spillet og intet hjælper det, overvejer at gå ned og få pengene tilbage.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 24. okt 2012 10:56

Reinhold skrev:De sidste par dage har jeg haft alvorlige problemer med at mit Borderlands 2 frøs! Problemet er kommet samtidig med pirat-DLCen, men om det eksklusivt er med den, har jeg ikke undersøgt. I går forsøgte jeg at geninstallere DLCen og herefter selve spillet. Ændrede minus. Slettede derefter spillet fra HDen og afspillede det via skiven. Testede det alene i omkring 10 minutter, hvor jeg så umiddelbart ikke havde frys-problemerne! Men om det er væk - kræver mere spiltid for endeligt at afgøre.

Er der andre som har haft det problem? og hvis ja, hvordan løste I det så?


Jeg har været heldig indtil nu åbenbart. Jeg har slet ikke oplevet at spillet har frosset endnu.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 24. okt 2012 11:42

Pis :/ Det er vanvittigt belastende og skete ikke overhovede i de første 50 timer af spillet. Ikke oplevet det før jeg kastede mig på piratopgaverne. Må hjem og se om fjernelse fra HD-en og afvikling via skiven kan bringe tingene tilbage til normal............
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf BrutalTarbensen » 24. okt 2012 18:01

Mit spil fryser af og til, og har gjort det hele tiden. Jeg har primært spillet splitscreen.
Det starter som regel med at hele skidtet lagger, og så går det galt.
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 24. okt 2012 19:37

1) Prøvet at spille fra HD og skive - begge ting uden fjernelse af frysproblemet!
2) Afinstalleret DLC og hentet det igen - nada succes
3) Skiftet til andre af mine figurer (som fint har virket før) - stadig frys!
4) Tømte memory - gæt selv.

Sjovt på en ikke-haha-måde at dette problem pludselig opstår for alle mine saves efter godt 45 timer i Pandora uden den mindste ballade! Det er seriøst surt, og jeg har ikke umiddelbart kunne finde løsninger på nettet.

Skriv venligst hvis en af jer pludselig finder en magisk løsning. Indtil da tyder det på, at Borderlands 2 er forbi for mig :/
Senest rettet af Reinhold 24. okt 2012 19:44, rettet i alt 1 gang.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 24. okt 2012 19:43

@Reinhold
Hvad hvis du starter spillet uden dlc?

Overvejer om jeg skal stoppe og vente på patch. Jeg kommer til at knække skiven hvis mit save fucker!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 24. okt 2012 19:48

@Cena - vil straks prøve at slette DLCen, og så spille med mine ældre figurer. Prøvede en lvl 11 i nogle missioner udenfor DLCen lige før - der frøs spillet efter fem minutter! Men her var DLC-en stadig på boxen. Problemet er som nævnt først opstået efter jeg begyndte på pirateriet.

Jeg er SÅ tæt på at knække skiven! Men det giver jo ingen mening at alle saves på mine fem forskellige chars pludseligt skulle fucke op synkront!
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 24. okt 2012 20:12

I Fifa feks fuckede mit spil hele tiden. Så slettede jeg gameface og så var det ingen problemer.
Så nogle gange hjælper det at slette ting. Håber det virker for dig!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 24. okt 2012 20:25

Desværre ændrede det intet. I dag har spillet endda frosset inden jeg har valgt figur et par gange. Undres over hvad der pludselig er sket efter så mange timers problemfrit spil.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster