Xboxlife forum

sacred 2 spillere???

Diskuter RPG og MMORPG's her.

sacred 2 spillere???

Indlægaf Twisted182 » 1. dec 2009 18:38

ville høre om der var nogle der var friske på at spille jeg er ige begyndt igen er lvl 15 så smid en besked hvis i vil :)
Twisted182
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf DanishDove » 7. jan 2010 00:25

Hey!

Jeg har lige bestilt Sacred 2 fra ShopTo - bare tilføj mig, så er jeg klar om et par dage.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf Jazzillicious » 4. apr 2010 20:31

Heysa,

En kammerat og jeg har nørdet en del Sacred 2 på det seneste - mest i længere sessions ad gangen. Min kammerat loller rundt på en level 40 2h shadow warrior, og jeg en 39 seraphim ("healing build").

Du skal være mere end velkommen til at adde mig, så vi evt kan game lidt når du rammer lvl ~40.

Er pt igang med at levele en ny Seraphim op. Prøver at undgå at dø, så min survival bonus kan få lov at /flexe^^. Kun lvl 15 ca pt.
Jazzillicious
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Twins x Beast x » 4. apr 2010 20:39

Dude.. tråden er fra 1. December..
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf Jazzillicious » 8. apr 2010 11:46

Twins x Beast x skrev:Dude.. tråden er fra 1. December..


Og? Det er ikke alle der køber et spil, spiller det i 4 dage, og så sølger det igen. Heller ikke alle der knalder al playtime ud af et spil i en sitting:)

Jeg spiller ikke vold meget Sacred 2, men hvis de her fyre tilfældigvis stadig spillede og var game, så er det da sjovere en at spille solo;)
Jazzillicious
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: sacred 2 spillere???

Indlægaf carillo8 » 7. mar 2011 08:55

Jeg ligger også inde med Sacred 2 og har næsten ikke spillet det. Jeg ved godt at tråden er gammel men skriv endeligt hvis I er friske på noget CO-OP.

- Lars
carillo8
 



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster