Xboxlife forum

MMOG spil til Live?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf DNS_DK » 13. apr 2004 20:14

game killer skrev:Diablo2 er da ikke et MMORPG, men et RPG der kan spilles online ik? :?


Hvis det som du siger ovenfor er rigtigt så er Phantasy star heller ikke et MMORPG for der kan man jo også spille single player i! og desuden kan man godt spille det gratis offline!

ville bare lige sige det :P
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Anastacio » 13. apr 2004 20:18

Ved godt man kan spille det gratis offline, men spillet er da stadig et MMORGP grundet, at der er konstant opdateringer, kæmpe verdener, og det er som sagt et massivt multiplayer online RPG spil.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 13. apr 2004 21:26

Jeg vil ikke mene at DIablo2 er et MMORPG.

Et MMORPG fokusere hovedsagligt på Onlinedelen, og bliver ved med at udvide den. Jeg mener heller ikke at Diablo spænder et stort nok udvalg af muligheder, når man laver sin Karakter. Meningen er at man skal kunne være forskellig fra alle andre og sætte sit personlige præg... Og stadig være god. Det er svært i Diablo. Diablo er efter min mening heller ikke frit nok, til at være et MMORPG.... Men som sagt før, kommer det helt an på hvordan man definere MMORPG's.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf DNS_DK » 14. apr 2004 14:43

nej diablo 2 er et RPG og game killer ud har nok ret med hensyn til Phantasy star.... sry :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Buktu » 14. apr 2004 15:55

Nu indgår RPG jo også i MMORPG... Massive Multiplayer Online Role Playing Game...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Peet » 14. apr 2004 15:56

I bund og grund handler det nok mest om, om man kigger på hvilken genre der står bag på æsken, eller hvordan man definerer MMORPG.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron