Xboxlife forum

DLC til KOTOR???

Diskuter RPG og MMORPG's her.

DLC til KOTOR???

Indlægaf sir_nilo » 7. jul 2004 10:39

Er der ikke kommet noget downloaderble content til KOTOR? Jeg prøvede i dag, så opdaterede den, men der var intet at downloade :(
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf Anastacio » 7. jul 2004 12:26

Der er kommet DLC til KOTOR, men det skulle eftersigende kun være dem med engelsk account, der kan downe det.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf TuxPower » 7. jul 2004 13:13

game killer skrev:Der er kommet DLC til KOTOR, men det skulle eftersigende kun være dem med engelsk account, der kan downe det.

Det er korrekt, samme spørgsmål har været flere gange på xbox.com's danske forum med samme svar.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf sir_nilo » 7. jul 2004 14:51

ej hvor nederen!

Det er jo ikke fordi vi forventer de oversætter spillet til dansk!
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf Chilicon » 7. jul 2004 17:47

hvad hvis man får en ven ( som har en engelsk account ) til at downloade det kan man så med et Memorycard flytte/kopier det til en anden X-box ????
"Der er ingen større smerte end midt i ulykken at måttes mindes den lykke som forsvandt"
Dante
Chilicon
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf DNS_DK » 7. jul 2004 17:49

det fylder for meget til at komme på memorycard skal vi væde..

desuden har jeg et memorycard og alle dine content downloads kan du ikke kopiere over på memory card... aner ikke hvorfor man ikke kan det men man kan kun vælge at slette content!

underligt nok men det passer :D

(fik memorycard gratis, det er lidt en skuffelse at have synes jeg, for du kan bruge det til NADA)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Buktu » 10. jul 2004 14:04

Andet end lige præcis at flytte Data.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf GrillBillerDK » 10. jul 2004 14:13

DNS_DK skrev:desuden har jeg et memorycard og alle dine content downloads kan du ikke kopiere over på memory card... aner ikke hvorfor man ikke kan det men man kan kun vælge at slette content!
(fik memorycard gratis, det er lidt en skuffelse at have synes jeg, for du kan bruge det til NADA)


sådanne er DLC bygget op.

Det er ikke muligt at viderkopier DLC, da der så vil gå Pirat i det.
og når det heller ikke er muligt med det gratis DLC, er gjort fordi at det er en sikkerheds brist hvis folk evt kopier den ind på en computer og laver om på det, til ens egen fordel.

eks hvis en "snyder" har downloadet en bane til RB63 og eks redigeret alle væggene til at være af glas for nemmer at kunne finde fjenden.. osv...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Azbox » 15. jul 2004 11:24

Er der så noglen som ved hvad det er man kan downloade med en engelsk account? Jeg vil gætte på at det snart bliver muligt at downloade det her i Danmark hvis man kan downloade det med en engelsk account nu. Det kunne være fedt hvis det var en helt ny planet, men det tvivler jeg stærkt på.. hehe. Det er er nok bare et par nye våben, noget nyt tøj/armor og måske en ny crystal eller sådan noget.
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 15. jul 2004 12:35

Det skulle være noget lignende med en ny rumstation og sådan noget, men forvent ikke, at vi får det herhjemme.

Det kom op til download for engelske accounts for flere måneder siden så jeg kan ikke se, hvorfor vi skulle få det nu :?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Docmesty » 15. jul 2004 15:41

det man kan downloade er bare et sted man kan købe nye våben, og en maske som gør dig imun overfor et par magier eller noget.. tjek deres side ud.. det er næsten ikke noget.
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron