Xboxlife forum

Dark Souls

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dark Souls

Indlægaf Spankey103 » 24. okt 2012 13:36

Det nye DLC er ude nu, til 1200 MS points :-) !
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dark Souls

Indlægaf Gmork Gerrard » 24. okt 2012 20:32

Det er godt nok en skam at Artorias of the Abyss-DLC'en tilsyneladende ikke indeholder nye Achivements. Det virker lidt dovent - særlig til den ret høje pris.
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Dark Souls

Indlægaf Gmork Gerrard » 26. okt 2012 10:25

DLC'en var en glimrende lejlighed til at få hentet de sidste Achivements - Dark Souls 1000/1000!!!

- Er stadig skuffet over at der ikke er kommet nogle flere :-(
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Dark Souls

Indlægaf Oswaldo Carillo » 18. mar 2013 16:42

Gargoyles boss fight. Testede Great Scythe efter at have set Epic Name Bro anbefale den. Den er fantastisk. Er der andre derude der har gode erfaringer med andre våben? Lad os få gang i denne tråd igen :)
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls

Indlægaf Madskimo » 18. mar 2013 16:50

Oswaldo Carillo skrev:Gargoyles boss fight. Testede Great Scythe efter at have set Epic Name Bro anbefale den. Den er fantastisk. Er der andre derude der har gode erfaringer med andre våben? Lad os få gang i denne tråd igen :)


Er denne ikke posted af dig i den anden tråd ? :shock:

Personligt brugte jeg selv en +5 Chaos Katana gennem det meste af spillet. Kan ikke lige huske navnet på den
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dark Souls

Indlægaf Oswaldo Carillo » 18. mar 2013 22:43

Madskimo skrev:
Oswaldo Carillo skrev:Gargoyles boss fight. Testede Great Scythe efter at have set Epic Name Bro anbefale den. Den er fantastisk. Er der andre derude der har gode erfaringer med andre våben? Lad os få gang i denne tråd igen :)


Er denne ikke posted af dig i den anden tråd ? :shock:

Personligt brugte jeg selv en +5 Chaos Katana gennem det meste af spillet. Kan ikke lige huske navnet på den


Jo, men den tråd handlede om at "hjælpe" ham gutten der startede den. Er det Uchigatana eller Washing Pole?
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls

Indlægaf Madskimo » 19. mar 2013 10:04

Uchigatana - Har selvfølgelig altid 10 humanity på (da chaos stacker med det)
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dark Souls

Indlægaf Oswaldo Carillo » 19. mar 2013 14:00

Madskimo skrev:Uchigatana - Har selvfølgelig altid 10 humanity på (da chaos stacker med det)


Det giver god mening. Det er bare træls hvis man dør og ikke får recovered #-o
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls

Indlægaf Madskimo » 19. mar 2013 14:12

Oswaldo Carillo skrev:
Madskimo skrev:Uchigatana - Har selvfølgelig altid 10 humanity på (da chaos stacker med det)


Det giver god mening. Det er bare træls hvis man dør og ikke får recovered #-o


Jeg benyttede det med Pyromancer - En del af de spells stackede også med humanity :)
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dark Souls

Indlægaf Oswaldo Carillo » 28. apr 2013 21:52

Så er der lidt nyt. Det er mit første New Game +. De bragte også lidt frustrationer med sig, men til sidst fik de høvl! :)
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls

Indlægaf Blodbad » 29. apr 2013 07:36

Udemærket spillet. Four Kings på ng+ tog godt nok også mig et par forsøg. Jeg valgte dog tank/poise metoden med power within. Synes du er heldig et par gange ;-)
Synes det mest udfordrende sted for mig var Gwyn i ng+ fordi jeg sutter til at parere, og det var den eneste strategi jeg synes jeg havde held med. Tog et utal af forsøg.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls

Indlægaf Oswaldo Carillo » 29. apr 2013 10:47

Blodbad skrev:Udemærket spillet. Four Kings på ng+ tog godt nok også mig et par forsøg. Jeg valgte dog tank/poise metoden med power within. Synes du er heldig et par gange ;-)
Synes det mest udfordrende sted for mig var Gwyn i ng+ fordi jeg sutter til at parere, og det var den eneste strategi jeg synes jeg havde held med. Tog et utal af forsøg.


Jeg siger tak for de pæne ord og ja, jeg var nok lidt heldig af og til. Det skal man også være af og til i Dark Souls. Men når man har spillet tilstrækkeligt mod en boss, så lærer man den at kende og kan call'e dens angreb og man lærer hvornår man kan snuppe en Estus.
Jeg ser frem til Gwyn i NG+. Jeg vil mene jeg har OK styr på at parere ham - dog failer jeg i den video jeg har lagt op hvor jeg slås mod ham. Den kan ses her: http://www.youtube.com/watch?v=TJT-cNjCK_0 hvis du ikke har set den tidligere :)

Jeg er ikke så meget for fat-rolling characters. Det frustrerer mig at være så langsom. Jeg har vidst vænnet mig til at være hurtig og så leve på at dodge fjendens angreb.
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls

Indlægaf Blodbad » 29. apr 2013 11:29

Oswaldo Carillo skrev:Jeg er ikke så meget for fat-rolling characters. Det frustrerer mig at være så langsom. Jeg har vidst vænnet mig til at være hurtig og så leve på at dodge fjendens angreb.

Fidusen med high poise et også bare at tage imod slagene eller blokere dem fremfor at dodge. Jeg har skiftet lidt mellem light og heavy setup igennem spillet. Synes det skifter lidt hvad der er den bedste taktik afhængig af situationen. Hen mod slutningen var det dog min black iron armor der belv brugt mest, dog med Havels ring så jeg holdt mig under 50% load. Havels set når der virkelig var brug for enten magic resistance eller meget høj poise (som ved four kings).
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls

Indlægaf Mogwai » 29. apr 2013 12:03

Oswaldo Carillo skrev:Så er der lidt nyt. Det er mit første New Game +. De bragte også lidt frustrationer med sig, men til sidst fik de høvl! :)

Godt klaret. Det var på et hængende hår et par steder ;)

Jeg er selv på Four Kings pt. med min anden karakter (ikke NG+). Synes dælme denne bossfight var nemmere på min første figur tilbage i sidste sommer. Mener også jeg havde hjælp fra hende heksen dengang. Tror jeg skal forsøge mig med et lettere outfit så jeg kan hoppe lidt rundt.

Synes dog ikke at min +5 Lightning Murakumo gør helt nok skade.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dark Souls

Indlægaf Oswaldo Carillo » 29. apr 2013 13:16

Blodbad skrev:Fidusen med high poise et også bare at tage imod slagene eller blokere dem fremfor at dodge. Jeg har skiftet lidt mellem light og heavy setup igennem spillet. Synes det skifter lidt hvad der er den bedste taktik afhængig af situationen. Hen mod slutningen var det dog min black iron armor der belv brugt mest, dog med Havels ring så jeg holdt mig under 50% load. Havels set når der virkelig var brug for enten magic resistance eller meget høj poise (som ved four kings).


Ja, det kunne jeg næsten regne ud. Jeg er bare ikke meget for at stå og tage imod slag. Jeg ved ikke hvorfor. Han kan jo holde til det. Jeg kan bare bedre lide at danse rundt. Muhammad Ali frem for Super Brian so to speak :)
Spiller du stadig Dark Souls, eller hvordan?

Mogwai skrev:Jeg er selv på Four Kings pt. med min anden karakter (ikke NG+). Synes dælme denne bossfight var nemmere på min første figur tilbage i sidste sommer. Mener også jeg havde hjælp fra hende heksen dengang. Tror jeg skal forsøge mig med et lettere outfit så jeg kan hoppe lidt rundt.

Synes dog ikke at min +5 Lightning Murakumo gør helt nok skade.


Kan huske første gang jeg kom til Four Kings, ej hvor jeg dog hadede dem. De var mega frustrerende og jeg var lige ved at opgive spillet. Men så kom jeg da heldigvis videre. Jeg har gennemført Dark Souls 3 gange og dette NG+ er mit første af slagsen. Jeg har endeligt fået lavet en character jeg er tilfreds med.
Ang. våben bruger jeg en Great Scythe +15 som jeg buffer med Great Crystal Weapon. Det virker for mig. Jeg er ikke meget til Fire, lightning, occult, devine osv. Det annullerer våbenets scaling med Strength, Dexterity, Intelligence og Faith, og det kan jeg ikke lide :cry:
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron