Xboxlife forum

Divinity II: The Dragon Knight Saga

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Blodbad » 10. feb 2011 08:58

Beatwolf skrev:nice dejligt at se der kommer updates så sent. Har der være mange problemer med det?

Jeg har i hvert fald sat mit spil på hold til den patch kommer, så den er længe ventet.
Der er en ret alvorlig fej de har rettet som har forhindret min fremgang flere steder i spillet.
Den går ud på at der går noget galt i scriptede begivenheder der gør at spillet kommer i en fastlåst tilstand. Jeg har oplevet det to steder i spillet før jeg lagde spillet på hylden. De pågældende steder kunne jeg ikke komme videre (heller ikke efter et reload) og var nødt til at opgive de pågældende quests.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Blodbad » 10. feb 2011 09:00

Haugboelle skrev:...

Dog har jeg undret mig over én ting, hvorfor filan er der ingen fall damage ?


Ret mig hvis jeg tager fejl, men er det ikke først efter man bliver dragon knight man ikke tager skade af at falde langt? Der får man jo også ligepludseligt evnen til at hoppe megahøjt.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Haugboelle » 10. feb 2011 10:39

Hoppe mega højt? Synes jeg har kunnet hoppe lige højt hele tiden. Men hmm blir i tvivl med fall damage, synes bare det var ret hurtigt jeg lagde mærke til det. Har dog (7_9_13) ikke oplevet nogle af de fejl du nævner. Har du prøvet det med saves?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Blodbad » 10. feb 2011 10:53

Haugboelle skrev:Hoppe mega højt? Synes jeg har kunnet hoppe lige højt hele tiden. Men hmm blir i tvivl med fall damage, synes bare det var ret hurtigt jeg lagde mærke til det. Har dog (7_9_13) ikke oplevet nogle af de fejl du nævner. Har du prøvet det med saves?


Nope det er først efter scenen i stencirclen med den sårede dragon knight man får evne som badutspringer. Før da kan man ikke hoppe ret højt, og jeg mener altså også man tager skade af at falde (ikke 100% sikker dog).

Jeg har ikke oplevet problemer med at gemme spillet.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 12. feb 2011 14:37

Så er patchen oppe og fixer og tilføjer følgende:

-Fix: the game no longer freezes during the Sassan summoning scene
-Fix: NPC characters can no longer disappear
-Fix: various cut-scene/dialog issues have been addressed
-Fix: various story and gameplay/balancing issues have been addressed
-Fix: no longer able to start a new game before the character model is loaded in
-Feature: by popular demand, a Nightmare difficulty mode has been added to provide players with the ultimate challenge!

Kunne godt være man lige skulle prøve kræfter med den Nightmare mode. :D

http://www.larian.com/forums/ubbthreads ... w=1#UNREAD
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Haugboelle » 12. feb 2011 17:02

Blodbad skrev:
Haugboelle skrev:Hoppe mega højt? Synes jeg har kunnet hoppe lige højt hele tiden. Men hmm blir i tvivl med fall damage, synes bare det var ret hurtigt jeg lagde mærke til det. Har dog (7_9_13) ikke oplevet nogle af de fejl du nævner. Har du prøvet det med saves?


Nope det er først efter scenen i stencirclen med den sårede dragon knight man får evne som badutspringer. Før da kan man ikke hoppe ret højt, og jeg mener altså også man tager skade af at falde (ikke 100% sikker dog).

Jeg har ikke oplevet problemer med at gemme spillet.


Ok, er næsten 100 på at man ik får fall damage nogen steder, mener jeg faldt ned af tårnet i den første by eller noget og undrede mig :)

Spif > Fedt med den update der, men øv mht at der ingen rettelse er omkring save. Tror det er sket 4 gange, så det ik bare en enkelt gang.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Haugboelle » 12. feb 2011 17:28

Ps hvor mange timer er der i FoV kontra ED ? Synes der var rigtig mange i Eco nemlig
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf First blood DK » 22. mar 2011 19:24

Har lige spillet det igennem og maxet det 1000/1000... Det er absolut et af de fedeste spil jeg har spillet på boxen.

Jeg håber at der bliver lavet en 3ér.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Haugboelle » 22. mar 2011 22:10

First blood DK skrev:Har lige spillet det igennem og maxet det ... Det er absolut et af de fedeste spil jeg har spillet på boxen.

Jeg håber at der bliver lavet en 3ér.


Det gør jeg satme også, godtnok et af de største spil overraskelser længe for mig og klart et af de bedste rpgs på boxen.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Baltzardo » 13. apr 2011 16:40

Det er et fantastisk spil!!! :D
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 13. apr 2011 16:41

Gu' er det så! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Gmork Gerrard » 30. jun 2011 20:53

Det er et skide godt spil- Jeg er stor fan! Bedste RPG siden Oblivion!

Jeg har et spørgsmål: Er i gang med 2. gennemspilning og 1000/1000 G. Jeg har dog et problem med at finde nok kaniner til at lokke the killer bunny frem. Er der nogle af jer som har oplevet det samme, og ved hvordan man kommer ud over det problem?

Ledt over alt hvor der skulle findes kaniner i Broken Vally, men de respawner ikke og jeg kan ikke finde flere ;-/
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 30. jun 2011 20:55

Tog du alle kaninerne i intro området?

Der er en del i området hvor spåkonen opholder sig.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Gmork Gerrard » 30. jun 2011 21:13

Mener du HELT i begyndelsen? Inden man kommer til Broken Vally? Det er jeg faktisk lidt i tvivl om...

Jeg har nemlig taget dem i området ved The Fortuneteller som man møder senere i spillet, der er også mange...
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 30. jun 2011 21:17

Jep - HELT i begyndelsen. Der er faktisk en del allerede på vejen op fra zeppelineren til landsbyen - og vist også et par stykker i nærheden af vandfaldet hvor spøgelset står.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron