Xboxlife forum

Fallout NV - Ultimate eller ej

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Fallout NV - Ultimate eller ej

Indlægaf Mogwai » 14. jul 2012 15:54

Hejsa

Som titler siger. Er det værd at købe Ultimate Collection af Fallout NV i forhold til den normale (og billigere version)? Ifølge Metacritic er det kun Old World Blues DLC som ser fornuftigt ud. De tre andre har fået ret så middelmådige ratings.

Lad mig høre hvad I mener?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Fallout NV - Ultimate eller ej

Indlægaf Prozel » 14. jul 2012 16:55

Dead Money: Ligesom Anchorage til F3 er det mere shooting end RPG. Men der ligger en god udfordring i det.

Honest Hearts: Virkelig fed stemning og "RPG igen". Der er et par side quest, som hjælper på den korte main quest.

Old World Blues: Også en god udfordring. Samme som Honest Hearts bare større.

Har ikke spillet de men alene de tre gør Ultimate det hele værd!
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Fallout NV - Ultimate eller ej

Indlægaf CaptainKicker » 14. jul 2012 17:42

Altså, jeg vil anbefale at du ligeså godt kan punge lidt ekstra ud og få DLC'et med.

Dead Money er, som Prozel skriver, en god udfordring. Måske den sværeste DLC. God underholdning, og en fin histore dertil.

Honest Hearts er som sagt rimelig kort, men området er rigtig fedt. Lidt tam i forhold til historien, men der er par sjove twists.

Old World Blues er lidt besynderlig, men må ses som værende den bedste DLC til NV. Den er også udfordrende, og er relativ lang.

Lonesome Road er ikke vildt imponerende, men kan hurtig klares. Ikke mindeværdig, men fin lille gennemspilning.

Håber det kan bakke lidt op i hvad der ellers er skrevet. Jeg synes du skal købe Ultimate :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Fallout NV - Ultimate eller ej

Indlægaf Mogwai » 14. jul 2012 18:06

Tak for svarene. Ja, så må jeg nok hellere investere i Ultimate-udgaven ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster