Xboxlife forum

Borderlands 2 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 24. okt 2012 20:28

Reinhold skrev:Desværre ændrede det intet. I dag har spillet endda frosset inden jeg har valgt figur et par gange. Undres over hvad der pludselig er sket efter så mange timers problemfrit spil.


Har du prøvet at cleare cachen på boxen?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Major Oblivious » 24. okt 2012 20:30

Hvad med den der compatibility-pack er den også hentet ?

Og en anden ting der er ikke nogle af dine savegames der har ændret navn til graveyard vel ?
Der er åbenbart en glitch som spreder sig gennem borderlands, hvis man spiller med randoms - det er dybest set en "virus" som ændre navnet på savegamet, og gør dem uspillelige..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 24. okt 2012 21:15

Jeg har compatibility pakken og har også spillet en del med random folk, men har ingen savegames som hedder andet end figurens navn plus det aktuelle lvl. Pakken er hentet 10-10-2012 hvilket er langt før balladen med frys begyndte. Eneste løsning er at slukke og tænde boxen igen. Damn det er surt :(

Tilføjelse: Prøvede at slette compatibility pakken og spillede herefter på min højeste lvl figur en halv time uden frys! Dette er første gang i de sidste par dage, at det har kunne lade sig gøre. Om det er tilfældigt eller her problemet ligger begravet må afvente lidt mere spilletid. Problemet ved denne mulige løsning er dog, at man jo ikke kan spille online uden pakken:/
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 25. okt 2012 07:10

Røg lige 2 gange ned i en glitch bag nogle kasser da jeg skulle op et sted. Godt mit checkpoint ikke lå længere væk.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 25. okt 2012 07:57

FFS. Jeg skal til at dræbe Warden, men mangler lidt ammo så tænker jeg lige fast traveler tilbage til Sanctuary. SÅ KAN MAN FANDME IKKE TAGE TILBAGE! DET ER JO SINDSYGT LANG TUR NU.
FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er lige før det er nok til jeg dropper spillet. Det har taget mig fucking 1 time at komme derhen. Nu kan jeg så tage ALLE enemies igen. Hvad sker der for den ikke advarer om dette!!

GEARBOX. GO FUCK YOURSELF!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf dchapper » 25. okt 2012 08:06

Cena skrev:FFS. Jeg skal til at dræbe Warden, men mangler lidt ammo så tænker jeg lige fast traveler tilbage til Sanctuary. SÅ KAN MAN FANDME IKKE TAGE TILBAGE! DET ER JO SINDSYGT LANG TUR NU.
FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er lige før det er nok til jeg dropper spillet. Det har taget mig fucking 1 time at komme derhen. Nu kan jeg så tage ALLE enemies igen. Hvad sker der for den ikke advarer om dette!!

GEARBOX. GO FUCK YOURSELF!


Hvis du kigger på den fast-travel som er der, så er der en streg over. den viser at du ikke kan rejse tilbage til det punkt.
dchapper
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 25. okt 2012 08:09

dchapper skrev:
Cena skrev:FFS. Jeg skal til at dræbe Warden, men mangler lidt ammo så tænker jeg lige fast traveler tilbage til Sanctuary. SÅ KAN MAN FANDME IKKE TAGE TILBAGE! DET ER JO SINDSYGT LANG TUR NU.
FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er lige før det er nok til jeg dropper spillet. Det har taget mig fucking 1 time at komme derhen. Nu kan jeg så tage ALLE enemies igen. Hvad sker der for den ikke advarer om dette!!

GEARBOX. GO FUCK YOURSELF!


Hvis du kigger på den fast-travel som er der, så er der en streg over. den viser at du ikke kan rejse tilbage til det punkt.


Ja det læser jeg så på et forum nu. Men det burde den måske lige advare om når der er en god time med enemies derhen! Fuck hvor er det bare klamt mand!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 25. okt 2012 09:29

Lavede en lille overspringshandling fra kontoret og søgte på "freezing" og "Borderlands 2". Damn, jeg er ikke den eneste. Fandt bl.a. følgende citat:

"I am posting this for a couple of reasons. First, I would like to alert anyone that might be contemplating buying Borderlands 2 for XBOX360 and/or PS3, to the severe freezing issues that exist in the game. If you desire more detail, you can go to Gearbox forums and search for freeze, or freezing, and you will see the depth and breadth of the problem, as well as the apparent non-response customers are complaining about. The second reason I am posting this is as a request for ideas about how to get Gearbox to respond to the complaints. Allegedly, they are aware of the problem and are working on a fix, but there is nothing more than that to go on. There appears to be more than one kind of freezing, and it renders the game virtually unplayable. Any comments or suggestions would be welcome.....".

Håber de arbejder i døgndrift på sagen - det er en skamplet på et ellers episk spil :/
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Major Oblivious » 25. okt 2012 15:21

Cena skrev:
dchapper skrev:
Cena skrev:FFS. Jeg skal til at dræbe Warden, men mangler lidt ammo så tænker jeg lige fast traveler tilbage til Sanctuary. SÅ KAN MAN FANDME IKKE TAGE TILBAGE! DET ER JO SINDSYGT LANG TUR NU.
FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er lige før det er nok til jeg dropper spillet. Det har taget mig fucking 1 time at komme derhen. Nu kan jeg så tage ALLE enemies igen. Hvad sker der for den ikke advarer om dette!!

GEARBOX. GO FUCK YOURSELF!


Hvis du kigger på den fast-travel som er der, så er der en streg over. den viser at du ikke kan rejse tilbage til det punkt.


Ja det læser jeg så på et forum nu. Men det burde den måske lige advare om når der er en god time med enemies derhen! Fuck hvor er det bare klamt mand!


Det punkt i spillet er totalt urimeligt - ikke alene så spawner den robotter i hobetal, men man får prygl af den.
Tænk på al den ekstra XP du får ud af det - sådan kæmpede jeg mig igennem
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 25. okt 2012 15:26

Major Oblivious skrev:
Det punkt i spillet er totalt urimeligt - ikke alene så spawner den robotter i hobetal, men man får prygl af den.
Tænk på al den ekstra XP du får ud af det - sådan kæmpede jeg mig igennem


Tog en sprint gennem det jeg havde clearede da jeg ikke magtede kampene igen. Det lykkedes og jeg døde kun én gang. Men ja for fanden en lorte fight. Klarede den dog efter 4-5 forsøg.

Man blev nødt til at tage den MEGET stille og roligt på afstand!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 25. okt 2012 15:52

Været på GearBox forum og oprettet en profil. Smider senere en kritik i tråden om emnet. Vil opfordre alle jer andre med fryse-problemet til at gøre det samme. Hvis vi er nok, så allokere de måske lidt flere ressourcer til opgaven med at rette denne spildræbende glitch..............
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 26. okt 2012 16:18

Efterhånden læst grumt mange beretninger, hvor BL2 pludselig efter mange timers spil går i gang med fryse-glitchen. Se eksempelvis det officielle Gearbox BL2 forum i linket nederst! Vil derfor på det kraftigste råde til IKKE at købe dette spil før der ligger en fungerende patch. Det er potentielt penge direkte ud af vinduet. Der er intet man kan gøre ved fryseglitchen, som sandsynligvis (jvf. linket) er forbundet med ens profil...........

Jeg er dybt misundelig på alle jer, som skal hygge i Pandora i weekenden :/

http://forums.gearboxsoftware.com/showt ... 7&page=148
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Cena » 26. okt 2012 16:38

Reinhold skrev:Efterhånden læst grumt mange beretninger, hvor BL2 pludselig efter mange timers spil går i gang med fryse-glitchen. Se eksempelvis det officielle Gearbox BL2 forum i linket nederst! Vil derfor på det kraftigste råde til IKKE at købe dette spil før der ligger en fungerende patch. Det er potentielt penge direkte ud af vinduet. Der er intet man kan gøre ved fryseglitchen, som sandsynligvis (jvf. linket) er forbundet med ens profil...........

Jeg er dybt misundelig på alle jer, som skal hygge i Pandora i weekenden :/

http://forums.gearboxsoftware.com/showt ... 7&page=148


Jeg er efterhånden level 16 og jeg har stadig ikke oplevet noget (7-9-13).
Jeg gad godt vide hvad årsagen er.

Jeg har overvejet at holde en pause indtil det er patchen, men nu er jeg kommet så godt i gang med spillet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 26. okt 2012 17:29

Jeg har fire chars - højeste lvl 36. Alt dette inden kulden ramte min BL2. Pludselig begyndte det, og det er åbenbart en glitch som for enkelte har været der fra starten. Svagt harm - men håber stadig på det bedste
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Reinhold » 26. okt 2012 20:33

Men Cena - spil løs. Sådan som jeg læser det på forum, så er det ikke dine saves som fucker up - det er noget sært med din profil, som du minus kan gøre ved. Sker det, så sker det! Du kan jo så passende stoppe der! Eller du har desværre ligeså meget valg som mig........spillet har stoppet dig: Det er ikke relateret til skive, boks, DLC etc - læs tråden nederst her - tæt på 1500 postes!

Har andre fede titler liggende, så overlever nok - men har bare en kløen efter BL2 efter de MANGE timer jeg har brugt der alene og med gode venner :/

http://forums.gearboxsoftware.com/showt ... p?t=150907
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron