Xboxlife forum

Two Worlds 2

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Two Worlds 2

Indlægaf Slydk » 7. dec 2010 20:27

Jeg sidder lidt fast i en quest og skal bare vide om det er mig som har dummet mig... Jeg er ved chapter 1 Way to the tower, mener jeg at den hedder.. Lige efter scenen med de golems kommer til live, kan jeg læse i en guide, at jeg skulle ha blevet vist en vej til tårnet.. Men jeg er kommet til at teleporte mig ud af grotten.. Hvordan kommer jeg tilbage?? Eller er der en anden vej ind i tårnet?? Eller er jeg tvunget til at starte helt forfra?
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 7. dec 2010 21:40

Der hvor du kommer ud af grotten, der skal du ikke bruge teleportering, men bare følge vejen ligeud, så kommer du til næste punkt/flag.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Slydk » 7. dec 2010 22:21

Jamen jeg kan slet ik finde tilbage til grotten.. Skal jeg ik til mage guild og bruge en teleport derfra til grotten?? For den virker ikke :(
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 7. dec 2010 22:50

Har du ikke et auto save fra da du kommer ud af grotten?? Ellers hedder teleporten Cave of crystal Golems. Der fra er det bare at følge vejen.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Slydk » 8. dec 2010 03:22

Hmm... Det er jeg bange for at jeg ikke har :( Og jeg kan ikke teleporte til cave of crystal golems :( Er jeg så helt på røven??
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


SPOILER !!!!

Indlægaf allanb » 8. dec 2010 06:33

Ja, for første gang du skal til Crystal Cave er sammen med den Mage fra Mage Guild. Men at du ikke kan komme tilbage der til, burde ikke kunne lade sig gøre. Du kan jo ikke komme væk uden at aktivere teleporten ved Crystal Cave, da området er lukket.

Husk du skal IKKE ind i grotten igen, men du skal være på den anden side, det er ligesom et lukket område på kortet.

Og nu er grunden til du ikke kan se den teleport, ikke at det er den du står ved ;-)
Senest rettet af allanb 8. dec 2010 18:58, rettet i alt 1 gang.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf SaintRasmus » 8. dec 2010 16:52

Jeg fandt nogle Bonus koder på nettet,hvis man vil have nogle ekstra våben/Armor.

4149-3083-9823-6545 = Dragon Scale Armor.

3542-3274-8350-6064 = Elexorien. 2 Hand Sword

3654-0091-3399-0994 = Hammer of Krol. 2 Handed Hammer

Koderne skal indtastes uden bindestreg og i In-game Menuen.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 8. dec 2010 17:13

Virker de kun én gang, eller kan alle taste dem ind?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Two Worlds 2

Indlægaf SaintRasmus » 8. dec 2010 17:35

spif2001 skrev:Virker de kun én gang, eller kan alle taste dem ind?



Det er bare at taste dem ind. De virker igen og igen, også hvis du starter/skifter figur.

Jeg fandt en til:

6972-5760-7685-8477 Bonus Map

Jeg har ikke prøvet denne her endnu, så jeg ved ikke hvad den helt går ud på.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Two Worlds 2

Indlægaf SaintRasmus » 8. dec 2010 17:41

Her er linket til den side hvor jeg har fundet koderne. Der er mange flere koder,men jeg har kun prøvet dem jeg har skrevet om.

http://www.cheathappens.com/show_cheat.asp?id=28670
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 8. dec 2010 17:52

Nifty :)

Det må testes når ungerne er smidt væk fra julekalender lavinen...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Two Worlds 2

Indlægaf SaintRasmus » 8. dec 2010 18:04

spif2001 skrev:Nifty :)

Det må testes når ungerne er smidt væk fra julekalender lavinen...


Vær stærk,bevare håbet, kun 18 dage endnu [-o<
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: SPOILER !!!!

Indlægaf Slydk » 8. dec 2010 19:27

allanb skrev:Ja, for første gang du skal til Crystal Cave er sammen med den Mage fra Mage Guild. Men at du ikke kan komme tilbage der til, burde ikke kunne lade sig gøre. Du kan jo ikke komme væk uden at aktivere teleporten ved Crystal Cave, da området er lukket.

Husk du skal IKKE ind i grotten igen, men du skal være på den anden side, det er ligesom et lukket område på kortet.

Og nu er grunden til du ikke kan se den teleport, ikke at det er den du står ved ;-)



Jeg takker mange gange for hjælpen, mester ;)
Men jeg er startet forfra og jeg har stort set nået det fortabte ;) Og denne gang må jeg være mindre teleport-triggerhappy ;)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 8. dec 2010 19:40

Selv tak.
Det skader heller ikke at starte forfra på dette lækre spil :-) Jeg bruger stort set kun teleporte når jeg skal tilbage til øen, med mit bedste loot :D
Ellers løber jeg bare fra sted til sted og nyder omgivelserne, samler alt op og slagter alverdens dyr og væsner.

Men jeg har stadige ikke fundet mit hus til 50 K nogen steder, så det er vist bare spild af penge at købe det.
Edit: Sjovt, lige efter kapitel 1 var gennemført, var mit hus at finde på kortet?? =D>
Senest rettet af allanb 8. dec 2010 22:42, rettet i alt 1 gang.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Slydk » 8. dec 2010 21:18

Jamen så bruger jeg din taktik ;) At bruge mine gå-ben ;) Jeg har slet ikke den slags penge, så jeg tør ikke kigge på hus endnu.. Har dog fået det tilbudt.. Men jeg venter :)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster