Xboxlife forum

Risen

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf CaptainKicker » 10. okt 2009 09:18

spif2001 skrev:hmm... jeg kan ikke huske lige hvilken container jeg fandt den i, men den er i huset.


Ved mig, der lå den ved siden af sengen ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf spif2001 » 10. okt 2009 10:54

CaptainKicker skrev:
spif2001 skrev:hmm... jeg kan ikke huske lige hvilken container jeg fandt den i, men den er i huset.


Ved mig, der lå den ved siden af sengen ;)

Det var den nok også hos mig - kunne bare ikke huske det ;)

...men for hunden det spil er ikke let. Jeg spiller det på normal, og jeg har mit hyr med at få nakket monstre.



[Minispoiler]
Hvis man tager mod bandit campen i sumpen, så vil mit råd være, at få samlet de 500 guldstykker, som det koster at købe Workers Clothes af Hawkins. Giver +10 til slashing/piercing(blunt damage - og lige pludselig går det meget bedre med de lettere monstre. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Annxii » 10. okt 2009 11:24

Risen er bestemt ikke noget let spil! Man er sygligt svag i starten og selvom det bliver langt bedre hen af vejen så kan jeg da godt se hvorfor nogle mennesker (og anmeldere!) kan blive dybt frustrerede når de bliver nakket af en ulv 5min inde i spillet. Det er ikke lige det de fleste forventer ;)

Kalle, skynd dig at få fat i Gothic serien! http://www.spilpriser.dk/Product/Detail ... hic&sp=all
Når du bliver bidt af Risen så hurtigt så er det en hån mod dit RPG-hjerte at du ikke har prøvet Gothic serien. Ja, produktionskvaliteten er måske ikke den højeste, men kender ikke til andre RPG der i den grad får Fallout 3s valgmuligheder til at ligne en overvejelse om hvad man skal spise til aften :D

Det var synd det aldrig blev til noget med Gothic 3 til xboxen. Jeg så gerne i portede hele serien til xbox! :D Hold også øje med "Arcania" der skulle komme engang i 2010. Det har undertitlen "A Gothic Tale" så gæt hvad det er en efterfølger til ;)

[Minispoiler]
Spif, prøv at test dit workers cloth på en ogre øst for bandit camp og se om den ikke stadig kan 1-hitte dig ;)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Justin Anhtony » 11. okt 2009 11:09

Så kan jeg ikke komme videre...
Kan ikke finde den der "excavation site"
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Oddhawk » 11. okt 2009 13:04

Jeg kunne desværre ikke lide fallout og bryder mig heller ikke om Risen, havde regnet det blev lidt alla sacred 2 siden at Deep Silver indgik i spillet .
Øv Øv
Oddhawk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Nordsjælland


Indlægaf Annxii » 11. okt 2009 17:36

Justin Anhtony skrev:Så kan jeg ikke komme videre...
Kan ikke finde den der "excavation site"

Er det ikke bare de små "øer" med faklerne ude i sumpen? Eller er du et helt andet sted end mig :lol:

Oddhawk, Deep Silver er jo bare udgiveren, Piranha Bytes er udvikleren. Hvis man kigger på deres portfolio bør man ikke være i tvivl om hvad man skal forvente ;)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Justin Anhtony » 11. okt 2009 19:11

Nej, det er ikke der
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf skitzofraen » 12. okt 2009 14:36

Justin Anhtony skrev:Grafikken: http://www.videogameszone.de/aid,696485 ... e=1&order=

Grafikken er meget bedre på pc men farverne er flottere på xboxen.


Jeg synes faktisk, at 360 versionen ser bedst ud på de fleste af de billeder...

Jeg har hverken prøvet Pc eller 360 versionen, så jeg ved ikke, hvordan spillet ser ud i aktion, men ud fra de billeder der, synes jeg at 360en vinder...

Der er klart flere detaljer i pc versionen, men farverne på 360 versionen får det næsten til, at se ud som om, at de 360 screens er i højere opløsning.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Annxii » 12. okt 2009 15:20

jeg synes den største forskel der er i grafikken er den sindsygt høje kontrast, der er på xboxen. Om dagen gør det ikke noget men om natten eller i en dungeon er det fuldstændig umuligt at se noget som helst og fakler er meget lidt hjælp.

Generelt vil jeg altid gerne have lyse spil. Jeg kan godt lide at se hvad jeg foretager mig og ikke famle rundt i blinde :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Justin Anhtony » 12. okt 2009 15:33

Prøv at sætte xboxen til via component istedet for HDMI, så bliver billedet meget lysere af en eller anden grund..
Ved ikke om det skyldes mit tv's instillinger men prøv ;)
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Justin Anhtony » 13. okt 2009 15:26

Lige meget med de der excavation sites, har fundet ud af det
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf CaptainKicker » 15. okt 2009 08:07

I starten på den der camp, ser det ud til at jeg har et stort problem.

Jeg stjal lidt i starten, og det så ham der Vitus, og nu nægter han at snakke med mig, efter jeg har klaret de 3 recruits og Master Aric.

Hvad skal jeg gøre? Starte forfra?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Haugboelle » 15. okt 2009 08:11

Annxii skrev:
Justin Anhtony skrev:Så kan jeg ikke komme videre...
Kan ikke finde den der "excavation site"

Er det ikke bare de små "øer" med faklerne ude i sumpen? Eller er du et helt andet sted end mig :lol:

Oddhawk, Deep Silver er jo bare udgiveren, Piranha Bytes er udvikleren. Hvis man kigger på deres portfolio bør man ikke være i tvivl om hvad man skal forvente ;)


Gothic ftw!
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Twisted182 » 19. okt 2009 16:03

jeg ville bare lige høre fra nogle fellow xgamers og risen er værd at købe:)?
Twisted182
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf CaptainKicker » 19. okt 2009 16:07

Jeg kan varmt anbefale det. Jeg bliver helt opslugt af spillet, og så går timerne bare. Det er rigtig underholdende med nogen gode quests. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron