Xboxlife forum

Forza Motorsport 7

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Morten Skou » 19. sep 2017 20:02

Jeg har optaget de første 10 minutter fra spillet starter og til slutningen af løbet i Dubai med en Porsche på den originale Xbox One:



Der var liiige lovligt meget bremse assist på, så jeg kunne sådan set bare holde speederen i bund og så bremsede spillet for mig :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Morten Skou » 19. sep 2017 20:21

Et par omgange i lastbilen - det er en ordentlig klods at køre rundt med :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Morten Skou » 19. sep 2017 20:26

Og den sidste demo-mode, hvor man kører i en Nissan i virkelig flot regnvejr (med lyn og torden):


En lidt tynd demo synes jeg, og jeg kan ikke helt beslutte mig for, om jeg kan lide styringen eller ej. Hvad siger du Rasbred, er den ikke lidt anderledes end tidligere?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 19. sep 2017 20:32

Jo den er meget anderledes. Altså demoen. Men synes det er fedt den er en demo og ikke som til FM6 hvor man spillede de første 30 min af spillet. Også når spillet udkom spillede man de samme baner igen igen :P

Jeg synes det kører fantastisk :) den Nissan kører sku godt :D synes måske det er blevet lidt mere Horizon styring. Det er noget nemmere end FM6 at kører rundt. Så jo de har stensikkert gjort et eller andet.

Jeg er GLAD...! Og er blevet endnu mere bekræftet i det er rigtigt at have bestilt Ultimate edition og fået fri den 29 september :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Morten Skou » 19. sep 2017 20:34

Ja Nissanen er nice... men den truck der... den kunne de godt have udeladt for min skyld :D Og så kunne jeg godt tænke mig, at de bremsede noget hårdere, men det er måske fordi at jeg har vænnet mig til F1-spillene.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 19. sep 2017 20:37

Morten Skou skrev:Ja Nissanen er nice... men den truck der... den kunne de godt have udeladt for min skyld :D Og så kunne jeg godt tænke mig, at de bremsede noget hårdere, men det er måske fordi at jeg har vænnet mig til F1-spillene.


Ja trucken er sku lidt overflødig :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 19. sep 2017 20:54

Jeg er altså stadig knotten over, at resten af spillet skal downloades som en 50GB update, hvor kun 45GB er på disc. :? Jeg har bestilt Ultimate Edition i GameStop, men får da ikke spillet tidligt hvis jeg skal downloade fra d. 29 September.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 19. sep 2017 21:00

CvKM skrev:Jeg er altså stadig knotten over, at resten af spillet skal downloades som en 50GB update, hvor kun 45GB er på disc. :? Jeg har bestilt Ultimate Edition i GameStop, men får da ikke spillet tidligt hvis jeg skal downloade fra d. 29 September.


Man har før kunne pre downloade spillet før det udkom =D>

Til FH3 kan jeg huske jeg spillede 00:01 :mrgreen: :mrgreen:

Så jo. Du kan sagtens komme til at spille den 29 sep :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 19. sep 2017 22:00

Jeg er altså ret sikker på, at det kun gælder digitale udgivelser når man pre-downloader. :-k Jeg tror ikke jeg kan downloade resten af spillet før jeg har disken d. 29 September. Jeg kan ihvertfald ikke finde noget information på, at jeg kan downloade det nogle steder.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 19. sep 2017 22:10

Hmmmm, fik lige læst det du postede på forrige side, Rasbred, og der står at man godt vil kunne spille spillet uden updaten, men at hvis man vil have det fulde potentiale, at man anbefales at installere updaten også. Gad vide hvad dét indebærer? :-k
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 20. sep 2017 04:34

CvKM skrev:Hmmmm, fik lige læst det du postede på forrige side, Rasbred, og der står at man godt vil kunne spille spillet uden updaten, men at hvis man vil have det fulde potentiale, at man anbefales at installere updaten også. Gad vide hvad dét indebærer? :-k


Ja det er ikke til at vide hvad man går glip af der :mrgreen: men så kan du game den “kedelige” udgave når det kommer også hente resten imens :mrgreen: =D>
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. sep 2017 04:43

Det kan sagtens bare være grafiske elementer og features som ikke direkte berører selve køredelen i spillet. Det er ihvertfald min erfaring i andre spil, hvor der downloades i baggrunden efter at spillet er startet op.

Jeg må da også hellere lige få hentet demoen og se kamelen :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 20. sep 2017 04:51

lidt screenshots fra demoen igår :)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. sep 2017 07:38

Min dom over demoen:

Forza 7 er mere arkade end simulation, Hvilket er forventet. Styringen er skabt til controller og med alle assists off undtaget ABS har man fuld kontrol over bilen, hvilket er positivt.

Et klassisk problem i alle Forzaspil er muligheden for at sætte 'steering' til simulation, men det eneste der sker er at det bliver umuligt at presse bilen, da den lige pludselig mister vejgreb uden man kan fornemme hvor grænsen går. Det er noget, som os der bruger rat lægger mærke til og er noget der trækker kraftigt ned overall. Så man er nødsaget til at undgå simulation, hvis spillet skal være sjovt.

Og sjovt er det sgu. Især hvis man kan lide at ligge sidelæns og have en nogenlunde chance for at redde den inden man giver den bagvedkørende fingeren og stikker af på langsiden med perfekte gearskift og en overlegent indstillet bil 8)

Jeg har desværre ikke prøvet med rat, da jeg er igang med et DIY projekt. Så et evt. køb må vente indtil det er afprøvet.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf mortnDK » 20. sep 2017 11:38

har de fået styr på regnvandet i 7'eren? Syntes at 6'eren var forfærdelig med kæmpe store vandpytter som man skulle undgå. Virkede ikke altid super realistisk :P
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron