Xboxlife forum

Maybe I was wrong!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Maybe I was wrong!

Indlægaf Valkyrie » 19. mar 2004 01:12

Billede

Billede

Billede

Måske tog jeg fejl da jeg kom med en meget bold statement - Fable vil højst sandsynligt blive en skuffelse. At kaste de ord jeg selv kastet ud på forummer førhen, blev nu til negativitet, som ikke er særligt "Nice" Gjort. For det, undskylder jeg.

Måske er der virkelig noget om det. De her tre nye screenshots, giver mig næsten kuldegysninger. Det viser noget vi ikke har set før. Det ser rigtig nok ud til at være in-game.

Og det vise lidt andre ting, end hvad vi har set før:)

At glæde sig til at leve et helt liv i en fantasiverden, er vel også noget at glæde sig til. Jeg tror skam stadig at det ikke vil være det spil, vi forventede i starten, men jeg tror at der måske er mulighed for et anderledes action adventure RPG, der vil give os noget vi ikke har set før. Og det kan jo kun være godt.

De her screenshots er ikke imponerende på den måde. Men de viser alligevel, en slags... "Der er håb for os... Hav faith":)

..... Synes jeg!:)

-Val
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Capulus » 19. mar 2004 09:33

jeg ved ikke hvad det viser, men da jeg ikke har sat mig vildt meget ind i det fable hype der, så er det rystende hvor meget du kan udlede af 3 screenshots...det viser det ihvertfald mig ;)

[ Wink, Wink: dette er er skrevet med glimt i øjet ]

hygge
Cap
Billede
Yes Sir, sådan ser et flamberet egern altså ud.
Capulus
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf Peet » 19. mar 2004 13:41

et spil ser alt for guf ud..
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf bOOmer DK » 19. mar 2004 15:05

*fråde om munden* Savle savle savle!!!!

Lige nu hygger jeg mig med Morrowind, Game of the year edition, men jeg venter sgu med spænding på fable!
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Indlægaf Buktu » 19. mar 2004 15:39

Selvfølgelig er screensne fede, og grafikken ser da også alt for nice ud... :)
Problemet er bare at de selv har skrevet i deres Faq at det ikke bliver som de lagde ud med. Og det er jeg ikke særligt vild med...
Men derfor kan det da godt bliver et rigtig godt spil. Det behøves jo ikke være direkte revulotion, på alle måder, for at bliver super godt.
Men må sige at de nye screens ser rigtig nice ud. Håber da også at det bliver godt. Men kan ikke se hvorfor de dog skulle dræbe ens familie efter et stykke tid.. Det synes jeg er ret irriterende...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron