Xboxlife forum

Star Wars: The Old Republic tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 13. feb 2012 16:13

Ja, du går glip af Flashpoints og PvP så.

Der er nogle enkelte flashpoints, som har en del historierelevans til de originale kotors (The Foundry specielt), men det er vidst omkring en level 38 dungeon, så det kan løses ved at man kan soloe den som level 50, eller duo med din ven.

Jeg vil følge op med at sige, at hvis du spiller det her spil udelukkende for at få en direkte fortsættelse af Kotor 2, så bliver du nok skuffet. Der er nogle konklusioner på nogle storylines fra de originale, men det er ret delt hvordan folk synes de blev håndteret. Og når jeg siger de ikke fylder så meget, så er det fordi at det mere er kotor universet der sætter rammen i dette spil, men man er ligesom kommet en del videre og har brugt tid på at udvikle nye karakterer og storylines som får rampelyset.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 13. feb 2012 21:00

SWTOR er et godt og solidt spil i mmo universet men jeg håber stadig på at de vil lave en decideret efterfølger i KOTOR da for mit eget vedkomne godt vil have en bedre afslutning på Revan historien end den cliffhanger de lavede i KOTOR 2
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 13. feb 2012 22:14

MikeB, har du spillet The Foundry Flashpointet? Det er nemlig en del af Revans historie - selvom den er håndteret elendigt imo.

Jeg tror ikke på et regulært Kotor 3, for de har mere eller mindre ødelagt Revans historie i den der bog og spillet (igen IMO)
Jeg håber dog at dog at dem der arbejdede på det originale kotor laver et kotor 3 single player, hvor man styrer Revan og det så foregår mellem Kotor 1 og 2, sådan at vi selv kommer til at se hvad Revan lavede i den tid.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 14. feb 2012 00:02

Elgar skrev:MikeB, har du spillet The Foundry Flashpointet? Det er nemlig en del af Revans historie - selvom den er håndteret elendigt imo.

Jeg tror ikke på et regulært Kotor 3, for de har mere eller mindre ødelagt Revans historie i den der bog og spillet (igen IMO)
Jeg håber dog at dog at dem der arbejdede på det originale kotor laver et kotor 3 single player, hvor man styrer Revan og det så foregår mellem Kotor 1 og 2, sådan at vi selv kommer til at se hvad Revan lavede i den tid.


Nej jeg har endnu ikke fået spillet det flashpoint, men har dog hørt, som du selv skriver at det omhandler Revan og at en vis robot også gør sin entré.

Men det er netop det jeg "savner". at få at vide hvad der skete ude i det sted hvor Revan tog hen efter kotor 1 og det jeg havde håbet man ville have fået at vide i kotor 2. ikke at 2eren var dårlig, jeg syntes bare de skulle have holdt sig til én storyline ad gangen.. og bogen er imo slet ikke værdig start eller slutning...
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 14. feb 2012 01:29

Jeg er ret enig. Jeg synes også godt de kunne have haft noget mere med omkring Revan i Kotor 2, men udover det er det en god historie og et rigtig episk spil. Kreia er en ekstremt interessant karakter imo. Slutningen er desværre bare ret... Rushed.

Ja, bogen er noget værre lort. Undskyld mit franske, men jeg er godt nok ærgelig over den måde de har håndteret Revan på.

Nu er Mass Effect trilogien jo færdiglavet, så man kunne måske håbe at Casey Hudson samler tropperne endnu engang for at lave en direkte fortsættelse til 2'eren fra obsidian, inden de skal til at lave ME spinoffs. Det kommer så aldrig til at ske, men man har vel lov at drømme.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Dirty Harry » 21. feb 2012 14:29

Jeg er lige gået i gang med at læse Revan som lydbog og en ting der virkelig nager mig er at oplæseren ikke kan udtale Bastilas navn rigtigt.

I spillene var det Bas-ti-la, men Marc Thompson udtaler det som Ba-stiii-la.

Jeg synes dog at perioden bogen foregår i er spændende da der var et hul som kunne blive fyldt.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 22. mar 2012 22:14

Ny video der forklarer The Legacy System

http://www.gametrailers.com/video/updat ... ars/728365
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Anders ML » 26. mar 2012 18:28

Så er spillet købt, og jeg er nu en level 37 Jedi Guardian. Hvilken server spiller de fleste af jer på? :)
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 26. mar 2012 20:12

PVE server hedder Red Eclipse og PVP hedder noget med Blood i titlen.
Det skulle være de 2 hvor der er flest danskere..

Selv holder jeg en pause da jeg har travlt med skole.. Alt for mange lektier i dette kursus :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Dirty Harry » 26. mar 2012 20:55

Jeg spiller på Bloodworthy.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Miaauw » 2. apr 2012 11:05

Har spillet i nogle pæne timer. Har 4-5 stykker level 10, men nu vil jeg endelig ha en main, min Sith Inquisitor. Men kan sku ikke vælge mellem Sage som healer, eller Assassin som dps. Jeg har allerede en tilsvarende karakter på Republic (Counsular Shadow) men er sku stadig lidt tiltrukket til Darth Maul aspektet :/ Nogle tips?
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Dirty Harry » 7. maj 2012 13:24

Åbenbart lukkede og slukkede min guild her i går søndag uden at noget var blevet sagt. Alle de gode spillere er pludselig væk og GM er en spiller der har skiftet over til Imperial...

Æv....
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Jibla » 7. maj 2012 16:09

Det er jo også Tortanic du er ombord på.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf spif2001 » 16. nov 2012 11:01

Så kom patch 1.5, der bl.a. gør spillet Free-To-Play:

http://www.swtor.com/info/news/blog/20121115

Endelig... :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf TheChamp » 16. dec 2012 21:10

Er der stadig folk herinde der spiller?

Jeg er lige begyndt at snuse lidt til F2P udgaven af det hvor jeg har en LVL 10 Smuggler. Men overvejer at købe gametime her til Januar og så gå i gang med spillet for alvor :)
TheChamp
Niveau 1
 
Indlæg: 66


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron