Xboxlife forum

Two Worlds 2

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Two Worlds 2

Indlægaf SaintRasmus » 14. dec 2010 17:20

Jeg har brug for hjælp.
Jeg er i Chapter 1 og jeg har lige mødt "Captain" som sender mig til Golag Cave for at finde nogle forsvunden soldater. I Golag Cave møder jeg Golag, som jeg slår ihjel og tager hans nøgle til en dør hvor den eneste overlevende soldat er. Problemet er at døren forbliver låst,selvom at jeg har nøglen. Hvis jeg lader Golag leve,så bliver jeg sendt på en anden mission,men resultatet er det samme.
I Questmenuen hedder missionen Golags Curse men i undermenuen står der "Q_380_QFD" ? Så spørgsmålet er: Er det en bug/glitch. ? Overser jeg noget. ? Er jeg fucked og skal starte forfra.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 17. dec 2010 18:33

Hey, du skal dræbe Gorlag og alle myre inden du kan åbne døren. Hvis du har det så ved jeg ikke hvad du kan gøre.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf ALIE » 6. jan 2011 14:54

Jeg har brug for hjælp er begynd på spillet virkelig spændende.
men nede i venstre hjørne hvor teks på feks, nogle ting jeg skal bruge til noget våben sjov hos ogers.
kan jeg kun se det halve af teksten.
kan ikke ændre på tv, er jeg helt på røven
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Danny Beyer » 6. jan 2011 15:17

Læs tråden igennem og du finder svaret.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Two Worlds 2

Indlægaf sec dk » 6. jan 2011 16:32

ALIE skrev:Jeg har brug for hjælp er begynd på spillet virkelig spændende.
men nede i venstre hjørne hvor teks på feks, nogle ting jeg skal bruge til noget våben sjov hos ogers.
kan jeg kun se det halve af teksten.
kan ikke ændre på tv, er jeg helt på røven


Du skal gå ind i spillets interface menu, der er en option til at ændre UI'en til safe area eller noget i den stil. Det står et sted i denne tråd, jeg fandt det dog selv (jeg fik spillet i dag).

Til alle jer andre, der har leget med spillet i et stykke tid: Hvilken type char synes i er sjovest? Jeg har kun spillet igennem tutorial...

Indtil videre er jeg kun skræmt lidt væk fra bue og pil, da hele multi-arrow delen virker mig en anelse uoverskueligt. Dog smart at slå to eller flere fluer med et smæk (skud), og det kan da være, at man sparer tid i sidste ende :-)

Magic virker rigtig interessant ift. at bruge forskellige elementer sammen, men jeg tror, jeg får fnidder af hans magiske udråb, medmindre de ændrer sig gennem spillet.

Melee virker også ret sjovt, men jeg ved bare ikke, om man bliver straffet af manglen på angreb fra distance.
sec dk
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Two Worlds 2

Indlægaf ALIE » 10. jan 2011 01:51

siger tak skal testes i moren, ikke for noget det er ikke alt tid, man kan side at lede helle tråden igennem. for at se om der måske er det svar man leder efter
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 14. feb 2011 22:22

Så kom jeg endelig igennem SP campaign.

Underligt spil med mange gode ting og mange dårlige ting. Tror det bliver svært at spille det igen, men jeg skal da lige lege lidt med Village delen.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Haugboelle » 27. mar 2011 11:02

Så blev jeg også færdig. Ok spil men med mange fejl. Nogen der ved om coop delen er noget værd?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Haugboelle » 28. mar 2011 18:56

Slet ingen der har spillet det coop?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 15. apr 2011 13:53

Til september får vi en udvidelse til Two Worlds II kaldet Pirates of The Flying Fortress.

http://potff.twoworlds2.com/en/

Fra en nyhedsmail:

More than 2.5 million games sold worldwide, numerous awards and a huge fan community are powerful arguments for yet another exciting trip to Antaloor, abducting you this time into the gloomy pirate world! The story plunges the player headlong into an adventure that is more than astonishing! The good old "Two Worlds" atmosphere waits, which is yet quite different this time around. Exotic flair, new enemies, new settings and new weapons - all fans are in for a shocking surprise!

The developers have also once again taken player feedback to heart, massively adding more in terms of game play: In addition to thunder and rain storms, gamers can look forward to dozens of new weapons, impact-oriented horse armor, totally new breeds, fresh boss opponents as well as brand spanking new animations in the cut-scene and in-game dialogs!

"Pirates of the Flying Fortress" will launch in Antaloor as a multi-platform title in September 2011! The extensive single player history as well as several brand new multiplayer maps will then be launched.


Træls for Risen 2, at Two Worlds II kommer med pirat temaet først. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Them » 30. jun 2011 18:32

hey alle samme

jeg er lige begyndte at spille tw2

og leder efter en hjelm der hedder Dwarven Pride Helmet

nogen der ved hvordan man få fat i den
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Them » 5. jul 2011 19:09

Bump
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 1. okt 2011 08:20

Meget ubemærket er Pirates of the Flying Fortress sneget sig på marketplace. Den koster 2400 point, men er også mere en expansion end en dlc:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/Produ ... 6756f14b23
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 1. okt 2011 08:46

What, så må jeg sku lige købe det igen... jeg syntes TW2 var et ganske underholdende, så mon ikke også denne pakke er ligeså god.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron