Xboxlife forum

Eksklusivt DLC til Fallout NV

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV, slayer?

Indlægaf Spankey103 » 2. nov 2010 20:05

DkSlayer skrev:
poulx skrev:sig mig, slayer, var den patch til xbox eller pc? jeg lagger stadig.

og hvem andre af jer gamere har fået patches ned til f:nv på xbox?

god aften

px


Det var en xbox patch. Er du sikker på du ikke har downloadet den ? prøv evt at tømme din cache og start spillet op. Hvis du ikke bliver budt en update, så fatter jeg bjælde.

Jeg har ingen nævneværdige bugs, lagg, eller noget andet der ødelægger min spil oplevelse.


Ja, som Slayer siger. Tøm din cache, så burde den komme med update vinduet igen. Hvis ikke, så er jeg sku os ret lost.
- og hele vejen igennem mit playthrough, mødte jeg ikke rigtig nogle bugs? Ikke nogle jeg lagde specielt mærke til i hvert fald.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf poulx » 2. nov 2010 20:20

takker for rådene. prøver dem aften.
poulx
 


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf poulx » 2. nov 2010 23:56

det virkede. tømte cachen og det virkede: fik updaten. og det passer smukt med, at jeg blev færdig med me2 for lidt siden. mojave - I'm coming!

tusind tak for hjælpen!
poulx
 


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf Glide » 3. nov 2010 17:19

Jeg har lige et spørgsmål: Hvis jeg gennemfører sidste mission, kan jeg så spille videre i mit spil?

Eller er det ligesom Fallout 3 før Broken Steel, hvor man ikke kan spille længere efter sidste mission.
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Re: Eksklusivt DLC til Fallout NV

Indlægaf Ink129 » 3. nov 2010 19:25

Glide skrev:Jeg har lige et spørgsmål: Hvis jeg gennemfører sidste mission, kan jeg så spille videre i mit spil?

Eller er det ligesom Fallout 3 før Broken Steel, hvor man ikke kan spille længere efter sidste mission.


Du kan ikke spille videre efter sidste hovedmission. Du skulle dog gerne få en besked i spillet omkring dette, inden du når point of no return, så du har en chance for at ordne de sidste sidemissioner og lignende, før du færdiggør spillet.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster