Xboxlife forum

Dark Souls

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dark Souls

Indlægaf Mogwai » 29. apr 2013 14:29

Oswaldo Carillo skrev:Kan huske første gang jeg kom til Four Kings, ej hvor jeg dog hadede dem. De var mega frustrerende og jeg var lige ved at opgive spillet. Men så kom jeg da heldigvis videre. Jeg har gennemført Dark Souls 3 gange og dette NG+ er mit første af slagsen. Jeg har endeligt fået lavet en character jeg er tilfreds med.
Ang. våben bruger jeg en Great Scythe +15 som jeg buffer med Great Crystal Weapon. Det virker for mig. Jeg er ikke meget til Fire, lightning, occult, devine osv. Det annullerer våbenets scaling med Strength, Dexterity, Intelligence og Faith, og det kan jeg ikke lide :cry:

Jeg var også i tvivl om, hvorvidt jeg skulle gå +5 lightning eller +15 basic, men holdte mig til lightning. Murakumo'en kræver 28STR og 13DEX, så jeg er alligevel godt startet på STR... Måske ville en +15 ikke være så ringe alligevel. Jeg gætter på, at en +15 Zweihander kan få de fleste fjender til at give ytre et opgivende suk.

Det er i øvrigt superfedt når man begynder at kigge på stat bonus'erne som hvert våben har. Lækkert med noget variation uden at man nødvendigvis behøver at ty til cookie-cutter builds.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dark Souls

Indlægaf Blodbad » 29. apr 2013 14:32

Jeg har netop fået platin trofæet her i weekenden (spiller på PS3). Nu holder jeg nok en pause, sansynligvis til 2'eren kommer. Har en masse andre spil jeg også skal have spillet.

Jeg brugte også en Great Scythe +15 efter jeg fik den, kombineret med diverse resin og pyromancy. Den rykker for vildt, specialt running 2-handed attack er fedt. Steder hvor der ikke har været så god plads og før jeg fik den der le, brugte jeg meget Quelaag's Furysword +5. Det er altså også et sejt våben mod de fleste fjender. Et Silver Knight Spear +5 fik jeg også brugt en del i Catacombs/Tomb of Giants.

Kan godt forstå du bedre kan lide dodge metoden. Den er fiksere men kræver god timing og godt kendskab til fjendernes manøvrer. Block metoden er lidt mere idiotsikker men kræver nok en højere level i stamina/vitality og bedre udstyr.

Hvis man er idiot til at parere er Eagle Shield virkeligt et godt skjold. Det letteste tower shield i spillet. Fik aldrig stats til at bruge andre tower shields, men med sådan et kan man virkelig tage imod slag.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls

Indlægaf Oswaldo Carillo » 29. apr 2013 15:40

Mogwai skrev:Jeg var også i tvivl om, hvorvidt jeg skulle gå +5 lightning eller +15 basic, men holdte mig til lightning. Murakumo'en kræver 28STR og 13DEX, så jeg er alligevel godt startet på STR... Måske ville en +15 ikke være så ringe alligevel. Jeg gætter på, at en +15 Zweihander kan få de fleste fjender til at give ytre et opgivende suk.

Det er i øvrigt superfedt når man begynder at kigge på stat bonus'erne som hvert våben har. Lækkert med noget variation uden at man nødvendigvis behøver at ty til cookie-cutter builds.


Jeg har ikke brugt Zweihander. Men du har nok ret at den er ond i 15+. Jeg har lige sendt dig en friend request på live.

Blodbad skrev:Jeg har netop fået platin trofæet her i weekenden (spiller på PS3). Nu holder jeg nok en pause, sansynligvis til 2'eren kommer. Har en masse andre spil jeg også skal have spillet.

Jeg brugte også en Great Scythe +15 efter jeg fik den, kombineret med diverse resin og pyromancy. Den rykker for vildt, specialt running 2-handed attack er fedt. Steder hvor der ikke har været så god plads og før jeg fik den der le, brugte jeg meget Quelaag's Furysword +5. Det er altså også et sejt våben mod de fleste fjender. Et Silver Knight Spear +5 fik jeg også brugt en del i Catacombs/Tomb of Giants.

Kan godt forstå du bedre kan lide dodge metoden. Den er fiksere men kræver god timing og godt kendskab til fjendernes manøvrer. Block metoden er lidt mere idiotsikker men kræver nok en højere level i stamina/vitality og bedre udstyr.

Hvis man er idiot til at parere er Eagle Shield virkeligt et godt skjold. Det letteste tower shield i spillet. Fik aldrig stats til at bruge andre tower shields, men med sådan et kan man virkelig tage imod slag.


Er Eagle Shield ikke blevet nerfed så det ikke har 100 i physical?
Jeg mangler to achievements i Dark Souls. All Miracles og den man får ved at have fået alle andre achievements. :)
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls

Indlægaf Blodbad » 29. apr 2013 16:12

Ku du godt få knights honor over flere characters? Eller har du lånt items af andre?

Edit: kan se du også mangler den :-)

Det er rigtigt Eagle shield har "kun" 95 i physical protection, men det er let opvejet af hvor fedt det ellers er. Stability og heavy reflection betyder langt mere.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls

Indlægaf Mogwai » 29. apr 2013 16:24

Hah. Fik sgu Four Kings klaret solo udstyret med Mask of the Child og Gold-hemmed set. Jeg havde Havel's Ring så jeg kunne rulle rundt uden problemer (murakumo vejer vildt meget). Jeg var oppe på 3 kings på et tidspunkt, men med lidt hoppen rundt kunne jeg åbenbart overleve det. Jeg var godt nok også langt nede på HP en overgang, så lidt held er uden tvivl godt for denne bossfight :D
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dark Souls

Indlægaf Oswaldo Carillo » 29. apr 2013 17:25

Blodbad skrev:Ku du godt få knights honor over flere characters? Eller har du lånt items af andre?

Edit: kan se du også mangler den :-)

Det er rigtigt Eagle shield har "kun" 95 i physical protection, men det er let opvejet af hvor fedt det ellers er. Stability og heavy reflection betyder langt mere.


Nå ja sgu da. :P Flot Oswald.
Er det ikke at lave alle de der boss-weapons?


Til Kanelsnegl: NICE! :)
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls

Indlægaf Blodbad » 29. apr 2013 18:06

Hvis du ikke har misset noget, kræver knights honor 2 playthroughs plus at du nakker sif og når frem til giant blacksmith i det tredie. Den er lidt en bitch. Hvis ikke du har gået efter tingene skal su nok til at finde en checkliste og en guide, hvis du altså gerne vil have den. Det er ikke kun boss soul weapons, det er også rare drops, drops fra unikke black phantoms som kun er der under bestemte omstændigheder, boss tails osv.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls

Indlægaf Oswaldo Carillo » 29. apr 2013 21:59

Okay. Det er en flad achievement, så vidt jeg kan se :D
Følger denne guide når jeg når dertil: http://darksoulswiki.wikispaces.com/Kni ... ment+Guide

Edit: Jeg har det meste med nuværende character. Kan være jeg bare skal fortsætte med den og så få lavet de der boss-weapons og joinet de covenants der kræves. Hvis jeg ikke får den gennem der så må jeg gå listen igennem :)
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls

Indlægaf Zt3pH » 4. jun 2013 14:55

Har købt det her spil da det nu er sygt billigt jo :)

Men ehm - Jeg er sådan en pyromancer, men jeg synes ikke jeg kan få ham til at kaste med ild? Det skal siges at jeg lige er begyndt at spille spillet, så der er helt sikkert en masse funktioner jeg har overset, men synes ikke lige jeg kan hitte ud af hvordan man får ham til at bruge magi?

Har så udstyret ham med sådan en master key - Bruger spillet automatisk denne når man har muligheden?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Dark Souls

Indlægaf krig » 4. jun 2013 15:14

Zt3pH skrev:Har købt det her spil da det nu er sygt billigt jo :)

Men ehm - Jeg er sådan en pyromancer, men jeg synes ikke jeg kan få ham til at kaste med ild? Det skal siges at jeg lige er begyndt at spille spillet, så der er helt sikkert en masse funktioner jeg har overset, men synes ikke lige jeg kan hitte ud af hvordan man får ham til at bruge magi?

Har så udstyret ham med sådan en master key - Bruger spillet automatisk denne når man har muligheden?



Master key giver bla. mulighed for at bruge bagindgangen til Blighttown...
Den låser også op for andre døre. Det er en udmærket start item da man kan spare en del souls, fordi man er fri for at købe alle mulige forskellige nøgler
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Dark Souls

Indlægaf Blodbad » 4. jun 2013 18:50

Zt3pH skrev:Har købt det her spil da det nu er sygt billigt jo :)

Men ehm - Jeg er sådan en pyromancer, men jeg synes ikke jeg kan få ham til at kaste med ild? Det skal siges at jeg lige er begyndt at spille spillet, så der er helt sikkert en masse funktioner jeg har overset, men synes ikke lige jeg kan hitte ud af hvordan man får ham til at bruge magi?

Har så udstyret ham med sådan en master key - Bruger spillet automatisk denne når man har muligheden?

Du skal equippe en pyromancy flame for at kunne bruge din ild-magi. Spil lige tutorial området igennem og læs de tips der står på gulvet. De skulle gerne forklare de mest elementære ting. Du samler igså først den flame op i løbet af det område.

Ja master key bruges automatisk og er en udemærket ting at starte med, specielt hvis man er erfaren og gerne vil benytte en masse genveje tidligt i spillet.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls

Indlægaf Oswaldo Carillo » 23. jul 2013 09:14

Lige et lille Dark Souls fix.
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls

Indlægaf Spankey103 » 23. jul 2013 19:16

Synes bestemt også den her er værd at nævne:



Fortæller historien om Artorias og Sif, på en måde så det virker som en lille film. Skide godt lavet :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dark Souls

Indlægaf Oswaldo Carillo » 23. jul 2013 19:35

Lanky - YEAH! Jeg så den også med det samme da Bandai Namco postede den på facebook! :D
One's demise is always one's own making
Oswaldo Carillo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Re: Dark Souls

Indlægaf Hasani94 » 25. jul 2013 21:26

Er begyndt igen på spillet! Jeg er i gang med at lave en claymore-build (Non-heavy), og derfor ville lige høre hvor det bedste tidspunkt er at starte med at pvp, altså hvad lvl og sted jeg skal stoppe. :)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron