Xboxlife forum

Dragon's Dogma

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 29. jan 2014 20:57

Blodbad skrev:Det er et par dage siden jeg brugte Jada. Var nødt til at sende hende hjem pga af manglende situationsfornemmelse.


Haha! Ja, det lyder som hende! Grunden til, at du ikke får så mange RC fra mig, er at jeg ikke bruger din pawn så meget, da hun dør hele tiden på Bitterblack Island.

Jeg har skiftet Vocation på min Pawn, så hun nu er Fighter igen. I kan bruge hende, hvis I mangler lidt muskler ^_^.

Det lyder mærkeligt, at du har mistet dine ting Bernstsen. Jeg mistede ikke noget, da jeg gik igang med NG+ ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Berntsen » 30. jan 2014 00:05

Heh, jeg brugte det bare som en undskyldning til at lave ham om til fighter. Og jeg har lige smadret beholderen i Bitterblack Island. Andet forsøg :P
Berntsen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 30. jan 2014 19:11

Udmærket.

Der er også en Kæmpe-Cyclops, der er lænket til væggen, her i starten af Bitterblack. Ham har jeg stadig ikke vundet over endnu :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 30. jan 2014 22:12

Jeg tager nok en pause fra Dragons Dogma: Dark Arisen.

Den sidste halvanden måned har jeg forsømt mine tegneserier, og så vil jeg også gerne igang med at lege med Sentinels of the Multiverse.

Men altså. Dragons Dogma. Kanont spil - og bestemt en positiv oplevelse, der oversteg mine forventinger, og underholdte mig længere end, jeg havde troet. Har alligevel spillet det snart halvanden måned uden pause.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Berntsen » 31. jan 2014 10:34

Ja, ham har jeg også leget lidt med. Havde jeg intet liv og en hel dag kunne jeg bare skifter til Ranger og nakke ham. Men så meget keder jeg mig ikke endnu!

Kan så også læse mig til, at guidesne råder en til at fjerne masken imens han er fanget, og så ellers stå på en høj platform og ice ham i face...
Berntsen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 31. jan 2014 16:01

Jeg spiller Mystik Knight, og jeg har fået ham ned på 2 cirkler tilbage.

Det jeg gjorde var, at starte med at kravle op på hænge broen, og så springe ned på ham og lande på hovedet af, ham og slå ham i hovedet med min hammer :P. Det funger ret godt i starten, men længere inde i kampen er han ret hurtigt til at tage fat i dig, mens du kravler på ham, og så moser han dig.

Resten af tiden har jeg bare stået og slået ham over storetåen :P.

Jeg har ikke stået på nogen plat-form og skudt efter ham. Det lyder lige kedeligt nok :P. - men det er sikkert smart, for så dør man ikke :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Berntsen » 31. jan 2014 16:09

Præcist. Og det er det der er det store problem med at være ranger i det her spil. Bosserne har sjældent et modangreb!
Berntsen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Berntsen » 31. jan 2014 18:17

Dobbeltpost :D

Jeg må indrømme, at efter at være gået igang med Bitterblack Island, så er jeg virkelig, virkelig, virkelig blevet fan af det her spil. Det er for sejt! Jeg er ikke i tvivl om at udviklerne har tænkt, at de ville lave udvidelsen let inspireret af Dark Souls/Demon's Soul. Det er så fedt og der er så mange af fightsne der er pisse svære - også for en ranger... Det er sgu godt banedesign. Det eneste er dog at man i det her spil kan gå fra at have det pisse nemt til at blive nakket for hårdt. - Det kan man også i Dark Souls, forskellen er bare, at her kan man så bare gå videre til noget andet og dermed flygte fra den boss, som man kun får xp og loot af... Der er ikke såååå meget motivation i at gå tilbage til fuseren ;)
Berntsen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 31. jan 2014 19:05

Ja! Som jeg sagde til en kammerat, så er det som om, at spillet først rigtigt starter efter The Final Battle! :D Både historie-mæssigt og spilmæssigt!

Jeg har godt nok også været nødt til at lave løbe-finten et par gange! Godt at høre, at du er underholdt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Ink129 » 31. jan 2014 20:08

Hvornår er anbefalingen egentlig, at man besøger Bitterblack? Jeg er lvl. 45 lige pt. - er det lige tidlig nok? Ikke fordi, jeg ikke har nok at lave på "mainland Gransys" - der er skam stadig rigeligt at lave - men jeg må da indrømme at være pænt interesseret i at se, hvad Bitterblack Isle er for en størrelse. Sammenligningen med Dark Souls er også ret tiltalende for mig.

Men jeg kan næsten fornemme, at jeg bør vente lidt endnu - er det korrekt?
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 31. jan 2014 21:27

Capcom anbefaler lvl 50+

Jeg tror jeg var slutningen af fyrrene, da jeg startede. Fjenderne giver mange XP på Bitterblack, så du vil hurtigt stige et par levels, hvis du ikke er særligt høj level, når du starter :P.

Du kan bare tage ud på molen i Cassardis om natten og så sejle derud. Er det helt ad helvedes til tager du jo bare hjem igen ^_^.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Ink129 » 31. jan 2014 21:38

Ah, jeg skal vist lige ud og prøve det af snarest muligt så. Bare lige for at prøve det af - og måske jeg netop kan bruge de første områder på Bitterblack til at få lidt flere levels under bæltet.

Og jeg har tilføjet dig, Senzai :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Blodbad » 31. jan 2014 22:51

Doh!
Har fuldstændigt overset ham gutten der har Rift-shoppen. Er nu lvl 50 :-/
Har ikke anet hvad jeg skulle stille op med alle de RC :-)
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Blodbad » 1. feb 2014 00:54

Hmm... Har også lige fundet ud af at jeg har misset et par quests der gør at jeg er afskåret fra et område resten af spillet. Grrr.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Berntsen » 1. feb 2014 03:32

Os mig. Ved ikke om jeg gider gå efter.dem... Men bitterblack er så dejlig nådesløstnø, tilgengæld
Berntsen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster