Xboxlife forum

Resonance of Fate

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Resonance of Fate

Indlægaf Da Senzai » 21. mar 2010 09:47

Jeg har længe gerne ville igang med et JRPG igen, men har svært ved at tage mig sammen.

Jeg faldt lige over Resonance of Fate of fate, og det ser virkeligt, virkeligt fedt ud.

Tjek GameTrailers anmeldelse her;
http://www.gametrailers.com/video/revie ... e-of/63360

Når det forhåbentligt snart falder i pris i skyggen af Final Fantasy, så er det helt sikkert et must buy for mig. Er her nogen herinde, der har det?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf adionditsak » 28. mar 2010 01:24

ja jeg er så lige blevet færdig med FF og er igang med magna carta II (er pisse godt iøvrigt) og skal bagefter til og igang med lost odyssey.. men jo fate of resonance glæder jeg mig også rigtig meget til at spille! :-) det virker fedt med alle de ting som der går imod JRPG genren.. det med at man kan skifte udseende på tøjet foreksempel er jo mega fedt :D
Billede
Billede
adionditsak
Niveau 2
 
Indlæg: 179


Indlægaf Gaden9210 » 28. mar 2010 11:58

jeg fik det igår, og det er meget fedt. Specielt world mappet er mega sejt lavet, man skal samle hex'es og så unlocke områder på kortet. Nåede lige til et område hvor jeg skulle redirecte noget strøm ved at bruge farvede hex'es, men nåede ikke at klare det. Man skal lige vende sig til kampsystemet, specielt det såkaldte Critical Condition, hvor du næsten bare er doomed ^^

Kan sagtens anbefale Resonance of Fate til de hardcore RPG gamere, men vil nok anbefale FF:XIII til resten, da RoF ikke er nær så flot, historien er ikke ligeså catchy, og kampsystemet er sværere at vende sig til. Er man ligeglad med disse ting er RoF klart et køb værd :D

Håber det kunne bruges Senzai
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Indlægaf Da Senzai » 28. mar 2010 13:28

Hahah! Det bliver sjovere og sjovere, at GameStop fortalte mig at spillet ikke er udkommet, da jeg var nede i fredags, for at hente mit Kopi af Resonance of Fate, som jeg har forudbestilt.

Men, Yeah. Fedt, at det er fedt! :D :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf nakka » 28. mar 2010 16:50

har lige fundet tid til at kigge på Resonance of Fate til ps3, mellem FFXIII, valkyria chronicles og demons souls.

de tre overnævnte har fyldt møj meget af min tid med ps3en. men RoF har enlig fået mig spille lidt mindre FFXIII, det er voldfedt.
køb det for hulan da!
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Indlægaf Beatwolf » 4. maj 2010 23:31

har overvejet Valkyria Chronicles, det har jo fået virkelig gode anmeldelser. Men jeg er ikke så meget til strategi, er det noget man skal kunne lide meget eller er det meget sjovt alligevel?
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: Resonance of Fate

Indlægaf Baltzardo » 27. apr 2013 22:18

Resonance of Fate er et mega fedt spil! Har prøvet det, og jeg elskede det! Skal selv have gennemført det!!
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


Re: Resonance of Fate

Indlægaf Mike.B » 28. apr 2013 09:26

kan også anbefale Infinite Undiscovery. skulle eftersigende have nogle af de sværeste cheevos og mest irriterende.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Resonance of Fate

Indlægaf Da Senzai » 28. apr 2013 10:01

CaptainBaltzer skrev:Resonance of Fate er et mega fedt spil! Har prøvet det, og jeg elskede det! Skal selv have gennemført det!!


Du er sej, hvis du gennemfører det! RoF er et real mans RPG. Jeg synes ihvertfald, det var svært!

Jeg kan godt lide Japanske Rollespil, jeg har bare i denne generation haft svært ved at gennemfører dem, da jeg ofte bliver distraheret af online multiplayerspil! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Resonance of Fate

Indlægaf Baltzardo » 28. apr 2013 10:08

Da Senzai skrev:
CaptainBaltzer skrev:Resonance of Fate er et mega fedt spil! Har prøvet det, og jeg elskede det! Skal selv have gennemført det!!


Du er sej, hvis du gennemfører det! RoF er et real mans RPG. Jeg synes ihvertfald, det var svært!

Jeg kan godt lide Japanske Rollespil, jeg har bare i denne generation haft svært ved at gennemfører dem, da jeg ofte bliver distraheret af online multiplayerspil! :D




Det jeg har prøvet af det, er indeed MEGET svært, men det tager skam ikke modet fra mig ;)

Det var som sagt fedt det jeg prøvede af det! :)


Og ja med alle de Online Multiplayer spil der findes, hvordan kan man unsgå at ville spille dem også ;)
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


Re: Resonance of Fate

Indlægaf krig » 28. apr 2013 12:51

dette spil har vist smuttet forbi mine øjne..

nogen der evt. ved hvor det er billigt?

Det er efterhånden 3 år gammelt.. og det billigste jeg kunne finde det til var 13 £
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Resonance of Fate

Indlægaf Ink129 » 28. apr 2013 15:36

Jeg sad faktisk og overvejede, om jeg skulle have det købt i sidste uge. Sidder og spiller Ni No Kuni på PS3'en og Lost Odyssey på Xbox'en lige pt. - jeg er dælme i JRPG-humør for øjeblikket. Jeg endte dog med at bestille Tales of Vesperia i stedet. Så må Resonance of Fate (og Eternal Sonata for den sags skyld) vente til en anden dag :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Resonance of Fate

Indlægaf CaptainKicker » 28. apr 2013 16:52

Eternal Sonata er et must, du skal nå inden vi skifter generation. Bedste JRPG på Xboxen, imo. Smukt spil, fantastisk grafik og god historie.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Resonance of Fate

Indlægaf propagandapanda » 28. apr 2013 17:58

krig skrev:dette spil har vist smuttet forbi mine øjne..

nogen der evt. ved hvor det er billigt?

Det er efterhånden 3 år gammelt.. og det billigste jeg kunne finde det til var 13 £


De har det til 80 kr brugt i diverse Gamestop.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Resonance of Fate

Indlægaf Ink129 » 29. apr 2013 11:12

CaptainKicker skrev:Eternal Sonata er et must, du skal nå inden vi skifter generation. Bedste JRPG på Xboxen, imo. Smukt spil, fantastisk grafik og god historie.


I så fald bliver det min næste prioritet på min JPRG-liste. Anmeldelserne ser ud til at bakke det op, som du skriver i hvert fald :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster