Xboxlife forum

Fable 2 - coop og dollcatcher

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Fable 2 - coop og dollcatcher

Indlægaf Psychotic nUb » 30. apr 2009 07:29

Jeg søger noget hjælp til at få de forskellige coop achievements og the dollcatcher :) Hvis der er nogen der vil hjælpe mig ville det være fedt, men jeg ved ikke om jeg rigtigt kan give noget til gengæld andet end noget ingame guld. Kan godt forsøge at hjælpe med the duelist også hvis det er.

Håber en venlig sjæl vil hjælpe mig :)
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Plaschke » 30. apr 2009 09:07

jeg kan godt spille lidt coop men jeg har ikke dukken endnu.. Hvornår skal det være? Vi kunne også tage "The crucible champion" missionen.. Mangler lige at få perfect round i alle sammen
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Indlægaf Psychotic nUb » 30. apr 2009 09:22

Jeg har tid i morgen efter klokken halv 4 hvis det er :)
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Plaschke » 30. apr 2009 11:52

Nej der har jeg desværre ikke tid. Jeg skal på arbejde til kl halv 4 og derefter skal jeg gøre klar til nogle venner der skal spise middag hos mig. Weekenden passer lidt bedre :)
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Indlægaf Psychotic nUb » 30. apr 2009 14:17

hmm jeg kan lørdag indtil klokken 4 og så kan jeg hele søndag
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Plaschke » 30. apr 2009 20:14

Lad os tage søndag :) Jeg ved ikke helt hvad tid på dagen jeg kan komme til xboxen, men jeg skriver hvis der kommer noget nyt i sagen :D
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Fable 2 - coop og dollcatcher

Indlægaf xsoenx » 30. apr 2009 20:23

Psychotic nUb skrev:Jeg søger noget hjælp til at få de forskellige coop achievements og the dollcatcher :) Hvis der er nogen der vil hjælpe mig ville det være fedt, men jeg ved ikke om jeg rigtigt kan give noget til gengæld andet end noget ingame guld. Kan godt forsøge at hjælpe med the duelist også hvis det er.

Håber en venlig sjæl vil hjælpe mig :)

jeg har en theresea doll hvis du har en anden dukke kan vi godt bytte
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Indlægaf Psychotic nUb » 30. apr 2009 23:25

Plaschke skrev:Lad os tage søndag :) Jeg ved ikke helt hvad tid på dagen jeg kan komme til xboxen, men jeg skriver hvis der kommer noget nyt i sagen :D

Lyder som en deal :)

og xsoenx, jeg har desværre ingen dukker, men skal man ikke have alle på en gang før det virker anyways?
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf xsoenx » 1. maj 2009 10:02

Psychotic nUb skrev:
Plaschke skrev:Lad os tage søndag :) Jeg ved ikke helt hvad tid på dagen jeg kan komme til xboxen, men jeg skriver hvis der kommer noget nyt i sagen :D

Lyder som en deal :)

og xsoenx, jeg har desværre ingen dukker, men skal man ikke have alle på en gang før det virker anyways?

ja det skal man
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Indlægaf Plaschke » 2. maj 2009 08:18

Hey Psycho nub.. Bad news Min Xbox er lige røget i svinget Noget med med en ethernetport chip (E73). Bare irriterende for jeg bruger ikke ethernetporten til at gå på LIVE.. SÅ jeg må udskyde det til ubestemt tid. Men held og lykke med dine eventyr. Så må vi se om jeg kan få skaffet en ny inden længe. :?
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Indlægaf Psychotic nUb » 2. maj 2009 10:07

Okay :) er der jo så ikke noget at gøre ved :P

God weekend
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Psychotic nUb » 5. maj 2009 05:33

Bump
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf Psychotic nUb » 14. maj 2009 20:33

søger stadig hjælp :)
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 7. okt 2009 13:42

jeg søger også en der kan hjælpe mig med Doolcatcher! (-:
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf JenserCube » 31. dec 2009 02:06

Jeg leder efter en, der allerede har Dollcatcher achievement og stadig har sine dukker. Jeg er ikke interesseret i at få dukkerne, men man kan give achievement videre på en bestemt måde.

Jeg kan til gengæld give The Completionist.
JenserCube
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron