Xboxlife forum

Too Human

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf bjaelkesex » 12. jul 2008 21:44

tango skrev:Det udgives d. 29 august, så det er ikke dén fulde udgave af spillet, men én udgave af spillet.

Tvivler på at den endelige udgave af spillet overhovedet er gået guld endnu.


12. juni skrev Denis Dyack dette indlæg: http://blogs.ign.com/silicon-knights/2008/06/12/92677/
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf tango » 12. jul 2008 21:47

Morten Skou skrev:Det er den fulde udgave af spillet - hele historien er der osv. Dog er der som sagt tale om et "preview" eksemplar, som typisk betyder at den sidste finpudsning mangler.


Det var det jeg mente med at det var én udgave af spillet - ikke dén endelige udgave, som vi ser på hylderne i slutningen af august.
tango
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf Morten Skou » 12. jul 2008 21:49

tango skrev:
Morten Skou skrev:Det er den fulde udgave af spillet - hele historien er der osv. Dog er der som sagt tale om et "preview" eksemplar, som typisk betyder at den sidste finpudsning mangler.


Det var det jeg mente med at det var én udgave af spillet - ikke dén endelige udgave, som vi ser på hylderne i slutningen af august.


Hvilket også var hvad jeg skrev i mit første indlæg :wink:

... debug preview kode.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Vinterbird » 12. jul 2008 22:10

tango skrev:
Morten Skou skrev:Det er den fulde udgave af spillet - hele historien er der osv. Dog er der som sagt tale om et "preview" eksemplar, som typisk betyder at den sidste finpudsning mangler.


Det var det jeg mente med at det var én udgave af spillet - ikke dén endelige udgave, som vi ser på hylderne i slutningen af august.


Sandt det ikke er retail udgaven, men det er en mere eller mindre færdig udgave. Hvilket Dayack også har gjort rimelig tydeligt flere steder på nettet. Det er en tæt på færdig udgave, med meget få fejl (ifølge ham selv) tilbage.

Indholdsmæssigt er det jeg har spillet færdigt, og det er ikke fordi at det folk kommer til at spille til launch vil være magisk ændret fra det jeg spillede, forventer det bliver mere eller mindre den samme oplevelse.


Og til hvem der end spurgte om Gamertag osv, så spillede jeg på redaktionens debug maskine, som er tilsluttet den interne udgave af Live kaldet PartnerNet.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf morphar~ » 12. jul 2008 22:21

@Vinterbird

Hvornår må der så udgives reviews af spillet?
morphar~
Niveau 3
 
Indlæg: 231


Indlægaf Vinterbird » 12. jul 2008 22:28

morphar~ skrev:@Vinterbird

Hvornår må der så udgives reviews af spillet?


Når review kode sendes ud. Dayack har dog udtalt at han vil have det i journalisternes hænder et godt stykke tid før udgivelsen, så de kan nå at opleve co-op og alle de forskellige aspekter og alt det pjat.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Nilsson. » 15. jul 2008 20:40

Nu hvor demoen er ude, hvad er folks mening så?

Har gennemført den et par gange, og synes selv at det var lidt sløvt i starten mht. styringen og sådan, men efter at have spillet det i et par timer er jeg gået hen og blevet mer eller mindre tosset med det, synes det fungerer virkelig godt :)

Men hvad med jer andre?
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf BlueCoffee » 15. jul 2008 20:47

Meget meget positivt overrasket ..var sikker på det ville være en katastrofe, men det kører som en drøm (HD i alle 360'ere microsoft!) og styringen er utrolig original og sjov efter min mening.
Billede
BlueCoffee
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Indlægaf Dirty Harry » 15. jul 2008 21:17

Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal sige om det. Grafisk synes jeg det er flot, men styringen fandt jeg mærkelig. Ark ja, jeg kan godt se hvorfor at smide melee over på right analog stick men for mig der er vant til et mere frit kamera, udløste jeg den ene række af slag efter den anden uden nogen fjender i milesomkreds.

Så det eneste jeg kunne se jeg ikke var videre glad for var sådan set kun styringen. Selvfølgelig gælder det lige om at huske hvem er hvem, fra religionstimerne omkring Aser-troen, men det kommer nok til at gå.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Kattolil » 17. jul 2008 05:26

Til alle jer der ærgre jer over at man ikke kan være andre en champion, frygt ej, råd er på vej..

Plat spøg til side, i kan skam sagtens vælge to andre, det handler bare om at være hurtig.

I kan vælge enten commando eller defender (tanken).

Det i gør, er at gå en til højre (Commando) eller en til venstre (defender/tank kan ikke huske navnet).

Så, bliver i ved med at bashe A imens i trykker tilbage til champion. Hvis i er hurtige nok, så er i den i har valgt istedet for champion ;)
Kattolil
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Indlægaf RazorOne DK » 28. jul 2008 09:31

"Beserker" class er nu aktiv i DEMO'en

De andre classes er stadig tidslåst men snart bliver de også tilgænglige.
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf Szast » 28. jul 2008 10:02

man kan åbne alle...
http://www.youtube.com/watch?v=sYvFhrVKJmk
jeg har gjort det
Szast
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Indlægaf Hgudmand » 29. aug 2008 21:42

Nå så fik jeg det endelig ind af brevsprækken - det er squ egentligt ret fedt.

Her 3½ time inde i spillet hygger jeg mig stadigvæk. Grafikken er ret flot og detaljeret (IMO).

Jeg ser det som en slags "moderne" Dungeon Siege, med masser af udstyr til sin karakter.

Styringen skal man lige vænne sig til, med det funker alligevel. Jeg kommer sikkert ikke igennem alle 5 klasser. Men tumps up herfra :D
Billede
Hgudmand
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Indlægaf bullerdaddy » 30. aug 2008 11:32

nogen der kan fortælle hvorfor man skal købe dette spil.. har tænkt på det, men er lidt usikker..
Billede
bullerdaddy
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Indlægaf MopStyle » 30. aug 2008 12:28

bullerdaddy skrev:nogen der kan fortælle hvorfor man skal købe dette spil.. har tænkt på det, men er lidt usikker..

Hvis du kan lide hack 'n slash, loot og Diablo-agtige spil så skal du købe det. Historien er ikke 100% i top, og der er små fejl i spillet. Men det er MEGA sjovt, og man bliver absolut ikke træt af det. Jeg kan slet ikke flytte mig fra Xboxen når jeg først er igang med at smadre fjender med endeløse comboer 8) Men det skal dog siges at der er fejl i spillet, lyden er heller ikke god og grafikken er ikke i top. Men hvis du kan se bort fra det, og nyde spillet som det er - så er det 100% alle pengene værd. Co-op er også mega grineren. Og man vil klart spille det igennem flere gange for at blive level 50 og få hele sit Elite Armor Suit. Customization delen i spillet er genial og man kan finde nyt udstyr over det hele. Det ser også rigtig fedt ud.

Fun-factoren i spillet er helt oppe på 9/10 hos mig. Den samlede karakter trækker dog lidt ned, da der er fejl i spillet som ikke burde være der. Men hvis du vil have det sjovt, og samle en masse loot så kan man ikke undgå dette spil. Genial tidsfordriv.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron