Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf spif2001 » 22. mar 2010 15:05

Husk nu, at det er i denne uge, at alle udvidelsespakkerne til Fallout 3 kan købes til ½ pris på Marketplace.

De koster i denne uge 400 point stykket mod normalt 800 point.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Deuone » 3. jun 2010 12:25

hvordan overså jeg det her spil så længe??? har lige spillet det i færdigt i dag, har ikke sovet i 3 dage, har kramper over det hele og pisse træt, men lavede stadig med det samme en ny profil. troede aldrig mass effect 2 skulle blive slået af troen som mit favorit spil så tideligt...
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Tdj89 » 3. jun 2010 12:33

Ja det er klasse.. Nok det bedste spil jeg har prøvet til 360eren :)

Og så kan du jo glæde dig over at, Fallout: New Vegas kommer inden længe ;)
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Indlægaf spif2001 » 3. jun 2010 13:02

Fallout 3 er det fedeste spil ever! :D

Kig evt. på mit GuideTables dokument, som du kan downloade ved at trykke på min signatur. Her kan du få hjælp til, hvor de forskellige ting er i spillet.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Deuone » 7. jun 2010 08:43

har lige spillet min anden figur op til 20 nu, må ærligt indrømme der godt nok mange bugs i det spil, helt utroligt, har aldrig spillet et spil på min xbox der havde så mange fejl. Det syndt, for det virkelig et fedt spil, dog ud af de mange trælse fejl, er der et par jeg er rendt ind i som har været ret sjove, bl.a. fik min hund menneskelige animations, så den gik rundt på 2 føder og var helt strukket ud, var fandeme uhyggeligt første gang jeg så det :D samt fik en bug deathstalkers til at flyve op i himlen når de døde til min shiskebab mens deres skrig kørte på repeat indtil de var så langt væk man ikke kunne høre dem længre.

der er dog én stor kritik jeg har til spillet, det er, et par af de achievements jeg har, kræver at jeg downloader patches for at gennemføre dem, syntes jeg er lidt misbrug af achievements systemet.

men ellers, stadig pisse fedt spil, ville dog ønske der var multiplayer co-op i det.
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf spif2001 » 7. jun 2010 11:10

Deuone skrev:der er dog én stor kritik jeg har til spillet, det er, et par af de achievements jeg har, kræver at jeg downloader patches for at gennemføre dem, syntes jeg er lidt misbrug af achievements systemet.

Hvis du er på Live, så skal du da downloade patches / updates. Det vil jo også fjerne nogle af de fejl du oplever. Men så vidt jeg ved, er der ikke achievements der er låst pga patches.

Hvis du mener de achievements man får i de forskellige DLC pakker, så er det da ganske normalt. Man betaler for at få en udvidelse til spillet, og der følger så nogle achievements med.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Deuone » 7. jun 2010 12:05

Lige nu har jeg ingen af de 5 DLC patches, har kun fallout 3, men den opdaterede det første gang jeg satte skiven i. Selvom jeg ikke har hentet nogen af udvidelserne, har jeg et par achievements lige nu der kun kan blive gennemført ved at hente alle 5 DLC pakker. Ikke fordi jeg ikke har tænkt mig at hente dem, vil jeg helt sikkert når jeg får Xbox Live op og køre igen, men syntes da det er lidt snyd at de achievements overhovedet skal være del af min process uden jeg overhovedet har hentet dem. Hvis jeg for eksempel ikke havde live længere, kunne jeg aldrig fuldføre de achievements.
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf kattekiksen » 7. jun 2010 13:15

Men de "originale" 1000 g kan du jo sagtens få. Derudover er DLC pakkerne helt klart værd at få med. Det giver lige det ekstra til spillet, som gør det endnu større og dybere.
Tjek min fotoblog:
http://www.cccamera.tumblr.com

Ond og modbydelig tegneserie:
www.foelgpreuss.blogspot.com
kattekiksen
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf spif2001 » 7. jun 2010 13:17

Deuone skrev:Lige nu har jeg ingen af de 5 DLC patches, har kun fallout 3, men den opdaterede det første gang jeg satte skiven i. Selvom jeg ikke har hentet nogen af udvidelserne, har jeg et par achievements lige nu der kun kan blive gennemført ved at hente alle 5 DLC pakker. Ikke fordi jeg ikke har tænkt mig at hente dem, vil jeg helt sikkert når jeg får Xbox Live op og køre igen, men syntes da det er lidt snyd at de achievements overhovedet skal være del af min process uden jeg overhovedet har hentet dem. Hvis jeg for eksempel ikke havde live længere, kunne jeg aldrig fuldføre de achievements.

Lige mht Fallout 3 kunne du godt - de udvidelser kan købes i butikkerne - og de findes også på Game of the Year udgaven af Fallout 3.

Btw så betyder patches til spil ikke udvidelser / DLC. Patches er små opdateringer med rettelser af fejl i spillet - ikke mere indhold til spillet.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Deuone » 7. jun 2010 14:19

ved godt jeg kan få de 1000 originale, syntes bare stadig det mærkeligt jeg unlocker achievements på min account, selvom jeg ikke har hentet nogen DLC pakker endnu, det ikke fordi jeg tuder over det her, syntes bare det sært, for har aldrig set det ved et spil før, kunne forstå det hvis jeg først fik de extra achievements efter jeg havde hentet DLC pakkerne.

(ordet patch betyder bare en rettelse ja, men der er skam mange spil der udgiver meget nyt stof og kalder det for en patch :) gode gamle dage med den der ting vi kaldte for PC)

edit: kay, det lød snobbet, men srsly, fallout 3 = 1 love <3<3<3
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Blodbad » 7. jun 2010 14:28

Deuone skrev:ved godt jeg kan få de 1000 originale, syntes bare stadig det mærkeligt jeg unlocker achievements på min account, selvom jeg ikke har hentet nogen DLC pakker endnu, det ikke fordi jeg tuder over det her, syntes bare det sært, for har aldrig set det ved et spil før, kunne forstå det hvis jeg først fik de extra achievements efter jeg havde hentet DLC pakkerne.

(ordet patch betyder bare en rettelse ja, men der er skam mange spil der udgiver meget nyt stof og kalder det for en patch :) gode gamle dage med den der ting vi kaldte for PC)

edit: kay, det lød snobbet, men srsly, fallout 3 = 1 love <3<3<3

Så sælger de lidt extra DLC til folk med gamerscore completionist OCD ;-)
Sådan har det altid været og det er et ganske smart marketingstrick. Fallout 3 er bestemt ikke den eneste titel. Alle spil med spiludvidelser med ekstra achievements fungerer sådan.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Deuone » 8. jun 2010 16:46

har lige hentet alle patches nu, spillet gennem den første og hoppede hen til rivet city, hvor min xbox bliver ved med at crashe nu, har ikk andet end autosaves og kan ikk komme væk derfra, hvis jeg hopper til et andet sted crasher den også... skal starte helt forfra nu :( det her spil er seriøst fuld af bugs.
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Blodbad » 8. jun 2010 19:48

Så lærte du på den hårde måde at man skal lave manuelle saves med jævne mellemrum og i nye slots.
Klassisk for Bethesda, men man kan jo ikke lade være med at elske dem alligevel.
P.S. Har nu aldrig selv oplevet et korrupt save.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Mekuri » 8. jun 2010 21:56

Blodbad skrev:Så lærte du på den hårde måde at man skal lave manuelle saves med jævne mellemrum og i nye slots.
Klassisk for Bethesda, men man kan jo ikke lade være med at elske dem alligevel.
P.S. Har nu aldrig selv oplevet et korrupt save.


Helt enig. ALLE de bethesda spil jeg har spillet (deriblandt Elder Scrolls serien fra og med Daggerfall) har været MEGET bugged. Jeg var ikke et sekund i tvivl, da jeg startede på både oblivion og Fallout 3 (samme engine i øvrigt) at jeg ville vælte rundt i bugs.. hvilket man også gør :) Men ka' man se bort fra dem, så er det sq geniale spil de spytter ud derinde fra :)

Sjovt nok var Fallout 1 og 2 også pænt meget bugged, selvom Bethesda ikke havde noget med dem at gøre :)
Mekuri
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf Broendum » 7. aug 2010 10:17

Hey alle.. Er lige begyndt at spille Fallout 3, og jeg er pt på det hotel som hedder Statemans hotel, og jeg kan ikke finde ud derfra igen?!? Nogen der kan huske om man skal gøre noget specielt, eller??
Broendum
 


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron