Xboxlife forum

KOTOR

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf ant0z » 13. mar 2004 17:58

Lol, nåja sådan kan det gå :D
Anders Overgaard - ant0z, nu med Xb0x..
Billede

Help us! Klik Dobbeltklik
ant0z
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Capulus » 15. mar 2004 19:39

ok, nu har jeg spillet det i et par timer, fortæl mig at jeg bliver hooked hvis jeg fortsætter. Skal til at finde en eller anden tøs der skal hjælpe mig med at stjæle en swoop engine.

Holder det spil ?
Capulus
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf ant0z » 15. mar 2004 19:54

Meget
Anders Overgaard - ant0z, nu med Xb0x..
Billede

Help us! Klik Dobbeltklik
ant0z
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Anders chr pedersen » 16. mar 2004 09:34

Det spil er for fed :twisted: men koster mange timer. Pga. man kan spille den flere gange, fordi der flere slutninger :idea: , det eneste der er en ulemper er, at den næsten skal loade mellem hver scenarie :evil: men ellers er det et af de fedeste spil jeg har spillet :lol: hvis man altså er til RPG-spil. Så held og lykke med spillet CAPULUS, Skriv hvis du skal have hjælp til det :idea: Fortsat meget god dag. solen skinder faktist her i NORD-WEST JYLLAND. JYDER STYRER, FAKTISK ALT FOR HÅRDT 8)
Anders chr pedersen
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Anders chr pedersen » 16. mar 2004 09:39

Tag jer ikke af stavefejl, Jyder skriver som de snakker :? fortsat god dag til hele Danmark. Nu er der ikke ret lang tid til at jeg komme på XBOXLIVE :twisted:
Anders chr pedersen
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf PsykopatGamer » 28. jul 2004 20:58

ja så har jeg problemer!!!

jeg ved ikke hvad jeg skal og jeg er kun kommet til anden bane!!! jeg skal finde hende der jedien, men hvor?? jeg løber bare rundt i byen!!!!! håber i kan hjælpe mig!!!!!!
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf PsykopatGamer » 29. jul 2004 17:26

ingen der kan hjælpe mig?? :roll:

det er lidt surt, at man lige har købt et spil, som man sidder fast i :x
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf sir_nilo » 29. jul 2004 21:14

check gamespot.com

De har en gratis walkthrough hvis du bare signer op. Held og lykke :wink:
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf Buktu » 29. jul 2004 23:24

Gamespot?


Man skal da bruge Gamefaqs.com... :)
Det er da den bedste :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Blaine » 30. jul 2004 09:18

Jeg synes IGN er bedst og så Gamespot. Gamefaqs er bare en stor bunke uoverskuelige guides, men de er da gode nok hvis man ikke har andet :)
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf PsykopatGamer » 30. jul 2004 09:25

okay tak!!! jeg prøver :wink:
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 30. jul 2004 12:25

Jeg synes nu ikke de er uoverskuelige.. Men det kommer selvfølgelig an på personen der har skrevet dem.. Men hvad, de har hjulpet mig mange gange.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Cointreau » 11. aug 2004 18:38

Vil anbefale alle at finde en Walkthrough til det spil de er igang med og så gemme den på PCen så den er hurtig at finde frem hvis man kommer i vanskeligheder. Gennemførte selv lige Breakdown på normal mode idag og må sige at jeg har brugt en walkthrough rigeligt som jeg fandt på nettet. En walkthrough giver dig svar med det samme og kommer du i problemer igen er det bare at finde den frem, så skåner man også andre brugere for denne slags lidt tåbelige spørgsmål.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Buktu » 11. aug 2004 18:40

Men husk, det er altid sjovere at gennemføre det selv ! ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Cointreau » 11. aug 2004 18:55

Buktu skrev:Men husk, det er altid sjovere at gennemføre det selv ! ;)

Jaja, det gør man så jo også selvom man bruger en walkthrough, det er jo ikke ligefrem den der gennemfører det for en, somsagt bare en hjælp til hvis man sidder helt fast :wink:
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron