Xboxlife forum

Forza Motorsport 7

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Mike JezZ » 29. sep 2017 12:35

mortnDK skrev:Så er min download igang.. 335kr for Ultimate vha russisk store og russisk giftcard :O


Hvordan skriver i adresse og generelt finder rundt på den russiske store? Ja jeg kan ikke finde ud af det :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Theis Jensen » 29. sep 2017 12:44

Mike JezZ skrev:
mortnDK skrev:Så er min download igang.. 335kr for Ultimate vha russisk store og russisk giftcard :O


Hvordan skriver i adresse og generelt finder rundt på den russiske store? Ja jeg kan ikke finde ud af det :)


Jeg købte russiske giftcard på g2a, så intet behov for falske adresser hverken ved køb på g2a eller xbox, da det jo som sagt var giftcard. Du kan sætte din xbox til lige det sprog du Vil, men et andet land som lokation. Så det er ikke noget problem at finde rundt. Jeg gav også 335 kroner ca. For Ultimate edition. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Atomichippo » 29. sep 2017 13:45

Fandt lige en russisk side med en rigtig god pris på russiske giftcards, så har lige købt Ultimate edition til 327,- :)
Fik koderne med det samme og man kan betale med visa.

https://nilt.ru/catalog/microsoft/podarochnaya_karta_xbox/
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Jake242 » 29. sep 2017 14:41

Er der nogen der har lyst til at lave en komplet guide med hvordan køber og efterfølgende indløser ?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf AliBabah » 29. sep 2017 14:43

Jeg overvejede at vente med, at købe FM7 til Xbox One X udkom...

Nu kan det da godt være man skal til at slå til på den pris! :)
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Theis Jensen » 29. sep 2017 15:19

Jake242 skrev:Er der nogen der har lyst til at lave en komplet guide med hvordan køber og efterfølgende indløser ?


1. Køb giftcard på f.eks. g2a som på en hver anden hjemmeside.

2. På din xbox One ændre lokation til f.eks. russisk, men lad sproget være uændret.

3. Indtast koden du har købt på store på din xbox One.

4. Køb spil med den købte værdi fra giftcard på din xbox one
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 29. sep 2017 15:53

Så fik jeg endeligt min skive! Jeg glæder mig til at prøve det, når den er færdig med at downloade resten af spillet.

Noget der dog undrer mig, er... Jeg har installeret den del af spillet som kom på skiven, tror nok det var omkring 46,8 GB, og nu har jeg så sat den til at downloade som de sagde man skulle, og der er den ved at downloade 32,01 GB. Ved at ligge de to tal sammen udgør spillet en størrelse på 78,9 GB, altså ikke i nærheden af hvad f.eks. Rasbred's udgave af spillet fylder. Hvad er jeg lige gået glip af her? :-k
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Novotex » 29. sep 2017 16:08

Theis Jensen skrev:
Jake242 skrev:Er der nogen der har lyst til at lave en komplet guide med hvordan køber og efterfølgende indløser ?


1. Køb giftcard på f.eks. g2a som på en hver anden hjemmeside.

2. På din xbox One ændre lokation til f.eks. russisk, men lad sproget være uændret.

3. Indtast koden du har købt på store på din xbox One.

4. Køb spil med den købte værdi fra giftcard på din xbox one


Testet og det virker skam fint, den side AtomicHippo foreslog til køb af gave kort kører gennem verified by visa så jeg føler mig rimelig sikker på jeg ikke får besøg af den russiske mafia i løbet af weekenden 8)
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle

+2

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf mortnDK » 29. sep 2017 17:29

Jeg købte mine samme sted som skrevet længere oppe. Jeg købte 3x1000 rubler og 1x 500 rubler. Spillet koster 3299 rubler. Jeg blev trukket 335kr og koderne lå klar på det tilsendte link. (mail røg i spam, sandsynligvis fordi det er russisk)
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 29. sep 2017 18:18

Så er jeg 15-16 timer inde i spillet =D> =D>

Jeg må sige jeg er positiv over for det. Synes selve spillet er fantastisk. Det kører så godt når man cruiser i sin bil :mrgreen:

Dog er der en del menu og småting som i min verden giver lidt skær i glæden.

+ super fedt Moss er tilbage fra FM6 =D>
+elsker det nye car collection. Så man ikke bare kan få alle super biler med det samme. Men man skal arbejde sig op igennem de forskellige collections :D
+Forza kører bare bedst af alle bilspil med controller 8)
+fedt level up præmie system. Men kan enten få en bil på rabat, drivegear eller penge :)
+banerne :mrgreen:


- prizecrates er noget værre lort :roll: hader RNG skal bestemme :evil:
-hvor fanden er indkøbskurven fra horizon. Det er jo for tamt jeg skal købe hver enkelt genstand istedet for at samle alt i en kurv også trykke betal engang. #-o
- VIP er en joke i FM7. Man får lidt driver gear også nogen RNG lorte kasser :^o ikke noget med dobbelt beløb penge eller xp eller lign. Men prizecrates #-o
- jeg kører med drivavatar på Pro. Og i nogen baner kører jeg fra folk og overhaler med en omgang. Men så i næste i samme bil så kan jeg kan knap nok hente ham..... og har prøvet 10 løb på average. Det er det samme...
- ingen aktionhus fra start

Ved godt der er en del minus. Men er godt nok oppe og ringe over det. Det er så fedt. Det er måden Turn10 kører det på som trækker ned for mig. Selve køreoplevelsen er helt i top.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Jake242 » 29. sep 2017 19:01

mortnDK skrev:Jeg købte mine samme sted som skrevet længere oppe. Jeg købte 3x1000 rubler og 1x 500 rubler. Spillet koster 3299 rubler. Jeg blev trukket 335kr og koderne lå klar på det tilsendte link. (mail røg i spam, sandsynligvis fordi det er russisk)


Det virker ikke for mig, den vil simpelthen ikke tage mit kort
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf JohnH » 29. sep 2017 19:41

Jake242 skrev:
mortnDK skrev:Jeg købte mine samme sted som skrevet længere oppe. Jeg købte 3x1000 rubler og 1x 500 rubler. Spillet koster 3299 rubler. Jeg blev trukket 335kr og koderne lå klar på det tilsendte link. (mail røg i spam, sandsynligvis fordi det er russisk)


Det virker ikke for mig, den vil simpelthen ikke tage mit kort


Samme her, har skrevet til dem og spurgt hvorfor
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Theis Jensen » 29. sep 2017 23:27

Har i prøvet g2a? Det virker uden problemer for mig, og jeg bruger bare et almindeligt visa dankort. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf JohnH » 29. sep 2017 23:32

Theis Jensen skrev:Har i prøvet g2a? Det virker uden problemer for mig, og jeg bruger bare et almindeligt visa dankort. :)


Synes kun jeg kan finde kort på 250 rubler hos dem... men har kigget ja
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 30. sep 2017 00:21

Så fik jeg kørt lidt! Super fedt spil, må jeg sige, men der er alligevel ting jeg ikke kan vende mig til. En af dem er den med, at bilerne er låst til et bestemt Car Collector niveau. Det er jeg ret irriteret over, da jeg så ikke kan købe de biler jeg vil, når jeg vil. Så er man nød til at leje dem hvis man vil køre rundt i dem i Free Play, men det tjener man ingen penge eller XP på. En anden ting, der også er forbundet med Car Collector, er at i f.eks. Seeker championship delen, er der biler der kun virker med niveau 4, hvorfor man er tvunget til at vente til man er i niveau 4 og så kan man så gå tilbage og gennemføre løbene. Det er et kæmpe fail, ihvertfald for mig, da jeg godt kan lide at se, at nu har man gennemført ét championship fuldt ud, og så er det videre til det næste. #-o Men alt i alt, er jeg imponeret. Styringen er lidt anderledes i år, det skal man lige vende sig til.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron