Xboxlife forum

Too Human - værd at spille??

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Too Human - værd at spille??

Indlægaf lummerkrog » 10. aug 2010 21:30

overskriften siger vist det hele :-) vil gerne hører lidt om folks oplevelser med spillet :-) både positive og negative :-)
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf allanb » 10. aug 2010 21:49

Jeg var meget skeptisk til at starte med, da jeg havde læst den ene dårlige anmeldelse efter den anden.

Men det spil overraskede mig, ret så meget. På den positive side: Historien (Efter den noget hurtige/forvirrende start) Karakter opbygningen, stemme skuespil, gameplay, underholdningsværdi.

Negativ side: Styringen (Tog mig nogle timer før jeg blev nogenlund fortolige med den).
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Indlægaf iDanish Soul » 10. aug 2010 21:54

Til en pris af 89 kr. er det sgu okay.
Budget spil på CoolShop: http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Indlægaf adionditsak » 11. aug 2010 19:55

Et af mine ynglingsspil, er altid klar på at game hvis du for fat på det ;)
Billede
Billede
adionditsak
Niveau 2
 
Indlæg: 179


Indlægaf SealFox » 11. aug 2010 20:01

Et af de fedeste spil jeg har haft og fortryder at jeg solgte det i sin tid, overvejer at få det igen, elsker alt med nordisk mytrologi de må godt få lavet den 2er.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Syro_Str0m » 12. aug 2010 06:44

Styringen er træls, specielt hvis man bruger ranged primært som mig så kan det være en pain in the arse og skifte target til tider i spillet.

Ellers er figur, items våben historie og ikke mindst banerne / act'erne fede. Der kommer virkelig mange fjeneder til tider og kan være svært og overskue situationen i lavt lvl det syntes jeg er fedt :D

Også er der de fede achivements med at gå igennem hvert act uden at dø, det er en udfordring :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Mike.B » 12. aug 2010 07:17

Lige som Syro_Str0m er det eneste at pege på stryingen. Jeg syns det var et sjovt og udfordrene spil. Jeg skrev faktisk til Silicon Knights for ikke så længe siden, omkring en mulig fortsættelse til too human og fik et svar fra dem om at selv de ikke på nuværende tidspunkt kan afslører nogle detaljer om deres projekter, kunne de dog sige at de arbejder på noget "stort"
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf adionditsak » 12. aug 2010 07:26

Syro_Str0m jeg giver dig ret i at ranged pistol styringen er dårligt, men rifle og slug.. ingen problemer ..
Billede
Billede
adionditsak
Niveau 2
 
Indlæg: 179


Indlægaf adionditsak » 12. aug 2010 07:27

også findes der heldigvis guides til alle classes og våben (inkl pistol guide) på http://www.toohuman.net
Billede
Billede
adionditsak
Niveau 2
 
Indlæg: 179


Re: Too Human - værd at spille??

Indlægaf Madskimo » 15. okt 2010 09:14

Personligt synes jeg ikke der er noget at råbe hurra for i dette spil. Som tidligere nævnt så er styringen helt af h- til. Men en anden træls faktor er også gear management. Jeg synes man bruger alt for meget tid på at equipe nyt gear, og sælge gammelt eller ubrugligt gear
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Too Human - værd at spille??

Indlægaf DNS_DK » 10. dec 2010 21:16

Jeg er personligt irritabel over at skulle slå med mit svær via right stick... og så er jeg ved at flå hovedet af mig selv når jeg dør fordi jeg skal igennem den skide video-sekvens ! men er ik nået så langt endnu, så nu må vi se :P
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron