Xboxlife forum

Situationen ved Fable...

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Situationen ved Fable...

Indlægaf Buktu » 17. feb 2004 16:18

Hmm... Der er så godt som ingen gode nyheder omkring Fable... Tværtimod. Jeg har læst på et andet forum, at situationen hos BBB, og Fable, ikke er god.. Peter Molyneux har ganske enkelt lovet for meget. Det bliver diskuteret om det overhovedet vil være muligt at få børn, eller få mulighed for at vælge om man vil være god eller ond. Lige fra starten har de jo været nød til at nedjustere. Molyneuxes oprindelige Idé lød jo på at spillet skulle være totalt frit. Senere blev der så skåret ned på det og sagt at det blev lidt mindre frit end forventet. Nu er hele spillet i fare.

Spillet har været i udvikling i over 5 snart.. Det er lang tid.. Det er ikke første gang det sker med at spil, men det er stadig utroligt lang tid. Der er nogle brugere inde på det officielle Fable Forum der er igang med at gå i protest (spøg mig ikke om hvordan) for at få spillet ud nu. Hvis det ikke var fordi at M$ har skudt utroligt mange penge i spillet ville det højst sandsynligt blive droppet. Men nu vil det bare blive smidt på gade uanset hvad....

Hvad tror i der sker? Tror i det bliver lige så godt som man har ventet?

Personligt er jeg meget skuffet.. Men Molyneux må jo til at tage sig sammen...

Og så til sidst.. Det her er ikke noget officielt.. Ikke 100% i hvert fald. Men Molyneux er bare 5-10 år forud for sin tid.. Spillet er meget vanskeligt at lave. For at sige det mildt....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Papa » 17. feb 2004 17:13

Man er skudt i hovedt hvis man sender det ud før det er færdigt eller at man ønsker det. Nu har man brugt så lang tid, så selvfølgelig gør man arbejdet færdigt.

Har aldrig rigtig glædet mig til spillet, så gider ikke og diskutere om det bliver hvad folk forventer. Sandsynligvis ikke når folk forventer så meget af det.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Buktu » 17. feb 2004 17:21

Jeg mener ikke at de sender det ud før det er færdigt, men at de sender det ud selv om det bliver noget selv når det er færdigt. Som sagt har Microsoft skudt RIGTIG mange penge i projektet så tror ikke de er villige til at opgive det....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf L1 Solid » 17. feb 2004 19:13

Har aldrig selv troet at de kunne holde alt hvad de lovede, så er ikke meget overraskede over det...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Salleman » 17. feb 2004 20:18

Jeg håber da på det bedste... Men efter alt at dømme virker det usandsynligt at det vil lykkes at få lavet sådan et spil som der er blevet lovet... Jeg tror at spillet bliver rigtigt godt, ingen tvivl om det, men jeg tror ikke oplevelsen af det lever op til de høje forventninger som man har til spillet.
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron