Xboxlife forum

Fable 3 "Bug" tråden...

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf allanb » 7. nov 2010 07:11

Har også haft problemer med stifinderen. Syntes dog at kunne afhjælpes ved gentagende tryk på RB.
Den største bug, var da jeg drak 2 ghost Alé, jeg kastede op i en hel time. Det var meget skægt i starten, men når ens karakter gør det 30 på en time, bliver det sku for meget. :-)
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Don_Olsen » 8. nov 2010 15:45

Jeg er lige gået igang med "the game" questen og efter jeg har slået ulvene ihjel åbner døren ikke. Jeg kan ikke fasttravel eller noget så jeg er låst fast og kan hverken komme frem eller tilbage. Så jeg kan pænt vente på patch fra lionhead eller starte forfra og risikerer at løbe ind i buggen igen. :oops:
Don_Olsen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf SvAmP » 8. nov 2010 16:32

Don_Olsen skrev:Jeg er lige gået igang med "the game" questen og efter jeg har slået ulvene ihjel åbner døren ikke. Jeg kan ikke fasttravel eller noget så jeg er låst fast og kan hverken komme frem eller tilbage. Så jeg kan pænt vente på patch fra lionhead eller starte forfra og risikerer at løbe ind i buggen igen. :oops:


har samme problem.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Secret Man!C » 8. nov 2010 16:40

Don_Olsen skrev:Jeg er lige gået igang med "the game" questen og efter jeg har slået ulvene ihjel åbner døren ikke. Jeg kan ikke fasttravel eller noget så jeg er låst fast og kan hverken komme frem eller tilbage. Så jeg kan pænt vente på patch fra lionhead eller starte forfra og risikerer at løbe ind i buggen igen. :oops:


Er det singleplayer ? for efter at jeg har siddet fast flere gange i multiplayer, valgte jeg at spille singleplayer, og der var ingen problemer gennem hele spillet...
Secret Man!C
Niveau 4
 
Indlæg: 579
By: Slagelse


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf NorthernLiteDK » 8. nov 2010 19:43

Mit spil har crashet for anden gang,denne gang har jeg en save point hvor den starter spillet hvergang i bowerstone marked,hvor jeg er frit svævende i den level.
Gider ikke med det spil før de får ordnet de buggs og glitches,latterligt at sende et spil på markedet der ikke er et helt færdigt produkt.
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Don_Olsen » 9. nov 2010 10:00

Secret Man!C skrev:[Er det singleplayer ? for efter at jeg har siddet fast flere gange i multiplayer, valgte jeg at spille singleplayer, og der var ingen problemer gennem hele spillet...


Det er i singleplayer ja.
Don_Olsen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Secret Man!C » 10. nov 2010 11:36

Man kan vel ikke gøre meget andet end at vente på at Lionhead kommer med en update, og får fikset de mange bugs der nu er i spillet ! :)
Secret Man!C
Niveau 4
 
Indlæg: 579
By: Slagelse


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf NorthernLiteDK » 12. nov 2010 16:03

Secret Man!C skrev:Man kan vel ikke gøre meget andet end at vente på at Lionhead kommer med en update, og får fikset de mange bugs der nu er i spillet ! :)


Hvis det kommer til at virke,fable 2 har stadigvæk problemer :?

Her et link til dem der har problemer med fable 3,hvor man kan skrive den bugg man har prob. med og der skulle være muligheder for at de fikser det på en af sine patches

http://lionhead.com/fable/fableIII/issuereport.aspx
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Lord Khazmir » 26. nov 2010 13:11

NorthernLiteDK skrev:Mit spil har crashet for anden gang,denne gang har jeg en save point hvor den starter spillet hvergang i bowerstone marked,hvor jeg er frit svævende i den level.
Gider ikke med det spil før de får ordnet de buggs og glitches,latterligt at sende et spil på markedet der ikke er et helt færdigt produkt.


Jeg har nøgagtig samme problem - ret meget nederen, da jeg er blevet konge, har fundet næsten alle rare books samt to tredjedele af alle nøglerne samt kun mangler to kister i road to rule - jeg magter næsten ikke at skulle starte forfra, for at fejlen måske gentager sig.

Nogen efterretninger om hvornår Fable 3 bliver patch´et
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Lord Khazmir » 2. dec 2010 13:20

Så lige at Fable 3 er blevet patchet - her er en liste over hvad der er fixet:

http://www.xbox360achievements.org/news/news-7019-Fable-III-Patched---VO-Issues-and-Crashes-Fixed.html

Håber (meget naivt) at mit korrupte save game så virker igen [-o<
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster