Xboxlife forum

Dragon Age II-tråden til fans!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Dirty Harry » 31. jul 2011 22:15

I mine øjne så er Dragon Age II bedre end Origins, da Bioware satte en ny standart med Mass Effect og derefter valgte at gå tilbage til et system der blev brugt i Jade Empire og Knights of the Old Republic. For mig virker det nu bedre at leve sig ind med en karakter der har en stemme end en stum hovedperson (utroligt at det stadig virker i Zelda...).
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Smolle » 1. aug 2011 06:24

Dirty Harry skrev:For mig virker det nu bedre at leve sig ind med en karakter der har en stemme end en stum hovedperson (utroligt at det stadig virker i Zelda...).


Hørt! Ens egen karakter virker meget mere intelligent når han/hun rent faktisk taler. Synes også man får en større indlevelse i spillet og man får en bedre opfattelse af karakterens personlighed, selvom det selvfølgelig er en selv der styrer den.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf UncannySlayer » 17. aug 2011 01:19

Så har jeg spillet Legacy igennem, og jeg forstår ikke den til tider hårde medfart, som denne DLC har fået på nettet - jeg tror mest at folks reaktioner på udvidelsen skyldes deres skuffelse over DA2, som jeg også fandt skuffende, men på ingen måde dårligt.

Der er tale om en historie, som Varric har glemt at fortælle, og dens omdrejningspunkt er Hawke-slægten, og nærmere bestemt din figurs fader. Det er en af de bedste sidequests i spillet (kun bestående af nye områder - yay!), og der er noget ekstra historie at komme efter; især hvis du har din søster eller broder med på questen. Jeg ser det som et stort plus, at DLC-historien er baseret på figurerne fra grundspillet i stedet for på en meget lille gruppe af andre, nye figurer som i meget DLC til Origins.

Det er ikke en kæmpe sidequest, men der er bestemt mere at komme efter, end der var i det meste DLC til Origins, og jeg spillede det igennem fra ende til anden, hvilket dog nok tog ca. 1½ time.
UncannySlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 401


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 16. sep 2011 10:27

Mark of the Assassin DLC annonceret:

We are very pleased to announce the next Dragon Age II story based DLC, Mark of the Assassin!

Hawke
meets a mysterious female Elvin assassin named Tallis, voiced by the talented Felicia Day, and joins her to steal an ancient relic from an Orlesian Baron in his well-guarded estate. A cross between Varric and Isabela, Tallis is a rogue who introduces a new fighting style to add more variety in combat. Get up close and personal with her deadly skills or stand back and pick off enemies with her ranged combat abilities.

Mark of the Assassin features new items, new enemies and monsters and new environments as well as giving players the opportunity to experience a new, tactical way to play with the return of Stealth gameplay. Plus, along with the new environments and monsters, you will learn more about the Orlesians and Qunari.

Mark of the Assassin will be available for download on the PC, Xbox 360 and Playstation 3 on October 11 for $9.99 or 800 Microsoft points.


http://social.bioware.com/forum/1/topic ... /8334842/1

Trailer:
http://www.gametrailers.com/video/exclu ... age/720938
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 26. sep 2012 12:56

Jeg var lige i gang med at rydde op i mine facebook apps, og faldt over Dragon Age Legends. Et lille hyggeligt spil i Dragon Age verdenen. Den er nu blevet konverteret til et gratis stand-alone singleplayer spil lige til at downloade og spille for dem der skulle have lyst, og som ikke gad før da man hader facebook og dets apps :P :

http://www.dragonagelegends.com/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf austerellis » 2. okt 2012 07:59

spif2001 skrev:Jeg var lige i gang med at rydde op i mine facebook apps, og faldt over Dragon Age Legends. Et lille hyggeligt spil i Dragon Age verdenen. Den er nu blevet konverteret til et gratis stand-alone singleplayer spil lige til at downloade og spille for dem der skulle have lyst, og som ikke gad før da man hader facebook og dets apps :P :

http://www.dragonagelegends.com/


Tak for nyheden. Det skal prøves! Jeg prøvede i øvrigt Mark of the Assassin her i weekenden og i går, og det var faktisk bedre end hele spiloplevelsen i Dragon Age II. Tallis er en vildt spændende figur, og jeg havde virkelig gerne have haft hende med i hele spillet.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Macheta » 9. mar 2014 20:55

Jeg har bare lige hurtig hevet en tråd frem, vedrørende "Dragon Age" - dette spørgsmål vedrører dog ikke 2'eren her, men derimod den kommende 3'er "Inquisiton". Mit spørgsmål lyder; er der nogle der ved hvornår dette spil bliver udgivet til Xbox One?

Jeg har en ven der siger d. 30. i denne måned, men jeg tvivler lidt. Indrømmet, det kunne være ultra fedt, hvis det var sandt! :-).
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf A42Merlin » 9. mar 2014 21:12

Der står bare Fall 2014. Så engang til efteråret hvis den ikke bliver udsat :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 25. mar 2014 18:27

Ny trailer til 3'eren:

http://www.gamersyde.com/news_dragon_ag ... 32_en.html

Er der ikke snart nogen, der laver en DA3 TRÅD? ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron