Xboxlife forum

Fable 2 - The Dollcatcher - byttetråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Fable 2 - The Dollcatcher - byttetråden

Indlægaf Banno » 29. okt 2008 10:44

Jeg har godt nok ikke fået min egen Hero Doll endnu, fordi jeg er megaringe til at skyde, men derfor kan vi jo godt være på forkant med begivenhederne! :-)

Skriv i denne tråd, hvilke(n) Dolls du hhv. har og mangler.

Hvis du er i tvivl om, hvad jeg lige fabler (no pun intended, hehe) om, så er der 6 Hero Dolls i spillet (Garth, Hammer, Lucien, Theresa, Reaver og Hero). Den sidste doll kan købes, men du kan kun få én af de andre i netop dit spil(!). Du får den ved at vinde i Westcliff Shooting Range og kan eks. vinde en Garth doll. Du kan deltage flere gange, men får altså altid den samme doll (eks. Garth). Den skal du så bytte med andre spillere for at få de andre dolls og dermed denne lidt irriterende achievement!

Hvis man har alle dolls, så skulle det efter sigende være nok at joine den persons spil. Så hvis man er villig til at stille op til det, så sig til!

/Per
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf DJan.dk » 29. okt 2008 21:41

Jeg er i samme situation. Har endnu ikke fået min doll da jeg er sindsygt dårlig til at ramme.

Det kunne være fedt hvis der er en der muligvis har alle lige nu, og som er villig til at låne dem 10 sek. for at jeg kunne få den achievement. Giver gerne en bette million guld for det... og dukkerne bliver selvfølgelig leveret tilbage igen. :)

Nå, tilbage til skydebanen. :(
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf Kababs » 30. okt 2008 09:36

Jeg har ikke en bruger herinde, så låner hurtigt min brors.
Jeg/vi har en Hero Doll og en Reaver Doll. Mener I, at det blot er nødvendigt at joine et spil med en som har ALLE Dolls'ene, og så får man achievement, eller skal man ha' alle sammen selv?
Vi 3-4 stykker ku' jo bare samarbejde, ku det ikke være en idé?

Mit gamertag er MardinDJ, jeg har kun Hero Doll, og min bror er Kababs, han har Hero og Reaver Doll. Vi arbejder stadig på sagen med at få min doll på shooting range. Så må vi se.
Jeg har alt det gukd i behøver, hvis I vil have guld for noget ;)
skriv endelig, det ku være fedt at samarbejde for den lidt irriterende achievement ;)
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Indlægaf Kababs » 30. okt 2008 22:01

Vi har nu Hero Doll, Reaver Doll og Theresa Doll..
Hva har I ? :)
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Indlægaf Banno » 31. okt 2008 09:34

Jeg tager mig lige sammen og prøver at vinde den pokkers skydekonkurrence i aften! Jeg er bare så dårlig, hehe!

/Per
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Kababs » 31. okt 2008 15:06

Banno skrev:Jeg tager mig lige sammen og prøver at vinde den pokkers skydekonkurrence i aften! Jeg er bare så dårlig, hehe!

/Per


Bare sæt din accuracy og speed helt op i Skill, det gør det meget lettere for dig. :)
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Indlægaf Banno » 1. nov 2008 15:47

Jeg har max skill i alle "skyde" skills, men det er mine personlige talenter, der fejler, hehe.

Prøvede adskillige gange igår, men kan ikke klemme scoren op på mere end ca. 110 pts.

/Per
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Avatar3101 » 4. nov 2008 16:00

kunne være så nice at måtte låne alle sammen i lidt tid :P

Er med på at få samlet alle dolls'ene, men er max. kommet op på 109 indtil videre :(
Avatar3101
Niveau 1
 
Indlæg: 55
By: Aarhus N


Indlægaf MopStyle » 4. nov 2008 16:05

Jeg har alle dolls :)
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Kababs » 5. nov 2008 08:39

MopStyle skrev:Jeg har alle dolls :)


Hey, er det nogle du vil låne ud til mig i max en time engang i aften eller ? :)
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Indlægaf Banno » 5. nov 2008 09:06

MopStyle skrev:Jeg har alle dolls :)


Det ville være nice om vi bare kunne prøve at joine dit game. Det skulle vist nok være nok :-)

/Per
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf MopStyle » 5. nov 2008 09:40

I kan bare tilføje mig, så kan vi prøve engang i aften hvis det er :)
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Améndir » 5. nov 2008 17:09

Det lyder godt, da :D
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf Kababs » 17. nov 2008 10:05

Hey igen.. Nogen som har Lucien eller Garth, der evt. ville bytte ?
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Indlægaf Blodbad » 18. nov 2008 13:49

Kababs skrev:Hey igen.. Nogen som har Lucien eller Garth, der evt. ville bytte ?


Jeg har extra Lucien dolls.
Mangler Garth, Hammer og Theresa.

Tilføj mig bare som ven hvis du/i vil bytte, men skriv lige en besked om at det er derfor, er ikke så meget til anonyme friend requests.

Jeg gider ikke bytte til andet end de dukker jeg ikke selv kan vinde, men hvis du gerne selv vil have noget andet så sig til. Jeg har pub games tingene hvis det skal være.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron