Xboxlife forum

Fable 2 - The Dollcatcher - byttetråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf HEJ PETER » 12. apr 2010 11:48

så vil jeg også utroligt gerne lege med dine dukker :D
HEJ PETER
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf sjuss » 12. apr 2010 11:52

Plaschke skrev:
sjuss skrev:ALLE må lege med mine dukker ;)


Fint, jeg har lige tilføjet dig til vennelisten. Har du evt. tid engang i aften? :)


Nok først i morgen aften hvis det skal være om aftenen, da vi har besøg af min svigerfar idag...
"Fighting for peace is like fucking for virginity"
sjuss
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf Stoffer » 12. apr 2010 12:06

sjuss skrev:
Plaschke skrev:
sjuss skrev:ALLE må lege med mine dukker ;)


Fint, jeg har lige tilføjet dig til vennelisten. Har du evt. tid engang i aften? :)


Nok først i morgen aften hvis det skal være om aftenen, da vi har besøg af min svigerfar idag...


Er det ikke noget med, at vi bare kan joine dig in game, så vi bliver henchman, og så du bare sælger en af dine dukker og køber den igen, så vil vi også få achievementen? :) Altså self en af gangen, da man kun kan spille 2 i coop :P

Er du hjemme ved 15 tiden ca? :)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Blade Dk » 12. apr 2010 12:12

hey jeg kunne os godt tænke mig de der dukker!
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf sjuss » 12. apr 2010 12:21

Stoffer skrev:
sjuss skrev:
Plaschke skrev:
sjuss skrev:ALLE må lege med mine dukker ;)


Fint, jeg har lige tilføjet dig til vennelisten. Har du evt. tid engang i aften? :)


Nok først i morgen aften hvis det skal være om aftenen, da vi har besøg af min svigerfar idag...


Er det ikke noget med, at vi bare kan joine dig in game, så vi bliver henchman, og så du bare sælger en af dine dukker og køber den igen, så vil vi også få achievementen? :) Altså self en af gangen, da man kun kan spille 2 i coop :P

Er du hjemme ved 15 tiden ca? :)


Jov det var også sådan jeg havde tænkt mig at gøre det :D
Regner med jeg er online til kl. 17.00 ca.
"Fighting for peace is like fucking for virginity"
sjuss
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf Stoffer » 12. apr 2010 12:31

sjuss skrev:
Stoffer skrev:
sjuss skrev:
Plaschke skrev:
sjuss skrev:ALLE må lege med mine dukker ;)


Fint, jeg har lige tilføjet dig til vennelisten. Har du evt. tid engang i aften? :)


Nok først i morgen aften hvis det skal være om aftenen, da vi har besøg af min svigerfar idag...


Er det ikke noget med, at vi bare kan joine dig in game, så vi bliver henchman, og så du bare sælger en af dine dukker og køber den igen, så vil vi også få achievementen? :) Altså self en af gangen, da man kun kan spille 2 i coop :P

Er du hjemme ved 15 tiden ca? :)


Jov det var også sådan jeg havde tænkt mig at gøre det :D
Regner med jeg er online til kl. 17.00 ca.


Sweet :)
Vi ses klokken 17 så :D
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Plaschke » 12. apr 2010 12:56

Stoffer skrev:
sjuss skrev:
Stoffer skrev:
sjuss skrev:
Plaschke skrev:
sjuss skrev:ALLE må lege med mine dukker ;)


Fint, jeg har lige tilføjet dig til vennelisten. Har du evt. tid engang i aften? :)


Nok først i morgen aften hvis det skal være om aftenen, da vi har besøg af min svigerfar idag...


Er det ikke noget med, at vi bare kan joine dig in game, så vi bliver henchman, og så du bare sælger en af dine dukker og køber den igen, så vil vi også få achievementen? :) Altså self en af gangen, da man kun kan spille 2 i coop :P

Er du hjemme ved 15 tiden ca? :)


Jov det var også sådan jeg havde tænkt mig at gøre det :D
Regner med jeg er online til kl. 17.00 ca.


Sweet :)
Vi ses klokken 17 så :D


Jeg er med på kl 17 også.. Sidder bare hjemme hele dagen og læser op til eksamen så jeg har nok brug for en lille pause ;)
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Indlægaf sjuss » 12. apr 2010 16:23

kom frisk, kom frisk...
"Fighting for peace is like fucking for virginity"
sjuss
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf Xeon » 23. apr 2010 15:21

jeg har achievementen så add mig hvis i vil ha nogen dukker
Xeon
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf First blood DK » 27. jun 2010 21:39

Har en del dolls jeg gerne vil bytte til nogen andre.

Jeg har 2 stk. Hammer dolls som jeg gerne vil bytte til en anden slags doll.

Også har jeg 4 stk. Lucien dolls som jeg gerne vil bytte til en anden slags doll.

Har også lige fået en ekstra Theresa doll.
.....
Jeg søger dukken der hedder "hero".
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Indlægaf TcRCtS2001 » 1. aug 2010 13:28

Nogen der vil hjælpe mig med den? jeg har Theresa og ingen andre og er mega ringe til at skyde :P å nogen der har de resterende(skal nok give dem tilbage når achievement er unlocked) så vil jeg sgu blive glad :D
"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf Rahbek » 1. aug 2010 13:33

Hmm, kan ikke huske hvilket jeg har. Mener jeg har Theresa og Hammer. Vil self gerne give dem væk (Kan gå over og skyde mig til nogle flere).

Vil gerne have nogle af de resterende dukker, hvis der er nogen der har dem i overskud, så send mig en FR, så kigger vi lige på det i aften? :)

TcRCTS2001: Prøv at gå over og øv dig lidt igen, det kunne være godt hvis du kunne skaffe nogen af den 'anden' dukke ;)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf TcRCtS2001 » 1. aug 2010 14:00

Rahbek :P bla bla bla :P men som sagt er det nogen der vil låne mig de resterende eller have alle mine penge i spillet for lånet er det også ok ;) de bliver selvfølgelig leveret tilbage så snart achievementen er blevet unlocked, ellers kan vi tage den i coop hvor vedkommende sælger sin ene doll og køber den igen så burde den også unlocke for mig :D
"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Re: Fable 2 - The Dollcatcher - byttetråden

Indlægaf fodbod1232 » 13. jan 2011 19:17

Jeg mangler Hammer og Lucien dolls' har 2 hero dolls og 3 chicken suit, hvis nogen er interesseret i at bytte med mig :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Fable 2 - The Dollcatcher - byttetråden

Indlægaf fodbod1232 » 14. jan 2011 18:43

Hvis jeg kunne låne Hammer og Lucien dolls, så kunne i få mine resterende 4 dolls(Reaver, Hero, Therasa og Garth)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron