Xboxlife forum

Problemmer med PSO

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Problemmer med PSO

Indlægaf TuxPower » 4. mar 2004 17:48

Jeg har problemmer med at købe et Hunter's Licence, jeg få følgende fejl:

(No. 406)
Cannot continue due to
an unexpected error.
Press A
to restart the game.

Xbox support sagde at det muligvis var fordi jeg bor i danmark (med dansk billing address). En af mine venner, der rigtig gerne vil spille PSO med mig, har ikke noget problem (han har engelsk billing address) men bor i danmark.
Sega har ikke svaret på mine mails, så nu er mit spørgsmål:
Er det fordi jeg har dansk billing address, at jeg ikke kan købe et Hunter's Licence?

** UPDATE **
Jeg har nu fået svar fra Sega som siger at det er M$ der står for implementationen og jeg skal kontakte M$. Som så siger at det er Sega jeg skal kontakte.

Kode: Vælg alt
while (1) {
    kontakt M$;
    kontakt Sega;
}

:evil:
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf kjerulf » 29. jun 2004 15:54

Har samme problem :(

Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre nu

- Kjerulf
kjerulf
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf DNS_DK » 29. jun 2004 16:00

i har nok en Dansk account! hvis i har det så kan i ikke spille spillet!

jeg (var) signed op i sverige og jeg kunne godt spille det...

man kan bare ikke med Dansk account! ved ikke hvorfor!
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf TuxPower » 30. jun 2004 10:06

Problemmet var min danske billing address. Jeg oprettede et engelsk gamertag (er blevet afmeldt igen) og havde ingen problemmer.

En sjov ting skete da jeg skulle afmelde mit engelske gamertag, computeren (ikke min, men Xbox support's) gik ned, men sådan går det jo når man ikke bruger et rigtigt OS.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf DNS_DK » 30. jun 2004 21:41

lol tuxpower... hehe!

ja min account blev lukket da min fars VISA kort udløb og så nåede han ikke at få nyt før min account blev lukket... lidt surt men jeg har da fået en ny LIVE pakke, spil, controler og memory card for det :D så jeg overlever :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Goose Fraba » 6. jul 2004 16:42

Fungerer det godt nok selvom man anvender et dansk VISA kort? Jeg talte i telefon med en fra Xbox kundeservice fordi jeg gerne ville have ændret min billing region, men han sagde det var ligemeget fordi PSO alligevel ikke ville virke så længe jeg har et dansk kreditkort.
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf DNS_DK » 6. jul 2004 16:50

det er sku ligegyldigt om det er et dansk VISA kort da du kan betale med VISA over hele verden.... det er bare din account, hvid den er dansk så kan du ikke...
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Goose Fraba » 6. jul 2004 17:20

Ja, det prøvede jeg også på at forklare ham. Men de er alligevel for dovne til at ville ændre min billing region, så det ser ud til jeg skal have åbnet en hel ny account for det. Latterligt! :roll: Så kan man få den udsøgte fornøjelse af at skulle flytte hele sin friend list over til et andet gamertag. :evil:
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf DNS_DK » 6. jul 2004 17:49

har jeg lige gjort da min gamle account udløb :P

og nu har jeg desværre lavet en Dansk account ved 1 uheld og nu kan jeg ikke spille spillet :(

du kan ikke ændre din account fra dansk til engelsk ligemeget hvad du gør... det kan xbox support ikke engang gøre for dig...

jeg fik forklaret hvorfor: fordi at hvis de laver den om til engelsk så bliver xboxen forvirret (den bliver forvirret fordi den ikke kan se at den er lavet om da du ikke kan ændre den på din xbox) og så ødelægger det et stort system inde ved dem...

ved ikke om du fattede det men det er sådan de forklarede det sådan ca.
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Goose Fraba » 6. jul 2004 19:05

Tjah, et eller andet skal de vel bruge som undskyldning, når ikke de gider. Så længe folk bruger VISA, så burde det i hvertfald være komplet ligegyldigt for MS hvilken billing region, man har angivet. Uanset hvad, så burde det ikke være besværligt at lave det sådan, så brugeren selv kunne gå ind og ændre den slags i sin account. Men det er der ikke så meget at gøre ved. Jeg må ud og have mig et ekstra kit. :x
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf TuxPower » 7. jul 2004 13:18

Det der gør en endnu mere åndsvagt er, at hele Europa logger ind på den samme server i England. Men der er jo M$, så hvad mere kunne man forvente. :roll:
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron