Xboxlife forum

WRPG listen

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: WRPG listen

Indlægaf DkSlayer » 4. maj 2012 20:24

propagandapanda skrev:Jeg opfatter nu selv Dark Souls som værende rendyrket RPG. Det handler i høj grad om character building, hvor man selv bestemmer i hvilken retning man vil have sin person (Warrior, thief, mage osv...) plus der er er masse af inventory muligheder.. Ens beslutninger i spillet kan få store konsekvenser på hvordan spillet kommer til at forløbe, og spillet viser ingen nåde hvis du træffer forkerte beslutninger. F.eks. Er der ikke nogen manual save game funktion, kun auto save. Så laver du en fejl, så må du klare dig videre på din færd uden at kunne lave det om. Slår du en NPC ihjel, er han væk for Ltid. Det minder lidt om bøgerne Sværd og Trolddom på det punkt. Den verden spillet foregår i, er noget af det mest dystre eventyrunivers jeg har oplevet.

Jeg vil sige at man snyder sig selv for en sand perle, hvis man ikke spiller spillet, i den tro at det er et decideret action spil. Det er det så langt fra.


QFT

Absolut mit favorit spil fra denne generation. Jeg byttede min xbox version til ps3 versionen, og købte en ps3, kun til at spille Dark/Demon's Souls på, fordi online delen er så meget mere aktivt på playstation.

Jeg har sammenlagt spillet over 700 timer fordelt på 3 karakterer, og er nået til new game++++ med min seneste :)

Jeg kan heller ikke Normalt li at dø i spil, men her er det jo en så stor del af kernen i gameplayet, at det ikke rigtigt er noget jeg bliver irriteret over, som i andre spil (: .. Selvom jeg da også har haft mine rage moments :b
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: WRPG listen

Indlægaf Blodbad » 4. maj 2012 21:14

Jeg forstår sgu ikke rigtigt hvad de der genre diskussioner skal gøre godt for. Har det nogen som helst betydning for et spil hvad for et klistermærke man vælger at putte udenpå eller hvad for en kasse man putter det i? Spillet er det samme.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: WRPG listen

Indlægaf Da Senzai » 6. maj 2012 12:26

Man bruger det til hvis, man er meget glad for vestlige rollespil og gerne vil eje alle WRPG, der er udkommet til Xbox 360. Så kan man f. eks oprette en tråd, der lister alle spillene, og så kan andre gamingentusiaster komme med forslag til flere WRPG, hvis der er nogen, man har overset ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: WRPG listen

Indlægaf spif2001 » 29. maj 2012 06:37

Divinity: Original Sin tilføjet.

Tråd oprettet: viewtopic.php?f=11&t=82771&p=1157123#p1157123
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: WRPG listen

Indlægaf spif2001 » 17. sep 2012 18:12

Dragon Age III: Inquisition føjet til listen
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: WRPG listen

Indlægaf spif2001 » 5. feb 2013 10:14

Opdateret med The Witcher 3: Wild Hunt
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: WRPG listen

Indlægaf Annxii » 5. feb 2013 11:03

spif2001 skrev:Opdateret med The Witcher 3: Wild Hunt

weeeee! nextgen! :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: WRPG listen

Indlægaf spif2001 » 28. feb 2013 17:07

Tilføjet Bound by Flame selvom det måske er lidt for meget action. Vi får se:

http://gamersyde.com/news_spiders_unvei ... 30_en.html
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: WRPG listen

Indlægaf Annxii » 23. jan 2014 15:59

Nu er det ved at være lidt tid siden den her tråd har fået en post, men kom der endelig lidt mere konkret på Middle-Earth: Shadow of Modor, som bør tilføjes :)

http://www.gamespot.com/articles/huntin ... 0-6417227/

Det ser godt nok ud til at have lånt en hel del fra Assassin's Creed, men det ser dog langt mere interessant ud end tidligere spil baseret på LotR (måske lige med undtagelse af det første Battle for Middle-Earth ;))
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: WRPG listen

Indlægaf spif2001 » 15. mar 2014 10:28

Bound by Flame har fået release date - 9. maj '14

http://www.boundbyflame.com/en/news/34- ... shots.html

Udkommer til Xbox 360, PS3, PS4 og PC - mærkeligt nok ikke til Xbox One.

Jeg har ikke tilføjet det nye Middle Earth spil, da det vist er for meget action og for lidt RPG. Kan være det kommer på senere, hvis spillet kommer til at lugte mere af RPG hen imod launch...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: WRPG listen

Indlægaf spif2001 » 19. mar 2014 19:05

Sacred 3 rettet mht release date 22 aug. Curtesy of CaptainKicker:
viewtopic.php?f=11&t=89342&p=1259140#p1259140
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: WRPG listen

Indlægaf A42Merlin » 20. mar 2014 11:06

Too Human 2? hvor har du læst det henne?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: WRPG listen

Indlægaf spif2001 » 20. mar 2014 11:13

A42Merlin skrev:Too Human 2? hvor har du læst det henne?

Hvis du googler det, dukker der historier op om, at Too Human ikke er helt aflivet endnu, men der er intet konkret, og den burde nok ikke være på listen. Den kommer nok til at stå som TBA for evigt, men det kunne være fedt hvis de færdiggjorte trilogien. Jeg kunne godt lide det første, selvom styringen krævede en del tilvænning. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: WRPG listen

Indlægaf A42Merlin » 20. mar 2014 11:38

spif2001 skrev:
A42Merlin skrev:Too Human 2? hvor har du læst det henne?

Hvis du googler det, dukker der historier op om, at Too Human ikke er helt aflivet endnu, men der er intet konkret, og den burde nok ikke være på listen. Den kommer nok til at stå som TBA for evigt, men det kunne være fedt hvis de færdiggjorte trilogien. Jeg kunne godt lide det første, selvom styringen krævede en del tilvænning. ;)


Jeg er vist bange for det aldrig sker da Sillicon Knights blev beordret til at tilbage kalde og destruere alt de havde lavet med Unreal 3 engine. Deriblandt Too Human. :(
og der er ikke sket noget på Sillicon Knights hjemmeside siden 2011.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: WRPG listen

Indlægaf Mike.B » 20. mar 2014 12:10

Jeg vil nu lige hurtig oplyse at jeg skrev til SK netop omkring Too Human, og fik svar om at de er i øjeblikket (tilbage i Juni 2013) er i gang med at arbejde på en ny engine bla til en fortsættelse af Too Human til bedre grafik og forbedret gameplay men det var som sagt sidste år og meget kan jo ske. men de påpeget at Too Human franchisen ikke var død men Hibernating som de kaldte det.. men ser nu ikke meget håb for det i horizonten
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron