Xboxlife forum

Dungeon Siege 3 demo?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf Chaui » 8. jun 2011 16:33

Nogen der har prøvet konsol demoen endnu? Og hvad synes i? Hentede den i morges på min ps3 imens jeg var på arbejde, tror bare ikke jeg har tid før weekenden til at prøve den af.

Men ja den kan hentes på us store på psn.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf Annxii » 8. jun 2011 16:55

jeg hentede den igår på en amerikansk registreret Xbox-konto. Virkelig skuffende synes jeg! Grafikken er ikke noget at skrive hjem om, spil som Sacred og Divinity ser langt bedre ud i min optik. Det ser ud som om der stort set ingen abilities er. Indtil videre er det også ultra linært, men det er måske kun i starten. Under alle omstændigheder virker det langt mere tiltrækkende at gå tilbage til Divinity eller Sacred igen frem for at sætte ild til 4-500kr :( dybt skuffende!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf Justin Anhtony » 8. jun 2011 17:52

Annxii skrev:jeg hentede den igår på en amerikansk registreret Xbox-konto. Virkelig skuffende synes jeg! Grafikken er ikke noget at skrive hjem om, spil som Sacred og Divinity ser langt bedre ud i min optik. Det ser ud som om der stort set ingen abilities er. Indtil videre er det også ultra linært, men det er måske kun i starten. Under alle omstændigheder virker det langt mere tiltrækkende at gå tilbage til Divinity eller Sacred igen frem for at sætte ild til 4-500kr :( dybt skuffende!


Lige præcis... Er også vildt skuffet..
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf Justin Anhtony » 9. jun 2011 09:21

Jeg har godt nok kun spillet det på PS3, og der er grafikken mildest talt elendig.. Håber det ser bedre ud på xbox..
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf Annxii » 9. jun 2011 13:06

Justin Anhtony skrev:Jeg har godt nok kun spillet det på PS3, og der er grafikken mildest talt elendig.. Håber det ser bedre ud på xbox..

det kan jeg dårligt foresille mig den kan være! det ligner noget, der kunne køre på en PS2
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf spif2001 » 9. jun 2011 13:08

Ah well - de skulle efter sigende også være i gang med Sacred 3...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf Justin Anhtony » 9. jun 2011 16:27

Annxii skrev:
Justin Anhtony skrev:Jeg har godt nok kun spillet det på PS3, og der er grafikken mildest talt elendig.. Håber det ser bedre ud på xbox..

det kan jeg dårligt foresille mig den kan være! det ligner noget, der kunne køre på en PS2


Det må altså se bedre ud på xbox, for på ps3 ser det virkelig elendigt ud
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf Danny Beyer » 9. jun 2011 16:53

Jeg synes ikke det er decideret elendigt på Xbox360, men grafikken er langt fra hvad den kunne være når nu vi snakker 2011.
Grafikken for mig er kun bonus, det er som regel gameplayet der sælger et spil og det er spillet simpelthen for lineært til, for mit vedkommende. Håber det er demoen der er klasket sammen på den måde, for ellers tegner det sgu ikke godt.
Jeg spillede de 2 foregående titler på PC med stor fornøjelse men demoen til dungeon siege 3 var fanme en svær pille at sluge.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf spif2001 » 9. jun 2011 21:28

Afbestilt og venter på, at det kan fås for en vovse eller deromkring.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf DkSlayer » 10. jun 2011 23:58

Game informer magazine giver 8/10

Så helt katastrofalt kan det vist ikke være
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf Danny Beyer » 11. jun 2011 08:02

Ja det var da interessant... Måske skulle man rode lidt rundt på nettet og se om man kan finde et review der bekræfter at demoen bare er en lineær omgang der er klasket sammen til formålet og intet har med spillet at gøre.
Man har lov til at håbe - havde ligesom andre her nemlig rigtig store forventninger til det her spil.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf spif2001 » 11. jun 2011 08:09

Hmm... Jeg tror nu alligevel, at jeg venter lidt. Jeg vil meget gerne spille det, men jeg har andre spil på hylden, og vores varmeregning fik lige 5000 oveni hatten efter den møgvinter. Grrr....
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf DkSlayer » 15. jun 2011 07:59

En af de første reviews http://gamaganda.net/2011/06/15/dungeon ... ii-review/

Og et par tanker omkring spillet, fra en gut der er igang med at skrive en anmeldelse:

Doing every single sidequest, listening to every line of dialogue, reading every bit of fluff, and exploring every nook and cranny looking for loots it took me about a day and a half. I didn't count the exact hours, but the first day I played it practically nonstop from about 9AM to about 9PM, then started again the next morning and beat it in the afternoon of the second day. But I felt there were at least two single-player playthroughs in it, once for each pair of characters and general binary choices, and at least another few for co-op.

And I will say this: I enjoyed literally every second of it. In fact, the first day I never even looked up until about 4PM when my stomach growled and I realized I'd skipped lunch.

Jeg har spillet demo'en på 360.. And loved it :)

18-20 timer hvis man giver sig god tid til alt. Jeg er altid længere tid om rpg'ere, end de fleste andre. Kan godt li at nørde en del rundt og fifle med alt der er at komme efter.

Glæder mig til Fredag :)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf DkSlayer » 16. jun 2011 19:31

Senest rettet af DkSlayer 16. jun 2011 19:34, rettet i alt 1 gang.
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf spif2001 » 16. jun 2011 19:32

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron