Xboxlife forum

Penge i Fable 3

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Penge i Fable 3

Indlægaf Jibla » 11. apr 2011 21:16

Er der nogen der ligger inde med en masse millioner - eller som eventuelt lige hurtigt kan sætte tiden frem på deres Xbox 360 og få dem via husleje osv?

Jeg kunne godt tænke mig at få 6.5 million så jeg kan redde så mange som muligt. :)

Så send en PB hvis du kan hjælpe mig. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Hanzo » 11. apr 2011 21:17

Man kan da ikke bruge tids glitchen i Fable 3, kan man?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Jibla » 11. apr 2011 21:19

Hanzo skrev:Man kan da ikke bruge tids glitchen i Fable 3, kan man?


Er der så ikke andet smart move? Kan da ikke passe at jeg skal lege Lute Hero for at få 6.5 million :)

http://www.videogamesblogger.com/2010/1 ... y-gold.htm
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Stoffer » 11. apr 2011 22:44

Step 1: Make a dummy profile, just a profile you’ll use for this purpose. You’ll need to have 2 controllers connected to your Xbox 360.
Step 2: Have the dummy join your game.
Step 3: Have your main character that you want to earn the gold, give his items and gold to the dummy
Step 4: Have the dummy reject the items and gold and leave their game.
Step 5: Now rejoin. As the dummy loads, reject and leave the game again. Then rejoin again. Mix and repeat this process.
Step 6: As the main character, head to the Sanctuary and you can collect all these rejected gifts, which means tons of moolah for you! Up to 100,000 Gold each time!

Doing this can create unlimited amounts of gold that you can then give to your main character.


prøv det her :)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Defekto » 12. apr 2011 06:45

Jeg kan godt undvære 6,5 millioner, men det betyder altså at vi skal giftes først (For at få achivement ;) ) Du kan bare add mig, og så finder vi ud af det
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Jibla » 12. apr 2011 07:26

Defekto skrev:Jeg kan godt undvære 6,5 millioner, men det betyder altså at vi skal giftes først (For at få achivement ;) ) Du kan bare add mig, og så finder vi ud af det


Åh, du får da sådan en ung mand som jeg til at føle sig som gammel thai tøs på vej til Thy. Og dog, det lyder super. :)

Jeg tilføjer dig lige, og regner selv med at game fra klokken 18 i dag og til en 22 tiden. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Defekto » 12. apr 2011 07:35

Hvilken ung mand ønsker ikke at føle sig som en Thaitøs, som er på vej til eksotiske Thy. Det er jo lige som et eventyr :)

Det lyder fint. Jeg hopper online i ca samme tidsrum så.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Jibla » 12. apr 2011 17:27

Jeg er klar nu. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf mowdy » 12. apr 2011 17:37

Hmmmm mon der er nogen der kan smide et par mill afsted til min char i wOW :-D I lyder så flinke alle sammen *G*
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf KBHbellum » 25. jun 2013 19:33

Der er vel ikke nogle som kan undvære nogle mills? :D
Billede
KBHbellum
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Cena » 25. jun 2013 21:23

KBHbellum skrev:Der er vel ikke nogle som kan undvære nogle mills? :D

Jeg har INGEN ide om hvor meget jeg har. Men prøver lige at huske at tjekke næste gang jeg starter konsollen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Hasani94 » 26. jun 2013 00:06

Hvad synes i om spillet so far? Har selv hentet det idag, men man har jo hørt så meget om det før... Har ikke spillet det fulde spil endnu.
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Cena » 26. jun 2013 06:48

Hasani94 skrev:Hvad synes i om spillet so far? Har selv hentet det idag, men man har jo hørt så meget om det før... Har ikke spillet det fulde spil endnu.


Jeg har gennemført det da det udkom og syntes det var et godt spil. Det er dog meget nemt og det var intet problem at gennemføre det uden at dø som der er en achievement for. Men jeg syntes det er et fint spil. Især når det er gratis :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Thorpedo29 » 26. jun 2013 08:00

Jibla skrev:
Defekto skrev:Jeg kan godt undvære 6,5 millioner, men det betyder altså at vi skal giftes først (For at få achivement ;) ) Du kan bare add mig, og så finder vi ud af det


Åh, du får da sådan en ung mand som jeg til at føle sig som gammel thai tøs på vej til Thy. Og dog, det lyder super. :)

Jeg tilføjer dig lige, og regner selv med at game fra klokken 18 i dag og til en 22 tiden. :)


xboxlife.dk - Din online 24/7 thai brude pimp :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Penge i Fable 3

Indlægaf Hasani94 » 26. jun 2013 12:02

Cena skrev:
Hasani94 skrev:Hvad synes i om spillet so far? Har selv hentet det idag, men man har jo hørt så meget om det før... Har ikke spillet det fulde spil endnu.


Jeg har gennemført det da det udkom og syntes det var et godt spil. Det er dog meget nemt og det var intet problem at gennemføre det uden at dø som der er en achievement for. Men jeg syntes det er et fint spil. Især når det er gratis :)

Det lyder godt! Regner selv med at gå igang med det idag :P
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron