Xboxlife forum

borderlands 2 gamertags

Diskuter RPG og MMORPG's her.

borderlands 2 gamertags

Indlægaf killman » 24. sep 2012 11:07

Hej Tænkte bare at jeg ville lave en tråd for alle dem, der gerne vil spille sammen. Bare add mig så hurtigt som muligt.
Er der andre end mig der er frisk på noget seriøs teamwork? Evt. ved at lave nogle karakterer, der passer godt sammen, og hvor folk ikke er så sippede med at dele våben osv. :D
killman
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf TU I Raven » 24. sep 2012 13:14

Jamen jeg er frisk, bare add mig.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf killman » 24. sep 2012 17:10

Jeg kan ikke add'e dig ved ikke om jeg skriver noget forkert.
killman
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf Dikaelen » 24. sep 2012 17:12

Bare add mig:)
Billede
Dikaelen
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf angak » 24. sep 2012 18:01

Jeg er klar :D
GT: angak
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf madshi » 24. sep 2012 21:18

Bare ADD mig er godt nok på efterskole men er frisk i weekendens GT:madshi
madshi
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf Reinhold » 25. sep 2012 10:08

Jeg er frisk - aktuelt er jeg dog en anelse asocial og tuller rundt i single. Men mon ikke det snart er slut, og jeg igen finder en social side. Add friskt. Gamertag: Doc Reinhold DK
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf Stubkier » 2. okt 2012 12:19

I kan også godt tilføje mig StubkierDK
Stubkier
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf Lowlandet » 2. okt 2012 13:14

Ville høre om der var nogen som lå inde med et Lilla grenade mod & shield? Så ville jeg gerne låne det i 5 sekunder, så jeg kan få min achivement :-D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf krig » 2. okt 2012 15:12

jeg er frisk..

tag
krig1980
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf DK Vendetta » 30. maj 2016 20:16

Hey folkens... Bruger lige denne tråd :)
Findes der en flink personlighed der vil hjælpe mig at få denne Ach? "Wield the Mysterious Amulet" Det eneste du skal gøre, hvis du da har den, er at låne amuletten til mig, for at jeg kan equippe den og få unlocked min Ach. Jeg har tilsyneladende slået den person ihjel som jeg burde få den af, eller så er den Ach glitched?

Mvh lll JiNX lll
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf Mysticurse » 31. maj 2016 08:51

DK Vendetta skrev: Jeg har tilsyneladende slået den person ihjel som jeg burde få den af, eller så er den Ach glitched?

Jeg har lige haft boxen startet op, men desværre har jeg slettet min save game, så jeg ligger ikke inde med den mere.
Du skal så ikke slå en ihjel for at få den, men du skal købe den ved ham der hedder Mr Miz. ;-)
Ham kan du først finde efter du har gennemført storyline... her er en video om hvordan du finder ham ;-)

"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: borderlands 2 gamertags

Indlægaf DK Vendetta » 31. maj 2016 17:16

Mysticurse skrev:
DK Vendetta skrev: Jeg har tilsyneladende slået den person ihjel som jeg burde få den af, eller så er den Ach glitched?

Jeg har lige haft boxen startet op, men desværre har jeg slettet min save game, så jeg ligger ikke inde med den mere.
Du skal så ikke slå en ihjel for at få den, men du skal købe den ved ham der hedder Mr Miz. ;-)
Ham kan du først finde efter du har gennemført storyline... her er en video om hvordan du finder ham ;-)



Jeg har gennemført historien, og han unlocker desværre ikke. Har endda prøvet at tage de 4 drager flere gange, og prøve at respawne på banen hvor han er på, men uden held.. :( Så eneste mulighed er hvis der er én som har amuletten. [-o<
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron