Xboxlife forum

Ultimate - Project Gotham Racing 2

Spil med fart på

Ultimate - Project Gotham Racing 2

Indlægaf HopeyS » 25. maj 2004 14:54

Ok jeg er nu nået til Ultimate i singleplayer.
Og synes nu altså godt nok at computeren køre ganske råddent :shock:

Det er lykkeds mig og gennemføre to løb, og på metal medal......... Og det var kun liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige.

Er der nogen der er nået videre? Ja det er der jo sikkert :P
Hvordan gjorde i???

Jeg kan på den der Nürnburger what ever, nå lige over det kvarte af banen, så er der en af de andre der drøner ind i mig, så jeg flyver rundt i luften og kan ved gud ikke komme tilbage igen, fordi det tager hundrede af år, inden bilen holder op med at skride.

Ok det ser da vældig sjovt ud. Men altså efter en hel masse forsøg, går det sjove ligesom af.
Nægter dog og opgive. MÅ SE HVAD DER ER I ENDEN. Også hvis der ikke er noget. Men det er ligesom min "drive" i spil, er så skide nysgerrig, at jeg må nå enden i spillet. :oops:

Så hvordan kom i videre?

Og en helt anden ting til samme spil.
Hvordan kan man overhovedet komme op på og få en platin?
har opnået guld i enkelte scener. Men that's it.

Ellers kan jeg rigtig rigtig godt lide spillet. Mit Sega GT Online, har fået lov til at samle støv, efter jeg fik PGR2 :D

KH HopeyS
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf TuxPower » 25. maj 2004 15:46

Det kræver øvelse og at lære computerens måde at køre på at kende.
Det er muligt at få platin, jeg har iøjeblikket 141 platin og 31 guld (og 60 guld i arcade).
Du låser biler op når du kommer i gennem spillet, du kan læse mere her:
PGR2 Unlockables
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf HopeyS » 25. maj 2004 17:14

Ehhh ok. Meget flot ...........

Tak for linket. Herligt med lidt hjælp *S*

Hmmm suk. Prøver ny strategi i spillet. Vil have platin......

It will come. I know.......... hehe

KH HopeyS
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Thomas » 25. maj 2004 17:25

Wows - Jeg lider lidt af at være genrelt dårlig til bilspil så jeg har det samme problem ;)!.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Chanozi » 25. maj 2004 17:58

..tjeck min "underskrift" for at følge min "fremgang"*lol*
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Alex DK » 25. maj 2004 17:59

Mit bedste råd til dig vil være, at du skal lære de baner du køre på uden ad, samt vælge de biler der passer bedst til din køre stil, det vil ihvertfald gøre det hele noget nemmere for dig.

Personligt har jeg gennemført hele KWS på Platin og jeg brugte hovedsagligt følgende biler i de forskellige klasser:

Compact Sports - Ford Focus RS
Sports Convertible - Porsche Boxster S
Coupe - BMW M3
Sports Utility - Porsche Cayenne Turbo
Pacific Muscle - Mitsubishi Lancer Evo VII
Roadster - AC 427 MKIII
Classics - Ferrari 275 GTB
Sports Coupe - TVR Tamora
American Muscle - Corvette Sting Ray
Super Cars - TVR Tuscan Speed 6 / Delfino Feroce
Grand Touring - Mercedes SL 55 AMG /Ferrari 575M Maranello
Track Specials - Noble M12 GTO3
Extreme - Ferrari F50
Ultimate - Mercedes CLK-GTR / Koenigsegg CC / Enzo Ferrari
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf HopeyS » 27. maj 2004 16:08

Okaaaaaaaaaaaaaaj det er meget imponerende....

Jeg er nu nået det halve af banen igennem *G* Uden at ende andre steder end på vejen. (ok minus en gang *G*)

Men jeg følger lige det gode råd! *S* Prøver lige...

Ch........ kudos 46..... Kan man virkelig komme over 20???? HIHIHI

KH HopeyS
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Thomas » 27. maj 2004 17:51

Jeg er lige blevet kudos rank 16!.. :S
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Re:

Indlægaf Fas » 2. jun 2004 23:06

Fatter så slet ikke at man kan score så meget platin.. Har selv for det meste silver lidt gold og et par enkelte platin og bronze...

Der må være noget ganske betydeligt jeg mangler at forstå ved dette spil.. Hvordan kan man fx score platin på Speed camera? Selvom jeg har den hurtigste bil kommer jeg sjældent op på det der kræves for at få platin :?
Fas
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Chanozi » 3. jun 2004 00:03

HopeyS skrev:Ch........ kudos 46..... Kan man virkelig komme over 20???? HIHIHI


..jo da..47 nu btw..men går ikke så meget op det der med hvor høj rank pgr2 gamer'z har..det er heller ikke det det komme an på :wink:



Fas skrev:Der må være noget ganske betydeligt jeg mangler at forstå ved dette spil.. Hvordan kan man fx score platin på Speed camera? Selvom jeg har den hurtigste bil kommer jeg sjældent op på det der kræves for at få platin


Jeg går ud fra du ogz snakker om en af de biler Paasch har nævnt.
Jeg brugte selv Koenigsegg CC V8S, hvilket ogz er en af min favoritter i PGR 2 :D

Jeg synes helt klart den værste speed cam i hele spillet, er den med Ford Focus'en i Compact Sports Series :x
Fas har du klaret den?



Paasch, hvordan kan det være du aldrig spiller PGR 2? Jeg mener nu da du er nået så langt!
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Alex DK » 3. jun 2004 05:35

Chanozi skrev:Jeg synes helt klart den værste speed cam i hele spillet, er den med Ford Focus'en i Compact Sports Series :x


Vi kan hurtig blive enige om, at det er den sværeste speed camera event i spillet. Et fif til at klare den er, at køre hen til første sving og bakke bilen helt tilbage til autoværnet. Så er det bare at give fuld gas gennem de resterende sving og efter et par forsøg burde man kunne få blien op på de 149 km/t


Paasch, hvordan kan det være du aldrig spiller PGR 2? Jeg mener nu da du er nået så langt!


Hovedsagligt fordi jeg ikke har den store tid til at spille fortiden, samt jeg synes RSC2 er et bedre online spil, da man spiller med collision off.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Fas » 3. jun 2004 11:15

Jeg synes helt klart den værste speed cam i hele spillet, er den med Ford Focus'en i Compact Sports Series
Fas har du klaret den?


Jeg har fået silver på den. Tror jeg brugte Volkswagen R32 til det...

Jeg har pt kudos rank 23 og er knap halvvejs i Grand touring series... Det lyder vildt at man kan komme så højt op i Kudos rank... Men så er der jo noget at gå efter :) Fedt at spillet kan holde så længe!!
Fas
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf NazQuel » 8. jun 2004 11:04

Hopeys du siger at computeren kører råddent, der er ingen håndbog med om hvordan man skal køre. Så du må også kører råddent. I hvert løb er der en bil, som kører meget hurtigere end de andre på platin. Så for at du smadrer ham af banen, samtidig med du stadig selv bliver på banen, så skulle det være let nok.. Pas på med at bruge denne kørestil online, der kan folk godt blive sure

NazQuel
Vampyrer er ren fantasi - ligesom nisser, alfer og eskimoer!!
NazQuel
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Indlægaf Albertino » 9. jun 2004 22:26

Nå så må jeg vel os blande mig lidt...

Synes selv jeg har spillet utrolig meget og er rank 17 :lol:

Nu kan jeg ikke huske navnet men dem der ligger på de 47 i rank, hvor lang tid har i brugt i spillet??
Det er i hvert fald lang tid.. 100 timer? i hvert fald? :P

Nu tænkte jeg på, hvis jeg nu får Live! her inden længe hvad sker der så, skal jeg så oprette ny profil og køre alle løbene om igen eller følger min singleplayer account med til Live! delen?
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Novotex » 10. jun 2004 05:31

Albertino skrev:Nå så må jeg vel os blande mig lidt...

Synes selv jeg har spillet utrolig meget og er rank 17 :lol:

Nu kan jeg ikke huske navnet men dem der ligger på de 47 i rank, hvor lang tid har i brugt i spillet??
Det er i hvert fald lang tid.. 100 timer? i hvert fald? :P

Nu tænkte jeg på, hvis jeg nu får Live! her inden længe hvad sker der så, skal jeg så oprette ny profil og køre alle løbene om igen eller følger min singleplayer account med til Live! delen?
Hejsa
Tjaa ved ikke helt hvor lang tid jeg har spillet pgr2, da tidstælleren satte sig fast ved 298 timer for et par måneder siden (en alm. fejl i spillet), men købte det før jul og voldspiller det stadig, der er simpelthen så ufattelig mange timers underholdning i det spil.

Ja alt hvad du optjener af biler, og låser op af baner tager du automatisk med dig ud på live :wink:
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron