Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf spif2001 » 7. aug 2010 11:28

Broendum skrev:Hey alle.. Er lige begyndt at spille Fallout 3, og jeg er pt på det hotel som hedder Statemans hotel, og jeg kan ikke finde ud derfra igen?!? Nogen der kan huske om man skal gøre noget specielt, eller??

[Spoiler]


Er du kommet op på taget og har hjulpet Reilley's Rangers?

Hvis ja, så skal du reparere elevatoren med et Fission batteri og tage den ned. Læs mere om Statemans Hotel her: http://fallout.wikia.com/wiki/Statesman_Hotel

Bid mærke i dette:
Warning: During the Reilly's Rangers quest, it is possible for the Player Character to be temporarily trapped in this building if the Fission Battery used for repairing the roof's elevator is lost. If this occurs, the player will need to backtrack to the entrance to the hotel with the fallen antenna, and fast-travel to escape. The hotel roof is a separate area and not considered outside for the purposes of fast-travel.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Broendum » 7. aug 2010 12:15

Har hjulpet dem på taget, og så sad jeg fast.. Vil lige prøve din hjælpetråd.. ttakker
Broendum
 


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf CaioN » 3. jul 2011 13:12

Spoiler alert:

Jeg har fået mit hus i Megaton.. Kan jeg efterlade ting i skabene indenfor uden at de forsvinder?
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf Prozel » 3. jul 2011 13:14

CaioN skrev:Spoiler alert:

Jeg har fået mit hus i Megaton.. Kan jeg efterlade ting i skabene indenfor uden at de forsvinder?

Jep :)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf CaioN » 3. jul 2011 13:17

Okay.. Er det kun mig eller er der generelt mangel på ammo? Jeg synes altid jeg løber tør.. Derudover synes jeg også det går skidt med at tjene penge.. Hver gang jeg har fået samlet en god stak synes jeg at jeg er nødt til at smide de fleste af dem på at repair mine ting..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf fodbod1232 » 3. jul 2011 13:23

Bare tag fjendens våben når de dør

Gratis Sniper Riffel
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf PonyArne » 3. jul 2011 13:24

det hjælper en del på pengepungen at repair sine våben selv.
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 3. jul 2011 13:54

Overdreven brug af V.A.T.S. sparer en masse ammo. Men ellers led overalt. I skuffer, skabe, affaldsspande - hvorsomhelst. Tit er der lidt caps men jævnligt også ammo. Jeg kommer aldrig i nærheden af at løbe tør for hverken penge eller ammo.

...og ja - reparer selv dine ting. Det er kun unikke våben jeg får repareret for penge.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf Prozel » 4. jul 2011 16:43

Jeg er også lige begyndt igen på PC. Jeg er i level 10 og har vidst 4000 caps samt en del onde våben (Lincoln Repeater, Terrible Shotgun) samt en imo den bedste companion, Charon, som er er loaded med en den Power Armor fra "You Gotta Shot Em In The Head".

Loot, reparerer selv, loot, sælg, loot osv :P

Jeg bliver aldrig træt af the Capital Wasteland. :)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf CaioN » 4. jul 2011 18:55

Tror bare det var fordi jeg ikke var kommet så langt. Nu hvor jeg har fået de perks der giver ekstra penge og extra ammo ved looting går det frem ad :)
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf CaioN » 9. jul 2011 17:29

Kan man ikke få bedre riffel end Hunting rifle? Jeg er omkring lvl. 15 og de eneste "standard" våben (dvs. maskingevær, rifler, shotguns etc) jeg finder er assault rifle, chinese assault rifle, hunting rifle, combat shotgun osv.. Hunting rifle er ved at nærme sig et punkt hvor den giver for lidt damage.
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf defter » 9. jul 2011 17:36

Så skal du have fat i Lincoln's Repeater.... Det er et af de bedste våben i spillet...



http://fallout.wikia.com/wiki/Lincolns_repeater
defter
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf Prozel » 9. jul 2011 18:15

Orcidea og Linkthe1st har nogle helt fantastiske guides til Oblivion, Fallout 3 og New Vegas. Specielt Linkthe1st er en af mine absolut favorit YouTuber. Tjek dem ud. :)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf DKhANSI » 9. jul 2011 19:18

Prozel skrev:Orcidea og Linkthe1st har nogle helt fantastiske guides til Oblivion, Fallout 3 og New Vegas. Specielt Linkthe1st er en af mine absolut favorit YouTuber. Tjek dem ud. :)


Tak for linket.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf CaioN » 10. jul 2011 15:16

Kan det virkelig passe at jeg ikke kan ændre mine S.P.E.C.I.A.L. stats? Jeg sidder og kigger på perks jeg endnu ikke kan få og der er mange af dem jeg ikke kan få pga. jeg mangler et enkelt point i en eller anden stat, f.eks. Better Criticals, Mysterious Stranger osv.
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster