Xboxlife forum

Eksklusivt DLC til Fallout NV

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf SaintRasmus » 18. okt 2010 17:28

Bethesda har idag meddelt at Xbox 360 vil få eksklusivt DLC. Der er ingen info endnu om hvad DLCen indeholder.

Bethesda’s just announced details on 360-exclusive DLC for Fallout: New Vegas.

No details on the DLC itself were given, but the press release said the “first downloadable content” would be exclusive to Xbox Live, which seems to imply more would be coming to other consoles as well.

Info on the content will be “released in the coming weeks.”

“We’re excited to continue the partnership between Bethesda and Microsoft, and build on the success of the game add-ons released for Fallout 3 on Xbox LIVE,” said Bethesda’s US PR boss Pete Hines.

“We have no doubt that gamers will be thrilled with seeing a new add-on pack extend their adventures with Fallout: New Vegas on Xbox 360 and Xbox LIVE,” added Microsoft GM product manager for IEB, Matt Barlow.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf Zentix » 18. okt 2010 17:29

Win.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf Mogwai » 18. okt 2010 17:36

Eksklusivt lige indtil det også udkommer på PS3 og PC... Som sædvanligt.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf Annxii » 18. okt 2010 19:27

Mogwai skrev:Eksklusivt lige indtil det også udkommer på PS3 og PC... Som sædvanligt.

ja ja, vi ved jo godt det bare betyder, at det kommer til Xbox'en først, men det er jo stadig godt det ikke er "eksklusivt" til PS3 eller PC ;)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf Glide » 1. nov 2010 19:07

Fedt, men knap så fedt at det er den måde de giver os lov til at spille videre, efter story er gennemført.
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf DkSlayer » 2. nov 2010 05:03

Glide skrev:Fedt, men knap så fedt at det er den måde de giver os lov til at spille videre, efter story er gennemført.


Det gør de ikke. Hvor end du har hørt det, så er det falske rygter
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf poulx » 2. nov 2010 08:43

indtil videre kan pc-spillerne nyde deres patches - exclusivt,

for der er intet kommet til xboxen endnu! og så kommer de med dlc??? de tænker jo suckers om os gamere hele vejen til net-banken.

NU er jeg træt af, at blive behandlet som idiot. hvem af os forbrugere holdt op med at være kritisk, først? og hvordan smittede det??? se foreksempel xbl-anmeldelse n af vendetta-dlc'en til mafia.

vi er ikke i tvivl om at spillere bliver
begejstrede, siger barlow. og det er lige præcis sagens kerne, siger jeg, lige præcis problemet!


@&!%-#?!!!
poulx
 


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf Annxii » 2. nov 2010 09:07

poulx skrev:indtil videre kan pc-spillerne nyde deres patches - exclusivt,

for der er intet kommet til xboxen endnu! og så kommer de med dlc??? de tænker jo suckers om os gamere hele vejen til net-banken.

NU er jeg træt af, at blive behandlet som idiot. hvem af os forbrugere holdt op med at være kritisk, først? og hvordan smittede det???
vi er ikke i tvivl om at [...] bliver
begejstrede, siger hines. og det er lige præcis sagens kerne, siger jeg, lige præcis problemet!
@&!%-#?!!!

der er vist nogle, der har fået det forkerte ben ud af sengen. Xbox'en har fået en patch, og ja PC'en har vist fået en patch mere, men Xbox-versionen skulle vist eftersigende være den mindst buggy-version så du ved jo sådan set ikke om du er gået glip af noget.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf Ink129 » 2. nov 2010 09:15

Som Annxii skriver, så fik xbox'en en patch på Europa's realease dag. Derudover mener jeg, at de har færdiggjort en patch mere til box'en, men Microsoft skal først give den grønt lys, hvilket som regel tager et par uger eller tre. Mener, at det var Booze, der skrev om dette nogle sider tilbage i NV-tråden, men hæng mig ikke op på det :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf DkSlayer » 2. nov 2010 09:38

poulx skrev:indtil videre kan pc-spillerne nyde deres patches - exclusivt,

for der er intet kommet til xboxen endnu! og så kommer de med dlc??? de tænker jo suckers om os gamere hele vejen til net-banken.

NU er jeg træt af, at blive behandlet som idiot. hvem af os forbrugere holdt op med at være kritisk, først? og hvordan smittede det??? se foreksempel xbl-anmeldelse n af vendetta-dlc'en til mafia.

vi er ikke i tvivl om at spillere bliver
begejstrede, siger barlow. og det er lige præcis sagens kerne, siger jeg, lige præcis problemet!


@&!%-#?!!!


Lol, slap dog af dude :lol:

Der er da ikke nogen der har sagt noget om, at der bliver udgivet DLC før der kommer ENDNU en patch til xbox
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf poulx » 2. nov 2010 10:20

oikay, dudes, så slapper jeg lidt af ... jeg ser, at det er korrekt at der er udkommet en patch indeholdende noget over 200 rettelser til f:nv, xbox ed. tak for den bid info. jeg har ikke haft spillet i maskinen et stykke tid, for jeg vil hellere vente end skuffes.

men jeg købte spillet på udgivelsesdagen, og spillede det et par dage efterfølgende, og der har været nul updates at downloade. er min forbindelse fail? er der rent faktisk nogen af jer der har modtaget de updates til xbox'en? så vær venlig at fortælle om proceduren i det. updaten skulle være udgivet d.22/10. altså dagen efter spillet kom.

jeg finder udtalelsen fra udvikler og udgiver provokerende, ja. og

jeg står klippefast på at det er for nemt at udgive dlcs uden reelt indhold, til et marked der består af alt, ALT for ukritiske forbrugere. og jeg gentager pointen for den er væsentlig: de tvivler ikke på at spillerne nok skal blive begejstrede ... for det har spillerne ikke givet dem grund til. og når jeg nævner vendettae'en som eksempel, så er det fordi anmeldelsen sgu' heller ikke giver dem grund til det - selvom det stråler milevidt fra pakken at den ikke indeholder noget af reel spilværdi ... "du kan smadre en bar til pindebrænde". gab, mennesker, ja, det er fedt i kontekst, men bare fordi?

at så b-soft, f.eks, laver fede udvidelser er dejligt!

NU har jeg fået kaffe.
poulx
 


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf DkSlayer » 2. nov 2010 11:33

Ingen tvinger dig til at købe DLC, husk det ;) Spillet og historien fungerer fint uden ekstra indhold.

Og ja, jeg modtog spillet den 22/10-10 og første gange jeg poppede det i, fik jeg en melding on at der var en update/patch til rådighed. Så din forbindelse må ha' fejlet dig m8 :)


For at være helt præcis, så downloadede jeg den første patch Fredag d. 22-10-10 kl 12.15 :)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf poulx » 2. nov 2010 12:46

'course, slayer! jeg ved det ... ingen tvinger osv. men spillerne som helhed - og det er min fordom - tvinger heller ikke rigtig udviklerne til at udvikle fede dlc. vi spiller bare skidtet.

du kan betragte dlc som toere, treere og firere til en film. de hele spil, det vi forstår som toere (me2, f.eks.) er jo i deres natur vældige selvstændige værker. og det er altså ikke altid den slags lykkes med kvaliteten. så går man ikke i biografen, vel? så hvorfor dog spille det, og være tavs? stil dog krav og få bedre dlc. for det marked bliver kolossalt.

når udviklerne så alligevel gør det, og tænker og anstrenger sig så skyldes det sgu da primært udviklernes konkurrencementalitet firmaerne imellem: "min joypad er sooo much større end din, henning-ole."

men det her er temmelig ot, så jeg må hellere butte ud af den her tråd, og tage det op elsewhere.

håber at jeg kan modtage de updates.
poulx
 


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV, slayer?

Indlægaf poulx » 2. nov 2010 19:37

sig mig, slayer, var den patch til xbox eller pc? jeg lagger stadig.

og hvem andre af jer gamere har fået patches ned til f:nv på xbox?

god aften

px
poulx
 


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV, slayer?

Indlægaf DkSlayer » 2. nov 2010 20:00

poulx skrev:sig mig, slayer, var den patch til xbox eller pc? jeg lagger stadig.

og hvem andre af jer gamere har fået patches ned til f:nv på xbox?

god aften

px


Det var en xbox patch. Er du sikker på du ikke har downloadet den ? prøv evt at tømme din cache og start spillet op. Hvis du ikke bliver budt en update, så fatter jeg bjælde.

Jeg har ingen nævneværdige bugs, lagg, eller noget andet der ødelægger min spil oplevelse.
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster