Xboxlife forum

Fallout 3 vs Red Dead Redemption

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Fallout 3 vs Red Dead Redemption

Indlægaf RasmussenDK » 22. dec 2010 21:44

Hej.

Jeg elsker "ideen" om fallout 3. Jeg har startet op på spillet 3 gange før men aldrig gennemført det. Jeg kan vildt godt lide ideen om den kæmpe ødemark, hvor ens hovedperson bare går omkring og overlever på alt hvad han kan finde. Men det er lidt som om at verdenen i Fallout ikke er helt "hård" nok. Jeg synes aldrig man rigtig mangler noget. og der er alt for meget ammo - jeg kunne godt have tænkt mig at det var mere MAD MAX/WATERWORLD agtigt hvor man måske kunne røve folk uden ammo ved at bluffe.

Så mit spørgsmål er: Er Red Dead Redemption mere ovre i den der "Lone ranger" stil? Jeg er MEGET stor fan af RPG men lige så stor fan af veludført koncept. Og jeg føler nogle gange at "spilbarheden" kommer i vejen for konceptet i Fallout 3.

Any thoughts?
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Re: Fallout 3 vs Red Dead Redemption

Indlægaf DanniSemperfi » 22. dec 2010 22:18

Spil Fallout New Vegas på Hardcore.

Der skal du sørge for mad vand og søvn.

Og ammo vejer noget. Det gør det ikke på "soft" mode.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Fallout 3 vs Red Dead Redemption

Indlægaf pac1994 » 23. dec 2010 01:16

Begge spil er nogle der SKAL gennemføres så det bare at vælge hvilket man klarer først og så Fallout nv skal også klares før eller siden ;)
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Re: Fallout 3 vs Red Dead Redemption

Indlægaf Heliix85 » 23. dec 2010 01:27

Hvis du er til cowboys, så er RDR et most have :D
Gennemførte story line i RDR idag, totalt fedt spil. Men kugler / penge / osv.. mangler man ikke rigtig på noget tidspunkt.
RDR: undead nightmare derimod, savner jeg tit kugler. IMO er undead nightmare spillet en skandale kontra originalen, og virker meget hurtigt lavet :-/
Heliix85
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Re: Fallout 3 vs Red Dead Redemption

Indlægaf Ink129 » 23. dec 2010 10:43

Heliix85 skrev:Hvis du er til cowboys, så er RDR et most have :D
Gennemførte story line i RDR idag, totalt fedt spil. Men kugler / penge / osv.. mangler man ikke rigtig på noget tidspunkt.
RDR: undead nightmare derimod, savner jeg tit kugler. IMO er undead nightmare spillet en skandale kontra originalen, og virker meget hurtigt lavet :-/


Jeg mener nu ikke, at undead Nightmare er en skandale. Jeg synes, at det er klasse-DLC, hvor man virkelig får underholdning for pengene. Det skal jo ikke opfattes som et selvstændigt spil, selvom det er blevet smidt på retail sammen med de andre udgivelser.

Men helt klart: den rigtige RDR-oplevelse findes i det originale spil. Så spiller man Undead Nightmare bagefter for at få et anderledes, fedt "take" på spillet. RDR er min personlige GOTY for i år, men jeg sidder også og spiller Fallout: New Vegas for tiden og nyder hvert øjeblik af det :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout 3 vs Red Dead Redemption

Indlægaf Lord Alla » 21. jun 2012 06:00

Tja, måske en anelse for sent at svare på denne tråd, men I am Alive er et fantastisk survival-spil, hvor du sidder med den der følelse af mangel på mad og ammo (og re-tries :-)), hvilket gør arcadetitlen til et must have i mit univers. Følelsen af desperation og ensomhed er spiludgaven af Cormac McCarthys The Road...

Vh. Lord Alla
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron