Xboxlife forum

Two Worlds 2

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Two Worlds 2

Indlægaf DkSlayer » 6. dec 2010 09:39

Jeg nærmer mig nu slutningen af spillet med min min Warrior/Fighter, som jeg startede spillet ud med. I aftes besluttede jeg mig så for at starte en mage. Det er sindssygt sjovt jo !! :D Man kan lave de mest skøre spells. Hele magi systemet er bygget utroligt interessant op. Man kan kombinere spells på kryds og tværs af hinanden og de kan "interact" med hinanden.

Man kan feks lave en missile der gør damage og derefter summoner et creature ved siden af den fjende man har rettet den imod. Eller hvad med at lave en tornado, og derefter bruge en spell der får store kampesten til at falde ned fra himlen = Store kampesten der flyver rundt omkring dig og rammer alle i din omkreds :) Totalt skrigeren sjovt at eksperimentere med.

Tjek evt en beskrivelse af systemet og nogle eksempler på hvad man kan lave her http://twoworldsvault.ign.com/View.php? ... tail&id=28

Der er også nogen videoer der viser et par af slagsen

Der er utallige sjove kombinationer
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 6. dec 2010 10:38

Jeg startede også op på en Mage i lørdags, da jeg synes warrior blev lidt små trivielt (og så har jeg en dårlig vane med at starte forfra mange gange i RPG spil).

Nemmere at være Mage, da skade outputtet er voldsomt og ranged.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Reinhold » 6. dec 2010 11:48

Fantastisk spil det her. Smidt en uhyggelig bunke timer over weekenden. Sluttede gårdagens gaming med at snuppe Arena-kampene. Solidt underholdning :) Investeret omkring 16 timer so-far, og er ikke engang færdig med kapitel ét! Nogen der har et estimat over tiden for at gennemføre?
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Beatwolf » 6. dec 2010 11:53

@spif

hehe ja mage er altid en forholdsvis sikker vej at gå i rpg spil..
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 6. dec 2010 12:26

Reinhold skrev:Fantastisk spil det her. Smidt en uhyggelig bunke timer over weekenden. Sluttede gårdagens gaming med at snuppe Arena-kampene. Solidt underholdning :) Investeret omkring 16 timer so-far, og er ikke engang færdig med kapitel ét! Nogen der har et estimat over tiden for at gennemføre?


Mener at have læst et sted, at hvis man laver alle side missioner, vil du ligge på næsten 100 timer ialt. Men det afhænger jo igen, hvordan du bevæger dig rundt på i landet.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf DkSlayer » 6. dec 2010 12:43

100 timer er stærkt overvurderet. 40-50 timer er vist mere realistisk, hvis man ta'r sig tid til at udforske, opgradere våben og spells og kigger efter i alle kroge.

Men så kan den citron vist heller ikke presses meget mere. Det er også rigeligt IMO
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 6. dec 2010 21:30

Jeg havde bare læst her http://twoworldsvault.ign.com/View.php? ... tail&id=12 og hvis man kigger i første afsnit 2 nederste linier, der står der de over 100 timer....
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 6. dec 2010 21:33

Hjælp hvor er min luksus hytte til 50.000 Two worlds penge. Jeg har lige brændt 50 K af på et hus, men kan ikke finde det på mappet. Nogen der kan hjælpe?
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf spif2001 » 6. dec 2010 21:35

Du er sikker på, at du ikke er blevet snydt? :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 6. dec 2010 21:41

Nej det er jeg ikke sikker på :D
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf Reinhold » 7. dec 2010 16:32

Samlede alle de penge, men droppede at købe hytten. Stolede sgu ikke på ham fætteren ;)

Prøvede at finde spillere til "Adventure" online. Småsvært, så trillede igennem første kapitel alene. Men ret fed co-op-mode. I må jo skrive, hvis I er frisk. Har kun gennemført nummer ét so-far.
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 7. dec 2010 16:50

Har nu læst mig til, det skulle dukke op i starten af kapitel 2. I hope so, for jeg har godt nok været ude og "loote" for at får de 20K til smeden og 50 K til hytten...

Co-op, bliver for midt vedkommende først når spillet er klaret i single player.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Two Worlds 2

Indlægaf DkSlayer » 7. dec 2010 17:01

Forstår ikke du har haft problemer med at finde online spillere Doc. Jeg har spillet en del adventure med en ven, og hvis man glemmer at slå private session på, så vælter det konstant ind med spillere
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Two Worlds 2

Indlægaf DkSlayer » 7. dec 2010 17:02

allanb skrev:Har nu læst mig til, det skulle dukke op i starten af kapitel 2. I hope so, for jeg har godt nok været ude og "loote" for at får de 20K til smeden og 50 K til hytten...

Co-op, bliver for midt vedkommende først når spillet er klaret i single player.


Du får tilbudt et hus i både kapitel 1 og 2 :)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Two Worlds 2

Indlægaf allanb » 7. dec 2010 19:16

Hvor pokker er så det jeg har købt her i kapitel 1 ??? Det var jo ikke helt billigt i lock picks og tid :D
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron