Xboxlife forum

Fable 3 - Spørgsmål om våben

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Fable 3 - Spørgsmål om våben

Indlægaf Slydk » 4. nov 2010 00:55

Hejsa lifere ;)

Først ville jeg har spurgt jer om hvilket rpg man skulle spille for tiden, hvis man stod og skulle vælge imellem fallout nw, arcania eller fable 3? Det blev fallout til at starte med... Og nu står den så på fable 3 efter en fantastisk tur i wasteland..
Og så ville jeg høre om der var nogle fede og gode legendary våben (som i fable 2), som var værd at lede efter??
Og til min store overraskelse STARTER man med sådan nogle?? What?? Som gammel World of warcraft klovn, virker det sært ikke at skulle ud og lede efter sådan nogle ting... Og det var faktisk en af de ting som var fedt ved fable 2, selvom der kun var 2-3 virkelig awesome og de andre var ik helt tiden værd at lede efter.. Ihvertfald efter min mening ;)
Nå, back on track!! Mit spørgsmål er så nu, er der overhovedet grund til at købe våben i fable 3?? Jeg hørte fra en anmeldelse, hvor han sagde at det var ligemeget, for dine våben blev bedre hele tiden?
Jeg kan se at mit våben skifter look efter man har købt melee upgrades, men troede det havde noget med ens valg at gøre og at hver spiller (næsten) ville have et unikt våben hver for sig??
Jeg vil lige sige at jeg ikke er nået så langt i spillet, så måske tager jeg fejl :)
Mit sidste spørgsmål er, jeg har hørt at man kan gå online og sælge sit unikke våben til andre spillere, er det rigtig??
Hvis ja, hvordan kan andre så "crafte" videre på det våben? Og kan man så selv "crafte" et nyt??

Sorry for alle mine spørgsmål ;)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Fable 3 - Spørgsmål om våben

Indlægaf Annxii » 4. nov 2010 08:31

hvis du kigger på info på næsten alle våben vil du kunne se tre forskellige bars, der hver især gør noget bestemt for dit våben når du har udført noget specifikt med det våben. F.eks. ekstra damage mod hollow men når du har dræbt tilstrækkelig mange af dem med det våben. Jeg synes ikke der er den store forskel på hvor gode de forskellige våben er. Jeg har brugt den samme hammer som melee-våben igennem hele mit spil, og jeg fik den udleveret i starten af spillet

De fleste våben købes i shops i spillet og de koster ikke ret meget, men så vidt jeg har forstået så optræder ikke alle våben i dit spil, så hvis du skal samle alle våben skal du handle med andre spillere, der har andre våben end dig i deres spil.

Hvad angår udseende så skulle det rigtig nok være baseret på hvilke handlinger du foretager dig
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster