Xboxlife forum

Project Cars Le Mans spørgsmål

Spil med fart på

Project Cars Le Mans spørgsmål

Indlægaf Silas2001 » 20. jun 2017 15:32

Hej. Jeg er ny herpå så håber at jeg har skrevet det rigtige sted.

Jeg overvejer at købe Project Cars game of the year edition for at spille Le Mans.

Jeg kan forstå via diverse forums, at man skal igennem en karriere, for at spille det i 24 timer.
Udover det, så har jeg læst at man kan køre Le Mans med 250 omgange med det samme, uden at gennemføre noget. Er det korrekt?

Når man vælger denne indstilling med 250 laps, så vil jeg også gerne vide om der er de forskellige klasser med, så der er lidt modstand?

Håber at I kan hjælpe.

Vh Silas
Silas2001
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Project Cars Le Mans spørgsmål

Indlægaf BoblereN » 20. jun 2017 20:44

Hej Silas.
Du kan nemt opsætte en 24 timers session på Le mans med multiclass racing. Det vil dog være blandet hvilke biler du konkurrerer imod.
Du kan i karriere delen gå direkte til lmp1 serien og køre det officielle 24h Le mans.. da det ligger i den løbskalender... og så vil det være lmp1, lmp2 og gt biler
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project Cars Le Mans spørgsmål

Indlægaf Silas2001 » 21. jun 2017 09:44

Hej og tak for dit svar:-)
Når du siger multiclass, er det så online eller hvordan fungerer det?
Silas2001
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Project Cars Le Mans spørgsmål

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jun 2017 10:03

Multiclass kan du vælge når du laver en "race weekend", mener jeg det hedder, antallet af biler der kan være med i et løb er afhængig af hvor mange pitbåse der er på banen, så det kan varierer lidt alt efter bane, hvor mange AI kørere du kan have med.

Multiclass kan ikke vælges når du laver et online løb, det kommer i Project Cars2 til September, du kan dog godt lave et online løb med forskellige AI biler, men det bliver helt tilfældigt, da du er nødt til at opsætte løbet med at alle biler kan vælges.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Le Mans spørgsmål

Indlægaf Silas2001 » 21. jun 2017 13:28

Jeg spørger nok meget, men vil bare være sikker. Kan man spille Multiclass med det samme, uden at gå igang med en karriere. Og multiclass er offline og i 24 timer i Le Mans?:-)
Silas2001
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Project Cars Le Mans spørgsmål

Indlægaf BoblereN » 21. jun 2017 16:11

Det korte svar er ja.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project Cars Le Mans spørgsmål

Indlægaf BoblereN » 21. jun 2017 16:14

Dit multi class løb vil dog bestå af klasser fra hele spillet. Det kan være alt fra f1 racere, karts, open wheelers, gt biler, klassiske biler, Road cars, prototyper osv.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project Cars Le Mans spørgsmål

Indlægaf BoblereN » 21. jun 2017 16:15

Men spring på spillet, har du tilmed et ffb rat kommer du til at opleve en fed motorsportsverden.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project Cars Le Mans spørgsmål

Indlægaf Silas2001 » 21. jun 2017 18:09

BoblereN skrev:Men spring på spillet, har du tilmed et ffb rat kommer du til at opleve en fed motorsportsverden.

Det vil jeg gøre. Har tænkt mig at købe standard versionen i dag, og så eventuelt købe tilføjelser.
Silas2001
Niveau 0
 
Indlæg: 4



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron