Xboxlife forum

Fable 3 "Bug" tråden...

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Secret Man!C » 31. okt 2010 02:40

Indskriv de bugs / fejl i har oplevet, eller evt. advare folk om ting der kan forårsage "bugs" eller en anden form for at sidde fast i spillet (Næsten alle de "bugs" der er foregår Online...) :

--------------------
Der er f.eks missionen (sidequest) "The Game". Spiller du den Co-Op kan du sidde fast i missionen uden at kunne fast travel eller noget...
--------------------
Og så er der en mindre bug når du spiller Co-Op, hvor du skal redde Elise/Ellie fra den der tunnel, der er også mulighed for at sidde fast uden at kunne gøre noget...
--------------------

Har/Kender du nogle "bugs" Der kan forårsage At man er stuck eller noget andet så skriv det herinde så man er advaret på forhånd.

PS: Det skal siges at det er 2. gang jeg starter for ny !

Mvh.
David Medvën // C5 Sodium Vein
Secret Man!C
Niveau 4
 
Indlæg: 579
By: Slagelse


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Jainay » 31. okt 2010 21:58

Har heldigvis ikke oplevet noget der har krævet jeg har startet på ny endnu, og tror faktisk slet ikke jeg har oplevet nogle bugs.
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Secret Man!C » 1. nov 2010 11:11

De fleste "bugs" befinder sig også når du spiller Co-Op, der der ikke noget i single player.
Secret Man!C
Niveau 4
 
Indlæg: 579
By: Slagelse


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Akando » 1. nov 2010 12:15

oplevede heller ikk noget som fik mig til at starte på ny, men det er jo nok fordi jeg spillede det i single player :p
dog var der kæmpe latency problemer med jobs når man kom højt op i multipliers .. :<
Akando
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Secret Man!C » 1. nov 2010 13:43

Super nedern når man sidder med en stor streak :) men du har jeg en del huse, så penge er ikke et problem mere :P 6.3 mil. and stil rising...
Secret Man!C
Niveau 4
 
Indlæg: 579
By: Slagelse


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf First blood DK » 4. nov 2010 18:13

Mit spil fryser flere gange dagligt. Så jeg mister alt der ikke er gemt. Desuden fryser det ofte når jeg prøver at gemme spillet.
I min svogers spil, skete der det at han røg ned igennem gulvet på banen og blev ved med at svæve. Så han måtte lave et helt nyt spil.
Jeg syntes også at spillet lider meget af slowdowns hele tiden.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Slydk » 5. nov 2010 09:00

Har haft en, hvor jeg sad fast i en væg og ikke kunne komme fri.. Og så skal jeg lige, tjener man ikke penge når man ikke spiller??
Mit spil har stået stille i 15 timer og jeg har ikke fået noget som helst :(
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Danny Beyer » 5. nov 2010 09:07

Slydk skrev:Har haft en, hvor jeg sad fast i en væg og ikke kunne komme fri.. Og så skal jeg lige, tjener man ikke penge når man ikke spiller??
Mit spil har stået stille i 15 timer og jeg har ikke fået noget som helst :(


sorry to say, men fryd.
Prøver at udnytte et gammelt trick og så slår det fejl.
Spil dog spillet som det er meningen man skal.

Back to topic; jeg har også oplevet mange slowdowns og også at den fryste.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf poulx » 5. nov 2010 23:47

striber i grafikken, mærkelige tykke dreadlocklignende streger i first person cam, under sneak. ikke at forglemme kvæg der sidder overskrævs på hegn, og at det ikke er altid du gør skade ved et hit. kommer en udfordrer for tæt på dig, så glem alt om v.a.t.s - nul skade. og så selvfølgelig: ja for h""""""" spillet fryser. nogle gange 'bare' et par sek, huor du sidder og bider negle, men så er der jo de a n d r e gange.

og det her sker OGSÅ efter første patch.
poulx
 


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf poulx » 5. nov 2010 23:48

og jeg taler om single player.
poulx
 


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Hanzo » 5. nov 2010 23:55

Doublé post.
Senest rettet af Hanzo 5. nov 2010 23:56, rettet i alt 1 gang.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf Hanzo » 5. nov 2010 23:56

Danny Beyer skrev:sorry to say, men fryd.
Prøver at udnytte et gammelt trick og så slår det fejl.
Spil dog spillet som det er meningen man skal.


I Fable 2 tjente man da masser af penge bare ved at tiden går i verdenen.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf poulx » 6. nov 2010 01:34

hov for... jeg troede at det her var fallout nv bug. jeg skal huske mine linser en anden gang.

god nat
poul
poulx
 


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf NorthernLiteDK » 6. nov 2010 18:57

Mit fryser hver 10-15 min. og det er i single player,det gik godt frem til jeg havde klaret spillet men derefter kom alle "bugs" mit promo copy kører en smule bedre end coll- edition.
fik chicken suit achievmenten og den uden at dø 2 dage efter jeg havde fullført dem,spillet er skide godt men kører som noget lort nok det værste jeg har set til dags dato på 360`ern
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Fable 3 "Bug" tråden...

Indlægaf sc » 7. nov 2010 02:22

Jeg har prøvet i single player at skulle følge Walter i Bowerstone men pludselig stod han også stille og jeg kunne intet gøre, det krævede heldigvis kun at jeg genstartede og der havde 10 sek. før været et save punkt.
Kort efter dette oplevede jeg at skulle redde en kæreste (vil ikke sige mere i tilfælde af at spoile), men manden gik ind foran mig op til en trappe og ham kunne jeg heller ikke komme forbi han stod bare og glode, vil måske ikke direkte kalde det en fejl, men at man lige kunne skubbe lidt til ham havde været fint, men også her måtte jeg genstarte.

Derudover har jeg oplevet at den "gule stifinder" ret ofte har sit helt eget liv og er ganske ubrugelig.
sc
Niveau 4
 
Indlæg: 602


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron