Xboxlife forum

Resonance of Fate

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Resonance of Fate

Indlægaf propagandapanda » 29. apr 2013 11:28

Eternal Sonata er ganske udemærket, men blegner ved siden af Tales of Vesperia, som du er i gang med.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Resonance of Fate

Indlægaf Da Senzai » 29. apr 2013 15:09

Tales of Vesperia er også godt. Jeg sidder dog fast ved en af bosserne (det gør jeg også i Tales of Symphonia). Det er lidt sjovt. Jeg ELSKER JRPG´er, men det er meget få, jeg faktisk har gennemført. Spiller dem tit halvt i gennem, og så går jeg enten død i dem, sidder fast eller giver op :P

Jeg tror det er fordi, at jeg ofte bedre kan lide ideen, og konceptet end selve gameplayet. Jeg kan godt blive træt af Random-Encounters ^^;

propagandapanda skrev:
krig skrev:dette spil har vist smuttet forbi mine øjne..

nogen der evt. ved hvor det er billigt?

Det er efterhånden 3 år gammelt.. og det billigste jeg kunne finde det til var 13 £


De har det til 80 kr brugt i diverse Gamestop.



Jeg synes både 130 og 80 kroner virker som gode priser. Nogle JRPG´er har det med at stige i pris efterhånden som de bliver sværere og sværere at få fat på.
Senest rettet af Da Senzai 29. apr 2013 15:16, rettet i alt 4 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Resonance of Fate

Indlægaf CaptainKicker » 29. apr 2013 15:12

Jeg har lige købt Tales, og er lidt bange for at gå i gang med det, og dit indlæg om at sidde fast ved en boss, gør mig ikke mindre bekymret.

Er Tales of Vesperia svært?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Resonance of Fate

Indlægaf Da Senzai » 29. apr 2013 15:33

CaptainKicker skrev:Er Tales of Vesperia svært?


Jeg synes, at det er ret svært.

Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke, at det er fordi, at jeg er dårlig til spillet eller genren som helhed. Jeg "power gamer" aldrig, når jeg spiller JRPG´er. Jeg kan meget bedre lide, at lave figurerene efter den "flavor" jeg synes, de skal have, og ikke nødvendigvis, hvad der er bedst eller effektivt.
Derudover, så synes jeg, at random encounters er det kedeligste i hele verden, så dem undgår jeg, hvis jeg kan, og jeg kan aldrig nogensinde finde på at grinde for Items eller levels.

Det betyder så, at jeg ofte render rundt med halv-sløje builds og tit er lige på grænsen til at være under-leveled.

Det kan være, at her er andre herinde, der bedre end jeg kan fortælle, om Tales of Vesperia er svært.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Resonance of Fate

Indlægaf Mike.B » 29. apr 2013 15:36

Jeg syntes ikke Tales Of Vesperia er svært det har bare nogle gode udfordringer som disse Boss fight bonus challenges.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Resonance of Fate

Indlægaf CaptainKicker » 29. apr 2013 15:57

Ah okay. Må sgu snart komme i omdrejninger så, og give den fuld gas med spillet. For jeg må indrømme at det ser fantastisk ud.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron