Xboxlife forum

Knights of the old Republic II: The Sith Lords

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Knights of the old Republic II: The Sith Lords

Indlægaf Valkyrie » 20. jun 2004 18:32

Sammen med Halo 2, så er KOTOR2 nok most wanted på min liste!

Det er virkelig et spil jeg tror på! Det ser meget polished ud!

Og i har læst previewet på Xboxlife..:P?

Tjek de her vids: http://www.xblgamers.com/E3/KotOR2/

Og tjek lige den her 4 minutter walk through hvor en mand taler om spillet: http://www.lucasarts.com/games/swkotor_sithlords/

Og tjek også lige the official site for flere nye screenies!

Og IGN for en ny planet Dxun: http://xbox.ign.com/articles/522/522768p1.html

Andre der er hyped?:)

Jeg ved nogen er sure over at de bruger samme engine og det ligner forgængeren meget, men ikke destro mindre så virker historien rigtig cool!

Så der er ca gået 5 år, og en masse Sith Lords er efter en! De tror man er den sidste Jedi!!!!:)

Det betyder nok at the Dark ending i KOTOR var den rigtige;) Var også den bedste:P

Gad vide om Carth vender tilbage?:o Han kan jo dræbes hvis man klare Dark ending som pige - Har jeg hørt? Husker bare at han slap væk... hvis man spillede mand;)

Glæder mig personligt meget:)

-Val
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 20. jun 2004 21:58

Det ser virkelig fedt ud.

Og i den Walkthrough.. Han siger der er 70 nye områder? Lyder stort? :)


Men at det er samme engine rører mig overhovedet ikke. Så længe det er Kotor, så må det ligne fprgængeren lige så meget det vil, bare vi får mere Kotor! :D
Det spil er jo utroligt!
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Preell » 20. jun 2004 21:59

Tror det ville tage en milliard år med de 70 områder :) men det lyder stame fedt skal bare havde fat i det spil. :P
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf rasmus » 21. jun 2004 06:42

må vi håbe at vi ikke skal finde star maps lignende ting. Detville tage laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf Valkyrie » 21. jun 2004 09:06

Tja, jeg glæder mig også sygt meget.

Hvor er det fedt at man måske er den sidste Jedi tilbage og en masse Sith Lords er efter en 8)

Er allerede igang med at klare female Dark Side ending i 1eren:P

-Val
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Fire-Jolle » 21. jun 2004 12:34

Valkyre, man kan ikke dræbe Carth i 1'eren hvis man er ond og er pige... Kunne jeg i hvert fald ikke :S

Glæder mig også sindsygt meget til spillet..!
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Knights of the old Republic II: The Sith Lords

Indlægaf Zelion » 21. jun 2004 15:35

Valkyrie skrev:Sammen med Halo 2, så er KOTOR2 nok most wanted på min liste!

det samme her :wink:
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Chilicon » 21. jun 2004 15:55

Valkyre, man kan ikke dræbe Carth i 1'eren hvis man er ond og er pige... Kunne jeg i hvert fald ikke :S


der tager du fejl Fire-Jolle

min ONDE tøs fik nagget en god del af holdet bl.a. Carth :twisted:

og jeg glæder mig også virkeligt til KOTOR 2 kommer, KOTOR var/er jo blandt alltime bedste RPG ( eller noget i den stil)
og eftersom det er et nyt firma som laver 2'eren, ser jeg det som en god ting at de har udtalt at det kommer til at minde meget om forgængeren, med samme kampsystem og samme engine, det gør at de ikke kommer til at lave nogle radikale ændringer, og det ser jeg som noget godt da forgængeren var så god :lol:
"Der er ingen større smerte end midt i ulykken at måttes mindes den lykke som forsvandt"
Dante
Chilicon
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Fire-Jolle » 21. jun 2004 19:44

Chilicon, hmm.. okay
Så vil jeg da forsøge mig som ond pige igen og nakke ham ;)
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Buktu » 21. jun 2004 22:01

Det er nu bare et underfirma til Biowrae der laver det.. Så det er kun "lidt" et nyt firma... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 21. jun 2004 23:23

Obsidian er ikke et underfirma til Bioware.

Obsidian er sit helt eget, men tidligere udviklere fra Bioware er gået med over på Obsidian.

Bioware holder kun øje med Obsidian og deres udvikling med KOTORII.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Valkyrie » 22. jun 2004 01:07

Bioware, var fuld igang med Jade Empire - Et MEGET gammelt ide koncept som Ray og bror, ville lave, men først begyndte på efter KOTOR - Går ud fra de havde lavet story boards og ideer på papiret...

Så Lucasarts spurgte rundt omkring - Hvem kan vi så finde der kan udvikle en god sequel - Og Bioware anbefalede Obsidian, som var ledigt.


Obsidian, består ikke af Bioware folk, men vets fra en masse andre firmaer. EA, Blizzard etc... Men måske det eneste firam der siges at være bedre til RPGs end Square og Bioware - Legendary Black Isle, som der også er folk med hos Obsidian! De står bag spil som Placespace, Fallout og icewind dale!

Dog hjælper Bioware! Mest med legal issues ved brug af Biowares engine, går jeg ud fra, og vel også tweaks til dev tools.

Mon det kunne være at det er den samme tweaked KOTOR engine de bruger i Jade Empire og KOTOR 2?


-Val
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar


Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron