Xboxlife forum

Divinity: Original Sin

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Divinity: Original Sin

Indlægaf spif2001 » 29. maj 2012 06:36

Larian studios, som stod bag Divinity II: Ego Draconis og enhanced udgaven Divinity II: The Dragon Knight Saga, begge til PC og Xbox 360, har annonceret et nyt spil:

Billede

Divinity: Original Sin bliver dog ikke et 3rd person rpg, men derimod et top down rpg a la Diablo og Sacred, som det originale Divine Divinity også er:

PC Gamer: http://www.pcgamer.com/2012/05/28/divin ... -divinity/

Gamebanshee billeder - tjek dem ud - det ser fedt ud: http://gamebanshee.com/games/divinity-i ... tab=images

RPGwatch preview: http://www.rpgwatch.com/show/article?ar ... f=0&id=499

I øjeblikket sat til at udkomme i Q2 2013 til PC og Xbox 360.

Jeg tror det kunne blive en lille perle :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf spif2001 » 29. maj 2012 18:20

Combat i spillet bliver tur-baseret - modigt! :)

Inside look hvor de viser lidt gameplay - I like!:

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf Justin Anhtony » 29. maj 2012 21:31

spif2001 skrev:Combat i spillet bliver tur-baseret - modigt! :)


Fuck noget lort.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf spif2001 » 3. apr 2014 14:31

Så er spillet kommet i Beta version på steam early access: http://store.steampowered.com/app/230230/



Desværre er det endnu uvist om det udkommer til andet end PC, men jeg skal hjem og lege ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf spif2001 » 15. maj 2015 11:22

Larian Studios har netop annonceret, at Divinity: Original Sin kommer i en Enhanced Edition til PC, MAC, Linux, PS4 og Xbox One.

http://www.larian.com/

Today we are very excited to announce Divinity: Original Sin Enhanced Edition for PS4 and Xbox One as well as PC, Mac, SteamOS and Linux. This isn't just some patch or minor content update to the game you all know and (hopefully) love; it's a whole new experience! With controller support, local co-op with split screen, fully voiced characters, a totally reworked story (with a brand new ending), and much more, we're very proud to finally be able to share what we've crafted here at Larian.

We've also included controller support on PC, so now you can kick back and explore Rivellon from the comfort of your sofa with Steam's Big Picture. We've put a lot of effort into streamlining the experience and have designed a slick, new UI that makes playing with a controller just as intuitive and fun as playing with mouse and keyboard. As well as local co-op, split screen and controller support, the Enhanced Edition also features:

All characters are now fully voiced by AAA-voice actors
New quests, new characters, and new content
Entirely new gameplay modes and character builds
A heavily rewritten story with a brand new ending
Massively reworked visuals and sound effects
The Enhanced Edition will be completely free to everyone who owns Original Sin.
And much more to be announced in the coming months!




Gratis til dem der allerede ejer den originale udgave ( ved ikke om det betyder man kan få det gratis til X1? ).
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf Blauwy » 15. maj 2015 11:30

Lækkert at flere får mulighed for at prøve dette fantastiske spil.

Det er et spil ud af 3, hvor jeg har samtlige achievements, på Steam. 160 timer logged, og kan ikke huske sidste gang jeg har været så glad for et spil.

Det er virkelig, virkelig godt. Glæder mig til der kommer noget DLC så jeg kan tænde op for det igen.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf spif2001 » 21. jun 2015 18:22

En halv times E3 gennemgang - spillet på PS4, men oplevelsen bliver nok identisk på en X1:

Et RPG som er muligt at spille local co-op - og ovenikøbet gå hver sin retning splitscreen LEGO style? Det må da være en vinder. Og det virker virkelig som om, at der er blevet lagt mange kræfter i Enhanced Edition. Controller mapping er gennemført, skills revamped, splitscreen, 360 degree camera, stemmeskuespil etc etc.

Det bliver godt! :)

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf Phimosis » 24. okt 2015 11:38

Ved godt det måske er et dumt spørgsmål, men har altid været vild med Diablo 1 og 2, den sidste sagde mig af en eller anden grund mit intet, men hvordan er det her spil i forhold til diablo?

For det ligner da noget mig søn og jeg, kunne få det ganske sjovt med at spille :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf Annxii » 24. okt 2015 18:36

Phimosis skrev:Ved godt det måske er et dumt spørgsmål, men har altid været vild med Diablo 1 og 2, den sidste sagde mig af en eller anden grund mit intet, men hvordan er det her spil i forhold til diablo?

For det ligner da noget mig søn og jeg, kunne få det ganske sjovt med at spille :)

- "There are no stupid questions, just stupid people!"

...men jeg synes nu egentlig ikke at det er et dumt spørgsmål ;)

På overfladen ligner det ganske rigtigt Diablo, men jeg tror det spiller på en helt anden måde. Combat er turn-based, og man skal nok heller ikke forvente lige så mange fjender af gangen som man kan komme ud for i Diablo. Jeg tror gameplay'et går noget langsommere end Diablo men tilgengæld også er mere kompliceret! Jeg forventer mere taktik og mindre hack'n'slash. Jeg synes mere combat ser ud som noget fra XCOM end fra Diablo.

Der skulle være mulighed for spli-screen, og det er jo efterhånden ved at være en sjældenhed

Jeg håber lidt på en Neverwinter Nights eller Baldurs Gate møder Diablo :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf Phimosis » 25. okt 2015 08:55

Ved ikke helt om jeg kan lære min søn det, han er 7 år....
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf Annxii » 25. okt 2015 13:05

Phimosis skrev:Ved ikke helt om jeg kan lære min søn det, han er 7 år....

hvis han er 7 synes jeg ærlig talt at du skulle starte med Lego-spillene. Dem kan fædre også godt blive underholdt af ;)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf Phimosis » 25. okt 2015 14:32

spiller han faktisk ret godt, samt de forskellige skylanders plus mindcraft - men da jeg så det her spil, tænkte jeg jo bare lidt diablo, og det måske godt kunne være noget for ham.... når vi sad side om side
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf spif2001 » 26. okt 2015 15:00

Tror helt klart dette spil vil være alt for svært for en 7 årig. Der er meget tekst i det, da man snakker med alt og alle, ligesom i gammeldags computer rollespil.

...men hvorfor ikke bare købe Diablo III, hvis du gerne vil have noget diablo lignende? :)

Det har også lokalt co-op og er fuld action for pengene - og let nok til at han vil kunne lære det rimelig hurtigt.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf Phimosis » 26. okt 2015 16:17

Synes ikke den nye diablo er særlig godt, og det kan du da heller ikke køre split screen?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Divinity: Original Sin

Indlægaf spif2001 » 26. okt 2015 22:47

Phimosis skrev:Synes ikke den nye diablo er særlig godt, og det kan du da heller ikke køre split screen?

Jeg synes det er god underholdning, og der er lokal co-op - ikke splitscreen men man render rundt på samme skærm ligesom vist i denne video:

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster